armeijassa tehdään pojista miehiä.
Vain se fakta, että olen lapsesta asti kasvanut kalustetuissa huoneissa estää minua sanomasta millaisena "miehenä" minä sinua pidän.Viestin lähetti Suomi-Salama
BigRedBob:lle sen verran, nyt kun olet saanut kaverinkin, että minulla ei ole mitään lisättävää sinulle. Sinä et arvosta puolustusvoimia ja käyttäydyit siellä sen mukaan, minä pidän sinua siitä syystä luuserina ja munattomana miehenä.
Eipä noiden sinunkaan viestiesi asiasisältö ole ollut kuin pelkkää jankutusta ja toisten sanomien asioiden vääristelemistä. Se lienee ainoanlaista keskustelua, mihin sinä pystyt.Sysäät hommat ja vastuun muille, kun itseä ei huvita ja räksytät perästäpäin. Jollei sinulla ole muuta sanottavaa, älä viitsi enää jankata samaa.
Vau... vuoden mahtavin toteamus, "älykkyys riittää tajuamaan toisten älyttömyyden". Voi, kyllä teillä armeijan MENSA-kerholaisilla nyt on hauskaa. Älkää vaan nauruunne tukehtuko. Tästä riittää varmasti hauskaa juttua upseerikerholla ja ehkä vielä tämän vuoden linnanjuhlissakin voitte naureskella Ernroothin kanssa, että kyllä se nykyajan nuoriso on sitten kummallista. Kuinkahan monella kapiaisella lienee älykkyysosamäärä oikeasti korkeampi, kuin kengännumero. No ei, tunnen minäkin yhden oikeasti älykkään ja fiksun kapiaisen. Hänkin pitää näitä tornin touhuja usein aika naurettavina.Viestin lähetti Suomi-Salama
Huoh... Ei voi muuta kuin nauraa noille lökäpöksyjen katkeruudelle kapiaisia kohtaan. Taidanpa ilmoittaa linkin parille tutulleni, jotka kyseistä ammattialaa edustavat. Tiedän, että he osaavat nauraa kanssani, koska älykkyys riittää tajuamaan toisten älyttömyyden.
Viimeksi muokattu: