Tässä ketjussa moralisoimme/haukumme/valitamme/itkemme jokerifaneista

  • 15 460
  • 59

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Groozie kirjoitti:
Vikaan lauseeseen sama, mutta miten tämä oli "Jokerifanien hieno juoni"? Nyt ulkomailla ollut sokean jannun faija leimaa Jokerifanit kieroileviksi paskoiksi. Näin se menee!

Pyydän anteeksi. Oletin perusteettomasti että myös tämän näkövammaisen kaverin isä olisi jokerifani.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
"Jokerifanit pistivät taas paremmaksi" ja "jokerifanien hieno juoni"... :D

Ei vittu teistä saa kyllä aina yhtä hyvät naurut, kunnolla vaan sitä vihaa niskaan ja salaliittoteorioita kehittelemään. Jokerifanit aiheuttivat Toisen Maailmansodan??
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
Ei vittu teistä saa kyllä aina yhtä hyvät naurut, kunnolla vaan sitä vihaa niskaan ja salaliittoteorioita kehittelemään. Jokerifanit aiheuttivat Toisen Maailmansodan??

Ei vaan pisti ne Nykin torin paskaks. Helppo juttu.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Lisäalueen mies kirjoitti:
Todella typerää käytöstä, ei voi muuta sanoa, toivottavasti tuon lyönnin antaja on ylpeä itsestään.
Valitettavasti näitä ylilyöntejä tapahtuu. Itse kirjoitin jo johonkin ketjuun siitä, mitä koin eka matsissa Oulussa. Pelin jälkeen olimme vaimoni kanssa poistumassa pelistä kun tälläinen nuori jokerifani tuli eteemme ja nosti keskisormen pystyyn ja huusi :" Vitun homoporot". Nauratti kaverin käytös, itsellä jo ikää yli viidenkymmenen ja tuollainen kukkakeppi tulee siihen uhoamaan..

Täysin päinvastaista sukupolvien välistä kohtaamista todistelin itse 3-0 päättyneen välieräsarjan Jok-HPK ratkaisevan ottelun jälkeen Pasilassa, kun yhytin 50 something kertsifanin potkiskelemassa paikallisia teinejä. Lähti paikalta sanan voimalla ('vielä kun ehti', sanoisi JHag).

Vastaavia nyt on jokainen vähänkin enemmän peleissä käynyt nähnyt puolin, toisin ja kolmanninkin. Yksittäisiä idiootteja mahtuu jokaiseen populaan.

Huomattavasti harmittomampia yksittäisiä idiootteja tapaa Jatkoajassa leimaamassa usean tuhannen ihmisen porukkaa muutaman hörhön vuoksi. Toisaalta, kukapa sitä tietää mihin typeriä yleistyksiä harrastavat pystyvät, kun tulee sopiva aika tai paikka; sopiva syrjäinen paikka, riittävä kaveriylivoima tai vaikka sokea tai muuten rajoittunut uhri.

Hip ja hei.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ikijokeri kirjoitti:
Suomalainen roskalehdistö osoittaa jälleen tasonsa antamalla kusettaa itseään näin. Huvittava soppa kyllä taas kerran.
Mutta sinähän tiesit jossain vaiheessa kertoa, että tämä sokeiden pieksentä oli suunniteltua toimintaa Kärppä-leiristä. Vaikka samalla kyllä kerroit, että et tiedäkään asiasta yhtään mitään.

Oliko tämä nyt se paljon mainostettu tifo?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Rontti kirjoitti:
Mutta sinähän tiesit jossain vaiheessa kertoa, että tämä sokeiden pieksentä oli suunniteltua toimintaa Kärppä-leiristä. Vaikka samalla kyllä kerroit, että et tiedäkään asiasta yhtään mitään.

No mutta, sehän on tällä palstalla ihan yleistä, että tiedetään kaikesta kaikki vain lehtiä lukemalla.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ikijokeri kirjoitti:
No mutta, sehän on tällä palstalla ihan yleistä, että tiedetään kaikesta kaikki vain lehtiä lukemalla.
Ei saa yleistää.

Huuru_Sauhunen kirjoitti:
Kuten Saksan hyökkäys Puolaan?
No siellä tuli provosointia paikallisilta (mm. radioaseman miehitys), joten en yhtään ihmettele jos jotain tapahtui.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
offtopic

Kuten Saksan hyökkäys Puolaan?

/offtopic
Ultras-Natsien aiheuttama yksittäistapaus, turha leimata kaikkia oikeistolaisia.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nojoo jos on sen kanssa valmis vääntämään niin kenties mutta kuten tiedät, tarkoitin muuta henkilöä.

Ja kiitän moderaattoreita hänen saamastaan pelikiellosta. Palsta on taas hetken paljon parempi paikka.
Sinällään vähän hassua, että itse en ole jaksanut näitä vitun lahopäitä omasta leiristä rapsailla vaikka useamman kirjoittajan poisto luettavuutta parantaisikin. Oikeus on heilläkin omaan mielipiteeseensä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sinällään vähän hassua, että itse en ole jaksanut näitä vitun lahopäitä omasta leiristä rapsailla vaikka useamman kirjoittajan poisto luettavuutta parantaisikin. Oikeus on heilläkin omaan mielipiteeseensä.
Joo, mielipiteen esille tuomiseen on täysi vapaus, mutta sen lisäksi on vastuu siitä miten asiansa esittää. Tämän yhden nimimerkin täydellinen välinpitämättömyys käytöstapoja, palstan sääntöjä ja itse asiassa myös omaa uskottavuuttaan kohtaan on täysin sietämätöntä. Jos katsoo hänen kirjoittamiaan viestejä, ne menevät vain ja ainoastaan kolmeen kategoriaan:

1. Muille vittuilu ja yleinen mölinä muiden mielipiteistä
2. Täysin sisällöttömät heitot
3. Saman vanhan yksinkertaisen mielipiteen tai näkemyksen toistaminen (esim. liittyen matsin 60 minuutin kestoon kun puhutaan peliesityksistä tms...)

Kyseessä on aivan ylivoimaisesti huonoin ja turhin palstalainen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Joo, mielipiteen esille tuomiseen on täysi vapaus, mutta sen lisäksi on vastuu siitä miten asiansa esittää. Tämän yhden nimimerkin täydellinen välinpitämättömyys käytöstapoja, palstan sääntöjä ja itse asiassa myös omaa uskottavuuttaan kohtaan on täysin sietämätöntä. Jos katsoo hänen kirjoittamiaan viestejä, ne menevät vain ja ainoastaan kolmeen kategoriaan:

1. Muille vittuilu ja yleinen mölinä muiden mielipiteistä
2. Täysin sisällöttömät heitot
3. Saman vanhan yksinkertaisen mielipiteen tai näkemyksen toistaminen (esim. liittyen matsin 60 minuutin kestoon kun puhutaan peliesityksistä tms...)

Kyseessä on aivan ylivoimaisesti huonoin ja turhin palstalainen.
Jos sä nostat nyt näitä listaamiasi seikkoja syyksi levolle, niin ihanko aikuisten oikeasti näet että tuohon on syyllistynyt vain yksi nimimerkki? Raportoitko myös nämä joiden kanssa jaat mielipiteet vai ärsyttikö vain tämä yksi tomppeli? Olet fiksu mies. Ole myös rehellinen. Ainakin itsellesi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos sä nostat nyt näitä listaamiasi seikkoja syyksi levolle, niin ihanko aikuisten oikeasti näet että tuohon on syyllistynyt vain yksi nimimerkki?
Yksi nimimerkki aivan selvästi yli muiden. Kyllähän siellä muutkin toisilleen ärsyyntyvät mutta ei kukaan toinen tee samaa kuin tämä yksi petolinnun puolikas.

Raportoitko myös nämä joiden kanssa jaat mielipiteet vai ärsyttikö vain tämä yksi tomppeli? Olet fiksu mies. Ole myös rehellinen. Ainakin itsellesi.
Aika harvoin raportoin yhtään mitään, lähinnä vain silloin kun mua tai viestiäni kohtaan tulee selvästi palstan sääntöjä rikkovaa settiä. Olen yrittänyt pidättäytyä vastaamasta "samalla mitalla" vaikka kuinka ottaisi päähän.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Yksi nimimerkki aivan selvästi yli muiden. Kyllähän siellä muutkin toisilleen ärsyyntyvät mutta ei kukaan toinen tee samaa kuin tämä yksi petolinnun puolikas.
Haukka ei silti ole häiritsevyydeltään edes lähellä sitä tasoa mitä @Max Power joka haukkuu jokaisessa viestissään kaikki jotka ei toimi kuten hän. On näitä muitakin mutta rupean nyt sen enempää name dropailemaan. Lisäksi tyyli jolla tämä tehdään jolloin asialle omistetut ketjut eivät käy oman asian toitotukseen vaan täytyy ihan vain vittuillakseen tulla vaikka Jokerien posiketjuun haukkumaan kaikki.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Haukka ei silti ole häiritsevyydeltään edes lähellä sitä tasoa mitä @Max Power joka haukkuu jokaisessa viestissään kaikki jotka ei toimi kuten hän
Et voi olla tosissasi!? Max on korkeintaan hyttysen tasolla ärsyttävyydessään, mutta hänellä on sentään kyky perustella näkemyksensä. Eihän hän hyvin käyttäydy ja offtopiciakin tulee, mutta haukan tasolle tuskin tulee ikinä vajoamaan. En itse asiassa usko että se on mahdollista jos pään sisällä on edes vähän aivoja...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Et voi olla tosissasi!? Max on korkeintaan hyttysen tasolla ärsyttävyydessään, mutta hänellä on sentään kyky perustella näkemyksensä. Eihän hän hyvin käyttäydy ja offtopiciakin tulee, mutta haukan tasolle tuskin tulee ikinä vajoamaan. En itse asiassa usko että se on mahdollista jos pään sisällä on edes vähän aivoja...
Näkisin tässä nyt ennemminkin syyksi sen ettei haukut ole Maxin toimesta kohdistunut sinuun, kuten on Haukan toimesta. Raportoimatta olen jättänyt koska tiedostan että tässä ärsyttää muutkin kuin tyyli ja toisaalta myös heillä on oltava mahdollisuus purkaa pahaa oloansa.

Se on ihan ymmärrettävää, että esim. henkilökohtaisuudet ärsyttävät. Sitten olisi kuitenkin hyvä mainita syiksi henkilökohtaisuudet eikä ylimalkaisesti jotain muuta joka on korkeintaan toissijainen listalla. Sitä alleviivaa myös se että raportoi vain sellaiset keskustelua haittaavat henkilöt jotka ovat väärää mieltä.
 

faro

Jäsen
Yksi nimimerkki aivan selvästi yli muiden. Kyllähän siellä muutkin toisilleen ärsyyntyvät mutta ei kukaan toinen tee samaa kuin tämä yksi petolinnun puolikas.
Kyllä Max on aivan omassa luokassaan, mitä tulee muille vittuiluun ja saman mielipiteen toistamiseen. Ja tätä samaa jatkunut jo kolme vuotta.

Käsittämätöntä miten joku voi olla eri mieltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllä Max on aivan omassa luokassaan, mitä tulee muille vittuiluun ja saman mielipiteen toistamiseen. Ja tätä samaa jatkunut jo kolme vuotta.
Ensinnäkään Max ei mene samalla tavalla henkilökohtaisuuksiin kuin haukka. Toisekseen puhuin sisällöttömyyksistä. Haukan koko viestihistoriassa ei ole oikeastaan yhtäkään sisältöpitoista viestiä. Ts. hänen kirjoitteluunsa palstalle ei ole mitään hyvää syytä. Anti on täysi nolla. Maxista ei voi sanoa samaa.

Tämän jälkeen voidaan puhua käytöstapoihin liittyvistä yhteneväisyyksistä.

@Action Bronson ei jaksa. Olen jättänyt raportoimatta ja reagoimatta vaikka kuinka helvetin moneen minuun kohdistuneeseen henkilökohtaiseen viestiin. @Max Power in, @Valle n tai sinisilmäisyydessään jopa hieman huvittavankin @YamahaGPR n viestit jätän yleensä vain pienelle silmäilylle. Otaksun että moni tekee saman minunkin kohdallani, vaikka tapaankin panostaa hyvään kieleen ja tarkkaan sekä laajaan perusteluun.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämän jälkeen voidaan puhua käytöstapoihin liittyvistä yhteneväisyyksistä.
Okei, no se on toki hiusten halkomista, että kenen tekstit on kutakin loukkaavampia. Subjektiivista tulkitsemista. Sen sijaan tuo häiritsevä toisten kirjoittajien huoriksi yms. haukkuminen on mielestäni sairasta. Olisi ihan tervetullutta jos moderaattorit tuohon täysin eväin puuttuisi. Siinä olisi useampi nimimerkki pysyvästi banaanisaarilla riippumatta siitä keihin he vihansa kohdistavat.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ensinnäkään Max ei mene samalla tavalla henkilökohtaisuuksiin kuin haukka. Toisekseen puhuin sisällöttömyyksistä. Haukan koko viestihistoriassa ei ole oikeastaan yhtäkään sisältöpitoista viestiä. Ts. hänen kirjoitteluunsa palstalle ei ole mitään hyvää syytä. Anti on täysi nolla. Maxista ei voi sanoa samaa.

Tämän jälkeen voidaan puhua käytöstapoihin liittyvistä yhteneväisyyksistä.

@Action Bronson ei jaksa. Olen jättänyt raportoimatta ja reagoimatta vaikka kuinka helvetin moneen minuun kohdistuneeseen henkilökohtaiseen viestiin. @Max Power in, @Valle n tai sinisilmäisyydessään jopa hieman huvittavankin @YamahaGPR n viestit jätän yleensä vain pienelle silmäilylle. Otaksun että moni tekee saman minunkin kohdallani, vaikka tapaankin panostaa hyvään kieleen ja tarkkaan sekä laajaan perusteluun.

Huikeaa settiä jälleen kerran. Max menee henkilökohtaisuuksiin jokaisessa viestissä mitä kirjoittaa ja sitä on jatkunut jo ainakin kolme vuotta. Samaa robottimaista sössötystä viestistä toiseen ja on aivan käsittämätöntä että hänellä on ylipäätään kirjoitusoikeudet. Se että ylipäätänsä puolustelet Maxia liittyy siihen että olette samaa mieltä Jokereihin liittyvistä asioista. Minä en ole Haukan viestihistoriaan kiinnittänyt huomiota, mutta hyvä jos sinä jaksat vaivautua.

Hassua että sinä otat puheeksi käyttäytymissäännöt. Viestihistoriaasi kun katsoo niin aika usein menet henkilökohtaisuuksiin kun muiden kirjoitukset ei miellytä. Ainoastaan omat mielipiteesi ovat oikeat. Nyt ei puhuta muutamistä henkilöistä vaan ihan kymmenistä. Myönnän että itsellänikin on viime aikoina ollut taipumusta mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta se johtuu muutamasta sankarista jotka tekevät ainakin Jokeri-osiosta lukukelvottoman.

Lyhyesti sanottuna kannattaisi katsoa peiliin. Olet palstan toiseksi suurin syöpä ja valehtelija Maxin jälkeen ja tämän viestin jälkeen en aio enää kiinnittää mitään huomiota viesteihisi. Ja modeille voisi esittää kysymyksen miksi tämä kaveri ei saa rangaistusta?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Viestihistoriaasi kun katsoo niin aika usein menet henkilökohtaisuuksiin kun muiden kirjoitukset ei miellytä. Ainoastaan omat mielipiteesi ovat oikeat. Nyt ei puhuta muutamistä henkilöistä vaan ihan kymmenistä.
Hahhah lol! Näytäpä mulle yli 20 palstalaista joita kohtaan olen mennyt henkilökohtaisuuksiin! Sua olen kyllä kutsunut landeksi useammin kuin kerran, koska niin ilmiselvästi tuot esille oman seinäjokisuutesi ja olet niin järjestäen hakoteillä melkein kaikesta keskustelusta johon ikinä osallistut. Jos et sitä kestä niin voivoi, tosi harmillista.
Myönnän että itsellänikin on viime aikoina ollut taipumusta mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta se johtuu muutamasta sankarista jotka tekevät ainakin Jokeri-osiosta lukukelvottoman.
Kaikilla läikkyy joskus, eikä siinä mitään. Minun näkökulmastani haukan kaltaiset kirjoittajat, joiden viesteissä ei sen vittuilun lisäksi ole mitään sisältöä tekevät palstasta lukukelvottoman. Max purkaa pahaa oloaan kuten purkaa, eikä se ole hyvä, mutta niissä viesteissä on kuitenkin useinmiten argumentti.
Olet palstan toiseksi suurin syöpä ja valehtelija Maxin jälkeen ja tämän viestin jälkeen en aio enää kiinnittää mitään huomiota viesteihisi.
Tämä nyt on lähinnä vain suloista vihan ja muiden patoutumien suoltamista. Tiedän itse ja tiedän sinunkin tietävän, että olen itse asiassa aika hyvä kirjoittaja. Sinä nyt vain satut olemaan fundamentaalisesti eri mieltä tärkeäksi kokemastasi asiasta enkä minä tapaa kauheasti jarrutella.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Hahhah lol! Näytäpä mulle yli 20 palstalaista joita kohtaan olen mennyt henkilökohtaisuuksiin! Sua olen kyllä kutsunut landeksi useammin kuin kerran, koska niin ilmiselvästi tuot esille oman seinäjokisuutesi ja olet niin järjestäen hakoteillä melkein kaikesta keskustelusta johon ikinä osallistut. Jos et sitä kestä niin voivoi, tosi harmillista.

Jokainen voi halutessaan tutkia viestihistoriaasi. Minulla on muutakin tekemistä kun ruveta kaivelemaan jokaista viestiä erikseen. Millä tavalla olen tuonut Seinäjokisuuttani esille? Kyseinen paikka ei ole edes enää asuinpaikkani joskin mitä vittua se sulle edes kuuluu. Kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkö kirjoittaa. Millä tavoin olen hakoteillä? Koska olen eri mieltä? Kannattaisi taas kerran katsoa peiliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös