Tänään TV:ssä

• 838 275
  • 3 645

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jokaisen pitäisi nähdä hetki sitten TV1:llä alkanut kolmiosainen saksalaissarja Sodan sukupolvi. Vielä ehtii mukaan.

Komppaan. Harmi että edellinen esitys oli niin vähän aikaa sitten, että meikäläiselle uusinta tulee hieman liian aikaisin. Mutta kaikille suosittelen tätä minisarjaa lämpimästi!

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Komppaan. Harmi että edellinen esitys oli niin vähän aikaa sitten, että meikäläiselle uusinta tulee hieman liian aikaisin. Mutta kaikille suosittelen tätä minisarjaa lämpimästi!
Taitaa löytyä ainakin netflixistä en ihan sata varma muuttaa näin muistelen että löytyy

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Herolla juuri menossa legendaarinen Taken. Liam Neesonin elämä - ylipäätään koko maailma, jossa elämme - ei ole tämän elokuvan jälkeen ollut entisensä.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
YLE Femman "Maan povessa" yllätti positiivisesti (tai ainakin kaksi ensimmäistä jaksoa ovat olleet hyviä, tunnelmaa pidetty taitavasti yllä). Parasta aikaa kakkosella Docventuresista uusintana "Ruoho - Grass", tuotakin voi suositella aika varauksetta.

Olisi näistä toki voinut etukäteenkin mainita, mutta YLE Areenasta löytyy.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuutoselta tulee klo 20:00 tunnin kestävä haidokumentti. 6D: Mystinen valkohai lukee ohjelmatiedoissa. Hai on allekirjoittanutta eniten kiehtova otus tällä planeetalla, joten täytyy katsoa.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kuutoselta tulee klo 20:00 tunnin kestävä haidokumentti. 6D: Mystinen valkohai lukee ohjelmatiedoissa. Hai on allekirjoittanutta eniten kiehtova otus tällä planeetalla, joten täytyy katsoa.

Iha poikii viälä nää pikku sintit, valkohait siis. Aivan eri asia katsoa laiturilta että perkele, siellä se vanha kyrmyniska taas vaanii meitiä. Kyllä nämä suomen vesistöissä elelevät miniatyyri-megalodonit eli Esox lucius nimellä kulkevat, tuttavallisemmin haukina tunnetut pedot herättävät kunnioitusta ja pelkoa siellä missä kulkevat. Ikänä en ole järveen hypätessä pelännyt että valkohai tulee ja vie, mutta auta armias kun lähtee alasti saunasta kirmaamaan ja hauen mulkoilevat silmät tuijottavat penisverenhimoisesti lätäköstä suoraan sukukalleuksiini. Siinä jo raavaskin mies alkaa miettimään uudestaan, että onko tässä perkele yhtään mitään järkeä. Hikisenä takaisin tupaan ja lentoliput Floridaan, hauki ei ole kala vaan se on peto.

Ootteko muuten huomanneet, että dokumentteja kattellessa päätyy aina altavastaajan puolelle? Ei siinä somaleitten puolesta hurrata. kun ne naaraa pari valkohaita rantoihin ja katkoo viidakkoveitsellä muutamat evät soppiinsa, mutta kun ruutuun lävähtää 6D: Mystiset delfiinit, niin eiköhän siinä sitten huudella kotikatsomoissa niitä somaleja veitsineen apuun kun vesi täyttyy poloisen delfiinin verestä ja aivoista. Kyllä hai on isoveljensä hauen veroinen metsästäjä, mutta ei se täällä suomen vesistöissä pärjäisi. Naapurin Ritva kun tulee pesemään persettään matalikkoon, niin hai kasvattaa jalat ja painelee takaisin sinne missä surffaapojat ovat komeita ja tuoksuvat Hugo Bossilta.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Laitetaan tännekin, vai mitä @Geezer . Tänään siis Teemalla klo 21.55 alkaen Led Zeppelin Celebration Day Lontoon O2 Areenalta.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
TV7: Lasten kotipuu: Ihmeellinen päivä

menossa parhaillaan. This the shit. TV7:n kanssa olen viettänyt ennenkin hienoja hetkiä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
This the shit. TV7:n kanssa olen viettänyt ennenkin hienoja hetkiä.
Senkin rasisti. Sanopa jostakin teoreettisesta kotimaisesta - eli tulevasta - Allah Akbar -kanavasta noin, niin olet huono ihminen. Bensalla lähtee moni asia ihosta, jospa sinustakin tuo razismi! Kuitenkin kristinusko on ulkomailta tullut asia ja sille naurat, senkin hetero. Timo K. Mukka riippui jo ristillä, mutta se ei liity tähän, ainakaan varsinaisesti, tosin suoraan kyllä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
MTV3 näytti pari-kolme vuotta sitten Roba-nimisen poliisisarjan. Tänään kello 21.00 alkaa sarjan toinen kausi.

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
YLE Teemalta melkein kolme ja puoli tuntia jääkiekkodokumentteja alkaen 21.00. Olisivat nyt tuohon samaan konkurssiin laittaneet jonkun vanhan matsin myös pyörimään.

Toki Red Army (2014) on kiinnostava, kun ei ole aiemmin tullut katsottua.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tämähän tulee muuten Docventuresissa kanssa joskus tässä syksyn aikana. Muutoin toki ihan sama, mutta olisivat nyt vaikka näyttäneet sen ruotsalaisen CCCP Hockey dokkarin nyt, kun tuo Red Army tulee kuitenkin joskus kuukauden päästä.

Oli kyllä äärettömän mielenkiintoista materiaalia.
Kiinnostava aihe kyllä tämä neuvostokiekkoilu, ei ole tullut siihen tutustuttua kovin tarkasti. Siinä kyllä kiehtovalla tavalla on vahvasti urheilua, politiikkaa ja historiaa samassa.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tänään telkussa yksi parhaista länkkäreistä mitä on koskaan tehty! Butch Cassidy and the Sundance Kid. Aivan legendaarinen pätkä ja yksi meikäläisen suosikkileffoista.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Katsoiko kukaan muu äsken Katastrofin anatomiaa? Itse katsoin ja vähän petyin ohjelmaan. Mielenkiinnolla odotin ohjelmaa, sillä olen kiinnostunut näistä rikos- ja onnettomuusdokkareista. Vähän pannukakku ainakin tämä eka jakso oli. Jaksosta vain alle puolet tuntui koskevan itse Myyrmannin pommi-iskua ja Petri Gerdtiä, reilu puolet ohjelmasta menikin sitten sellaiseen yleiseen diipa daapaan miten syrjätymistä ehkäistään. Ainakin tästä ekasta jaksosta jäi vähän sellainen fiilis että itse katastrofiin paneudutaan vain pintaraapaisun verran, ja sitten muu jakso on ikään kuin täytettä. Jospa sitä vielä yhden mahdollisuuden tälle sarjalle antaa. Kyllä Toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja muut YLEn dokkarit vetivät nyt pidemmän korren.

Deivid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis
Katsoiko kukaan muu äsken Katastrofin anatomiaa? Itse katsoin ja vähän petyin ohjelmaan. Mielenkiinnolla odotin ohjelmaa, sillä olen kiinnostunut näistä rikos- ja onnettomuusdokkareista. Vähän pannukakku ainakin tämä eka jakso oli. Jaksosta vain alle puolet tuntui koskevan itse Myyrmannin pommi-iskua ja Petri Gerdtiä, reilu puolet ohjelmasta menikin sitten sellaiseen yleiseen diipa daapaan miten syrjätymistä ehkäistään. Ainakin tästä ekasta jaksosta jäi vähän sellainen fiilis että itse katastrofiin paneudutaan vain pintaraapaisun verran, ja sitten muu jakso on ikään kuin täytettä. Jospa sitä vielä yhden mahdollisuuden tälle sarjalle antaa. Kyllä Toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja muut YLEn dokkarit vetivät nyt pidemmän korren.

Sarjahan alkoi jo viime torstaina ja silloin käsittelyssä oli Konginkankaan linja-autoturma, mutta totta.. tämän illan jakso oli aika pettymys.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjahan alkoi jo viime torstaina ja silloin käsittelyssä oli Konginkankaan linja-autoturma, mutta totta.. tämän illan jakso oli aika pettymys.
Oho, kiitoksia infosta. Minä kun luulin että tämä oli ensimmäinen jakso. Helvetti, Radio Rock kyllä mainostaa jatkuvalla syötöllä jotain Hottiksia ja Paratiisihotellia, mutta näemmä tätä ohjelmaa ei olla tarpeeksi sitten mainostettu kun aloitus mennyt ohi. Annetaanpa sarjalle heti uusi mahdollisuus ja laitan tuon Konginkankaan jakson pyörimään heti. Näin keskisuomalaisena tuo jakso on minulle varmaan kauden mielenkiintoisin.

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tuli taas tänään katottua Kauppaneuvos Jethro ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka ohjelman onkin tarkoitus olla mukamas hauska, niin onhan tuo Jeti tehnyt itsestään melko pellen.
Se edellinen ohjelma Myyntimies Jethro sentään yritti olla muka ei niin käsikirjoitettua skeidaa mutta tämä nykyinen tuotos on kyllä rimanalitus, jopa Jetiltä. Mitä tähän voi kai muuta sanoa ku, että kyl turkkulaine osaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos muistan oikein, niin siinä Myyntimies -ohjelmassa eka kausi oli sellaista normi kohellusta, mutta tokalla kaudella alkoi kässärijutut tulemaan suurempaan rooliin, kuten ne kaikki anoppi-anglet ynnä muut ja loppua kohden ne vaan vahvistui. Tämä Kauppaneuvos Jethro jatkaa sitten sitä, mihin Myyntimiehessä jäätiin.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jossain toisessa ketjussa tuli tässä joskus todettua että Jethro antaa itsestään ohjelmissaan täyden ADHD-pellen kuvan. Vakavemmissa haastatteluissa kuten Korporaatiossa Jethrosta saa kuitenkin aivan erilaisen, melko asiallisen kuvan. Voi kumpa Jetistä saataisiin joku asiallisempi ohjelma ilman mukahassuttelu-käsikirjoituksia. Tuota Kauppaneuvosta en minä ainakaan pysty katsomaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy