Tänään TV:ssä

  • 828 277
  • 3 621

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kysyyköhän Kilpelä tänään, ketkä keskustelijoista ovat käyneet Kreikassa. Ei tietenkään kysy, jos ei ole itse käynyt. Jotenkin tuntuu, että tästä ohjelmasta tuli taas pannukakku.

Nääh, mielestäni ollut ihan hyvää keskustelua, Andersson ehkä vähän ahdingossa... Rehn pärjää hyvin siihen nähden, että onhan osaa noista jutuista vaikea puolustaa...
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tuossa Li Andersonissa on kyllä jotain darthvadermaista viehätysvoimaa... näen jo sieluni silmillä kun se tulevaisuuden eduskuntaistunnossa muistiin pukeutuneena nappaa jotain kynäniskaista kokoomusmerkonomia kaulasta ja heittää sen yhdellä kädellä istuntosalin peräseinään. "You have failed me for the last time...." (cue in Imperial March).

muaddib
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nääh, mielestäni ollut ihan hyvää keskustelua, Andersson ehkä vähän ahdingossa... Rehn pärjää hyvin siihen nähden, että onhan osaa noista jutuista vaikea puolustaa...

Andersson ahdingossa? Sekuntiakaan en katsonut, mutta luotettavista lähteistä saamieni tietojen mukaan (twitter) siellä olisi sedät Soini ja Sasi hymyilleet ja antaneet täten huonon vaikutelman itsestään. Ainakin Ville Niinistön ja Paavo Arhinmäen mielestä.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Andersson ahdingossa? Sekuntiakaan en katsonut, mutta luotettavista lähteistä saamieni tietojen mukaan (twitter) siellä olisi sedät Soini ja Sasi hymyilleet ja antaneet täten huonon vaikutelman itsestään. Ainakin Ville Niinistön ja Paavo Arhinmäen mielestä.

Jokusen sekunnin katsoin ja allekirjoittaisin tämän. Mielestäni Andersson hinasi etenkin Soinia täysin narussaan. Soinin naama muljasi, kuin kiehuva kaurapuuro.

@muaddib :n kanssa myös samaa mieltä. Tiedä mikä se jokin on, kenties jotain noissa hiukan erikoisissa kasvonpiirteissä, vaikka ihan nätti plikkahan tuo on, yhdistettynä kylmänviileään, hyvin artikuloituun ja harkittuun kommentointiin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jokusen sekunnin katsoin ja allekirjoittaisin tämän. Mielestäni Andersson hinasi etenkin Soinia täysin narussaan. Soinin naama muljasi, kuin kiehuva kaurapuuro.

@muaddib :n kanssa myös samaa mieltä. Tiedä mikä se jokin on, kenties jotain noissa hiukan erikoisissa kasvonpiirteissä, vaikka ihan nätti plikkahan tuo on, yhdistettynä kylmänviileään, hyvin artikuloituun ja harkittuun kommentointiin.

Minun mielestä Soini oli ns. back. Soini, kuten minäkin, varmasti naureskeli enemmän tuolle Vasemmistoliiton jatkuvalle puliveivaukselle tukipakettien suhteen, kuin Li Anderssonille itselleen. Paavolta hyvä veto heittää Li susille, koska sen verran liekeissä Soini oli, että olisi kairannut Paavon totaalisesti takinkäännöistään. Ja Rehnin koulukiusaamis-syytökset oli jo niin paksua puppua, että voi saatana sentään. Joku osaava toimittaja olisi voinut haastaa Brysselin Bobrikovia Keskustan linjasta, kun Sipilä joku aika sitten Korkin haastattelussa sanoi, että Keskusta ei tue enää yhtään pakettia.

Muaddibin Li-fantasioihin sen verran, että Nelosella pyörii muuten juuri nyt Lillin aatetoverit ja esikuvat elokuvassa Baader Meinhof Komplex. On pitänyt katsoa tämä useasti, mutta katsotaan nyt sitten. Poliisi, poliisi, porvarien kätyri!!!
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suomen surkein kuski alkoi taas ja katsottavahan se on. Ykköskausi jäi aikanaan kesken sen jonkun aivan saatanan ärsyttävän huutajablondin ja sen rasittavan äidin takia. Toista kautta en katsonut, joten nyt on aika katsoa kolmas kausi kyllä ihan kokonaan. Pistää miettimään, kun tälläisiä taitureita on oikeasti tuolla liikenteessä vastassa. Ei sillä että itse ajan autoa todella vähän.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Historia: PQ17 - saattue merisodassa

Toisen maailmansodan aikana PQ17-saattue oli viemässä sotatarvikkeita Jäämeren kautta Neuvostoliittoon, kun alukset joutuivat hajaantumaan lähellä olevan Saksan taistelulaiva Tirpitzin takia. Monet rahtilaivat jäivät ilman suojaa ja saksalaiset sukellusveneet upottivat ne. Matka oli vaarallinen ilman vihollisiakin, ja sääolosuhteet äärimmäisen haastavat. BBC:n dokumentissa on luvassa on matkalle osallistuneiden haastatteluita ja arkistomateriaalia.

YLE 1, kello 19
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Historia: PQ17 - saattue merisodassa

Toisen maailmansodan aikana PQ17-saattue oli viemässä sotatarvikkeita Jäämeren kautta Neuvostoliittoon, kun alukset joutuivat hajaantumaan lähellä olevan Saksan taistelulaiva Tirpitzin takia. Monet rahtilaivat jäivät ilman suojaa ja saksalaiset sukellusveneet upottivat ne. Matka oli vaarallinen ilman vihollisiakin, ja sääolosuhteet äärimmäisen haastavat. BBC:n dokumentissa on luvassa on matkalle osallistuneiden haastatteluita ja arkistomateriaalia.

YLE 1, kello 19
Kiitokset vinkistä, vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Täytyypä katsastaa!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kiitokset vinkistä, vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Täytyypä katsastaa!

Ei hemmetti, tämä dokkari on vielä parempi kuin kelasin, tässähän on Jeremy Clarkson isäntänä!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei hemmetti, tämä dokkari on vielä parempi kuin kelasin, tässähän on Jeremy Clarkson isäntänä!

Hyvä dokumentti oli mutta eipä näkynyt Tirpitziä. Kalliin virhearvion teki Pound.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvä dokumentti oli mutta eipä näkynyt Tirpitziä. Kalliin virhearvion teki Pound.

Tämä saattueen tarinahan on yksi esikuvia yhdelle kaikkien aikojen legendaarisimmista jännityskirjoista, eli puhun nyt Alistair Macleanin trillerimäisestä romaanista Saattue Murmanskiin.

Romaanissahan paljolti jännitystä syntyy siitä psykologisesta ahdistuksesta, että ilmestyykö Tirpitz taivaanrantaan vai ei.

ps. Clarkson on muuten mainio näissä WWII dokkareissa, olen muutamia nähnyt ja miehen humoristinen ote sopii täydellisesti näihin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Katselin juuri YLE Fem-kanavalta dokumentin Täyttä vauhtia länteen (Full Speed Westward). Mielenkiintoinen dokkari Georgian politiikasta ja suhteista niin länteen kuin Venäjäänkin. Saattapi olla katsottavissa Areenassa, jos on niin suosittelen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.

Ei ollut. Jakso on virheettömästi nähtävissä Ruutu-palvelussa. Edes mainoskatkot eivät katkaisseet katselua.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voi hitto mä olen seurannut tuota nelosen Kuudes aisti- sarjaa ja viimeinen jakso mustaa, surinaa ja se vähä mikä näkyy niin ilman tekstitystä! Olikohan mun tallennuksessa vikaa vai lähetyksessä? Samperi vieköön.

Kyllä se oli lähetyksessä. Olisin myös halunnut seurata tuon viimeisen jakson, mutta nyt sen seuraaminen jäi aika pätkittäiseksi. Ruudusta kuulemma jakso löytyy, mutta toivottavasti näyttävät sen uusintana ihan televisiossa asti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ollut. Jakso on virheettömästi nähtävissä Ruutu-palvelussa. Edes mainoskatkot eivät katkaisseet katselua.

Emmä viitsis mitenkään kännykällä katsoa, käsi puutuu, tulee kaksoisleuka ja vaikea keskittyä myös syömiseen samalla kun pitää tihrustaa tekstiä, en osaa norjaa.

Edit. Joo vuokralainen, mä kans odotan uusintaa. Hyvä ettei ollut tallennuksessa vika.
 

Hartnell

Jäsen
Huhhu! Katsoin loirinuotiolla ohjelman ja ei voi muuta sanoa, kun on toi hjallis ylimielisen olonen pröystäiljä. Epämielyttävän kuvan olen kyllä aiemminkin saanut kaverista.
Eipä ihme ettei naisrintamalla onnea ole saavuttanut.
Michael vaikutti sen sijaan iha huipputyypiltä. Diggasin!
Oli mielenkiintoinen kokoonpano..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhu! Katsoin loirinuotiolla ohjelman ja ei voi muuta sanoa, kun on toi hjallis ylimielisen olonen pröystäiljä. Epämielyttävän kuvan olen kyllä aiemminkin saanut kaverista.
Joo mä kanssa mietin samaa, vaikka nyt sitä tuossa ohjelmassa ei erityisesti edes näkynyt. Monesta asiasta olen Hjalliksen kanssa samaa mieltä ja oikeasti tosi paljon tykkään siitä sen suorasanaisesta tyylistä sen ohjelmissa, mutta onhan se tyyppi erkaantunut todellisuudesta. Empatiakyky tuntuu olevan aika vähäinen muulle kuin sen omalle elämäntyylille.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Junttien juntti Frederik täytti eilen 70 vuotta. Tänään YLE Teema kunnioittaa tämän historian merkkimiehen merkkipäivää kello 21.50 alkaen seuraavilla elää suuremmilla klassikkoilla: Pop Story (1972), Arkistovierrana Frederik (2015) ja Selibaattishow (1993).

Se on nyt ihan sama vaikka tämän olisi tuohon "Mikä on junntimaisinta mitä tiedät"-ketjuunkin kirjoittanut.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Juuri nyt YLE 1kanavalla dokumentti Venäjän vainotut homot. Katsoin hetken mutta tulin huonovointiseksi. Kaikkia ei vaan voi auttaa. Mahdollisesti nähtävissä Areenassa. Vaikka homoista puhutaankin niin alkoi silti vituttamaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tänään Yle Teemalla klo 21.00 Neuvostoliiton ainoa mainostoimisto. Olen muistaakseni tämän dokumentin nähnyt ja voin suositella.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nyt just Teemalla pyörii yksi kovimpia suomalaisia elokuvia, Lain Ulkopuolella. Vittu, kun en tajunnut aikaisemmin vinkata. Kari Heiskanen vetää parhaimman roolinsa koskaan.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Harvoin nykyään saa lukeakseen oikein vuolaita kehuja uudehkoille elokuville, mutta tänään sellaiseen Aamulehdessä törmäsin. Yle Fem, klo 21.00 - Jahti. Nauhoitin viritetään nyt, kun en kuitenkaan enää illalla muista. Myös Telkku.com antaa ymmärtää kyseessä olevan laaturaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös