Taitaa löytyä ainakin netflixistä en ihan sata varma muuttaa näin muistelen että löytyyKomppaan. Harmi että edellinen esitys oli niin vähän aikaa sitten, että meikäläiselle uusinta tulee hieman liian aikaisin. Mutta kaikille suosittelen tätä minisarjaa lämpimästi!
Kuutoselta tulee klo 20:00 tunnin kestävä haidokumentti. 6D: Mystinen valkohai lukee ohjelmatiedoissa. Hai on allekirjoittanutta eniten kiehtova otus tällä planeetalla, joten täytyy katsoa.
Senkin rasisti. Sanopa jostakin teoreettisesta kotimaisesta - eli tulevasta - Allah Akbar -kanavasta noin, niin olet huono ihminen. Bensalla lähtee moni asia ihosta, jospa sinustakin tuo razismi! Kuitenkin kristinusko on ulkomailta tullut asia ja sille naurat, senkin hetero. Timo K. Mukka riippui jo ristillä, mutta se ei liity tähän, ainakaan varsinaisesti, tosin suoraan kyllä.This the shit. TV7:n kanssa olen viettänyt ennenkin hienoja hetkiä.
Enkä voi olla! Juuri kuuntelin Julma-Henrik kappaleen Kaikki vs kaikki ja pohdin että tämän sanoman kun jokainen sisäistäisi, ei rasisteja olisi yksikään.Senkin rasisti.
Kiitos vinkistä. Vielä viikolla muistin että tuo tulee, nyt olin jo autuaasti sen unohtanut,Toki Red Army (2014) on kiinnostava, kun ei ole aiemmin tullut katsottua.
Tämähän tulee muuten Docventuresissa kanssa joskus tässä syksyn aikana. Muutoin toki ihan sama, mutta olisivat nyt vaikka näyttäneet sen ruotsalaisen CCCP Hockey dokkarin nyt, kun tuo Red Army tulee kuitenkin joskus kuukauden päästä.Toki Red Army (2014) on kiinnostava, kun ei ole aiemmin tullut katsottua.
Oli kyllä äärettömän mielenkiintoista materiaalia.Toki Red Army (2014) on kiinnostava, kun ei ole aiemmin tullut katsottua.
Katsoiko kukaan muu äsken Katastrofin anatomiaa? Itse katsoin ja vähän petyin ohjelmaan. Mielenkiinnolla odotin ohjelmaa, sillä olen kiinnostunut näistä rikos- ja onnettomuusdokkareista. Vähän pannukakku ainakin tämä eka jakso oli. Jaksosta vain alle puolet tuntui koskevan itse Myyrmannin pommi-iskua ja Petri Gerdtiä, reilu puolet ohjelmasta menikin sitten sellaiseen yleiseen diipa daapaan miten syrjätymistä ehkäistään. Ainakin tästä ekasta jaksosta jäi vähän sellainen fiilis että itse katastrofiin paneudutaan vain pintaraapaisun verran, ja sitten muu jakso on ikään kuin täytettä. Jospa sitä vielä yhden mahdollisuuden tälle sarjalle antaa. Kyllä Toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja muut YLEn dokkarit vetivät nyt pidemmän korren.
Oho, kiitoksia infosta. Minä kun luulin että tämä oli ensimmäinen jakso. Helvetti, Radio Rock kyllä mainostaa jatkuvalla syötöllä jotain Hottiksia ja Paratiisihotellia, mutta näemmä tätä ohjelmaa ei olla tarpeeksi sitten mainostettu kun aloitus mennyt ohi. Annetaanpa sarjalle heti uusi mahdollisuus ja laitan tuon Konginkankaan jakson pyörimään heti. Näin keskisuomalaisena tuo jakso on minulle varmaan kauden mielenkiintoisin.Sarjahan alkoi jo viime torstaina ja silloin käsittelyssä oli Konginkankaan linja-autoturma, mutta totta.. tämän illan jakso oli aika pettymys.
Ja tänään vähän uudempi western eli TV2 kello 22.05: Blackthorn. Butch Cassidy jäi kuin jäikin henkiin vuoden 1908 tulitaistelun jälkeen, ja tämä elokuva kertoo hänen myöhemmistä vaiheistaan. Cassidyn roolissa vanha kettu Sam Shepard.Tänään telkussa yksi parhaista länkkäreistä mitä on koskaan tehty! Butch Cassidy and the Sundance Kid. Aivan legendaarinen pätkä ja yksi meikäläisen suosikkileffoista.