Tänään TV:ssä

• 838 261
  • 3 645

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei hemmetti, tämä dokkari on vielä parempi kuin kelasin, tässähän on Jeremy Clarkson isäntänä!

Hyvä dokumentti oli mutta eipä näkynyt Tirpitziä. Kalliin virhearvion teki Pound.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvä dokumentti oli mutta eipä näkynyt Tirpitziä. Kalliin virhearvion teki Pound.

Tämä saattueen tarinahan on yksi esikuvia yhdelle kaikkien aikojen legendaarisimmista jännityskirjoista, eli puhun nyt Alistair Macleanin trillerimäisestä romaanista Saattue Murmanskiin.

Romaanissahan paljolti jännitystä syntyy siitä psykologisesta ahdistuksesta, että ilmestyykö Tirpitz taivaanrantaan vai ei.

ps. Clarkson on muuten mainio näissä WWII dokkareissa, olen muutamia nähnyt ja miehen humoristinen ote sopii täydellisesti näihin.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Katselin juuri YLE Fem-kanavalta dokumentin Täyttä vauhtia länteen (Full Speed Westward). Mielenkiintoinen dokkari Georgian politiikasta ja suhteista niin länteen kuin Venäjäänkin. Saattapi olla katsottavissa Areenassa, jos on niin suosittelen.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.

Ei ollut. Jakso on virheettömästi nähtävissä Ruutu-palvelussa. Edes mainoskatkot eivät katkaisseet katselua.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

Kyllä se oli lähetyksessä. Olisin myös halunnut seurata tuon viimeisen jakson, mutta nyt sen seuraaminen jäi aika pätkittäiseksi. Ruudusta kuulemma jakso löytyy, mutta toivottavasti näyttävät sen uusintana ihan televisiossa asti.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ollut. Jakso on virheettömästi nähtävissä Ruutu-palvelussa. Edes mainoskatkot eivät katkaisseet katselua.

Emmä viitsis mitenkään kännykällä katsoa, käsi puutuu, tulee kaksoisleuka ja vaikea keskittyä myös syömiseen samalla kun pitää tihrustaa tekstiä, en osaa norjaa.

Edit. Joo vuokralainen, mä kans odotan uusintaa. Hyvä ettei ollut tallennuksessa vika.

Hartnell

Jäsen
Huhhu! Katsoin loirinuotiolla ohjelman ja ei voi muuta sanoa, kun on toi hjallis ylimielisen olonen pröystäiljä. Epämielyttävän kuvan olen kyllä aiemminkin saanut kaverista.
Eipä ihme ettei naisrintamalla onnea ole saavuttanut.
Michael vaikutti sen sijaan iha huipputyypiltä. Diggasin!
Oli mielenkiintoinen kokoonpano..

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhu! Katsoin loirinuotiolla ohjelman ja ei voi muuta sanoa, kun on toi hjallis ylimielisen olonen pröystäiljä. Epämielyttävän kuvan olen kyllä aiemminkin saanut kaverista.
Joo mä kanssa mietin samaa, vaikka nyt sitä tuossa ohjelmassa ei erityisesti edes näkynyt. Monesta asiasta olen Hjalliksen kanssa samaa mieltä ja oikeasti tosi paljon tykkään siitä sen suorasanaisesta tyylistä sen ohjelmissa, mutta onhan se tyyppi erkaantunut todellisuudesta. Empatiakyky tuntuu olevan aika vähäinen muulle kuin sen omalle elämäntyylille.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Junttien juntti Frederik täytti eilen 70 vuotta. Tänään YLE Teema kunnioittaa tämän historian merkkimiehen merkkipäivää kello 21.50 alkaen seuraavilla elää suuremmilla klassikkoilla: Pop Story (1972), Arkistovierrana Frederik (2015) ja Selibaattishow (1993).

Se on nyt ihan sama vaikka tämän olisi tuohon "Mikä on junntimaisinta mitä tiedät"-ketjuunkin kirjoittanut.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Juuri nyt YLE 1kanavalla dokumentti Venäjän vainotut homot. Katsoin hetken mutta tulin huonovointiseksi. Kaikkia ei vaan voi auttaa. Mahdollisesti nähtävissä Areenassa. Vaikka homoista puhutaankin niin alkoi silti vituttamaan.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tänään Yle Teemalla klo 21.00 Neuvostoliiton ainoa mainostoimisto. Olen muistaakseni tämän dokumentin nähnyt ja voin suositella.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nyt just Teemalla pyörii yksi kovimpia suomalaisia elokuvia, Lain Ulkopuolella. Vittu, kun en tajunnut aikaisemmin vinkata. Kari Heiskanen vetää parhaimman roolinsa koskaan.

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Harvoin nykyään saa lukeakseen oikein vuolaita kehuja uudehkoille elokuville, mutta tänään sellaiseen Aamulehdessä törmäsin. Yle Fem, klo 21.00 - Jahti. Nauhoitin viritetään nyt, kun en kuitenkaan enää illalla muista. Myös Telkku.com antaa ymmärtää kyseessä olevan laaturaina.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Laitoin jo Applen omaan ketjuun, sitten muistin tietty tämän oivan ketjun... eli:

Tulee tänään YLE1:ltä kello 23 Ulkolinja-dokkari Applesta.

Dokumentti esittelee totuuden Applen tekopyhien "eettisten periaatteiden" taustalla. Jokaiselle hipsterille tärkeää katsottavaa.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Tuhannennen kerran Predator 2. Klo. 21.55 FOX. Mielestäni parempi kuin ensimmäinen.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
YLE Teema tänään kello 22.35: The French Connection eli Kovaotteiset miehet.

Rikoelokuvien klassikko vuodelta 1971, jota minä en ole nähnyt varmaan 35 vuoteen. Silloin pikkupoikana tuo oli hurjan hyvä filmi, pitää ottaa boksille ja katsoa joskus että vieläkö se samalla tavalla puraisee vai onko aika tehnyt tässäkin tehtävänsä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
YLE Teema tänään klo 21.00 viime vuoden dokumentti-Oscarin voittanut 20 feet from stardom joka kertoo rock-levytysten taustalaulajista. Tallennukseen.

Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
YLE Teema tänään kello 22.35: The French Connection eli Kovaotteiset miehet.

Rikoelokuvien klassikko vuodelta 1971, jota minä en ole nähnyt varmaan 35 vuoteen. Silloin pikkupoikana tuo oli hurjan hyvä filmi, pitää ottaa boksille ja katsoa joskus että vieläkö se samalla tavalla puraisee vai onko aika tehnyt tässäkin tehtävänsä.

Kyllähän tuo piti paikkansa. Pari-kolme aika huikeaa kohtausta. En tiennyt että perustuu tositapahtumiin.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nelosella pyörii juuri elokuva Lomalla. Juha Veijosen ja Samuli Edelmannin hiustyylit paljastavat pätkän todellakin valmistuneen vuonna 2000...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomenna TV:ssä:

Aikainen lintu madon nappaa, joten panen tämän jo tänään tähän ja huomenna uudestaan. Luvassa nimittäin todellinen harvinaisuus Suomen televisiossa, ja muutenkin, sillä mistään en ole kyseisen leffan dvd:täkään löytänyt. Eli:

YLE Teema kello 21.00: Mad Max.

Ensiesitys siis televisiossa, ja muutenkin tähän elokuvaan liittyy jotain sotkuja, oliko jotain oikeustaisteluja tms. joka on estänyt elokuvan näyttämisen muualla, kuten dvd:llä. Joka tapauksessa Mad Max-trilogian aito ja alkuperäinen ykkösosa, jota ei voi hehkuttaa liikaa. Toki, aika saattaa kullata muistot tässäkin, 30 vuotta on varmaan siitä aikaa kun vuokrakasetilta Mad Maxia viimeksi silmä kovana katselin. Tuskin maltan odottaa huomiseen.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
On eka Mad Max dvd:llä julkaistu ja itse asiassa omassa kokoelmassakin ollut toistakymmentä vuotta. En ole varma julkaistiinko tuota dvd:nä varsinaisesti koskaan Suomessa, mutta ulkomaan kaupasta tuon aikoinaan hankin. Sen olen huomannut, että blu-rayna tuo löytyy ihan Anttiloistakin, ainakin osana Mad Max -trilogiaa.

Ja elokuvahan on aivan loistava. Itse asiassa kuulun siihen pieneen joukkoon, joka pitää ensimmäistä Mad Maxia jopa maineikkaampaa Asfalttisoturi -jatko-osaansa parempana. Jotenkin niin hienon vinksahtanut tunnelma tuossa leffassa on. Lämpimät suositukset täältäkin.

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Näistä lukuisista keittiö-ja ruokaohjelmista on ehdoton ykkönen jo vuosia pyörinyt kokkausohjelma Breaking bad. Toinen, todellinen koko perheen sarja ja tämänpäivän "pieni talo preerialla" on taas Dexter, jossa pääosaa vetää perheellinen hyväkäytöksinen ja miellyttävä nuorimies.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy