Ei hemmetti, tämä dokkari on vielä parempi kuin kelasin, tässähän on Jeremy Clarkson isäntänä!
Hyvä dokumentti oli mutta eipä näkynyt Tirpitziä. Kalliin virhearvion teki Pound.
Ei hemmetti, tämä dokkari on vielä parempi kuin kelasin, tässähän on Jeremy Clarkson isäntänä!
Hyvä dokumentti oli mutta eipä näkynyt Tirpitziä. Kalliin virhearvion teki Pound.
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.
Ei ollut. Jakso on virheettömästi nähtävissä Ruutu-palvelussa. Edes mainoskatkot eivät katkaisseet katselua.
Joo mä kanssa mietin samaa, vaikka nyt sitä tuossa ohjelmassa ei erityisesti edes näkynyt. Monesta asiasta olen Hjalliksen kanssa samaa mieltä ja oikeasti tosi paljon tykkään siitä sen suorasanaisesta tyylistä sen ohjelmissa, mutta onhan se tyyppi erkaantunut todellisuudesta. Empatiakyky tuntuu olevan aika vähäinen muulle kuin sen omalle elämäntyylille.Huhhu! Katsoin loirinuotiolla ohjelman ja ei voi muuta sanoa, kun on toi hjallis ylimielisen olonen pröystäiljä. Epämielyttävän kuvan olen kyllä aiemminkin saanut kaverista.
YLE Teema tänään kello 22.35: The French Connection eli Kovaotteiset miehet.
Rikoelokuvien klassikko vuodelta 1971, jota minä en ole nähnyt varmaan 35 vuoteen. Silloin pikkupoikana tuo oli hurjan hyvä filmi, pitää ottaa boksille ja katsoa joskus että vieläkö se samalla tavalla puraisee vai onko aika tehnyt tässäkin tehtävänsä.