Katsoin Isien sota-dokkarisarjan ekan osan vasta eilen Areenasta. Suosittelen ehdottomasti, vaikkei sotahistoria kiinnostaisikaan. Itse asiassa siinä ei sotaa juuri sivuta kuin henkilöhistoriaan liittyen sekä tietenkin henkisten seuraamusten osalta. Täytyy sanoa, että kunnioitan päähenkilön avoimuutta ja rehellisyyttä noiden kokemustensa kanssa, jollain tavalla jopa itselle oli terapeuttista katsoa tuota. Harmi vain, että Suomessa lienee tuhansia sotaveteraanien lapsia, jotka eivät ole osanneet käsitellä isiensä muuttumista vastaavalla tavalla, vaan kura on siirtynyt seuraavalle sukupolvelle.Tänään telkussa Hitlerin kätyrien Suomi-jakso Teemalla klo 21, sitä ennen sotatraumoista juttua ykkösellä klo 20.
Itse asiassa tuo jälkimmäinen näyttäisi olevan kuusiosainen dokkarisarja lasten näkökulmasta. Varsin mielenkiintoinen ja hyvä aihe avattavaksi tätä kautta. Nuo sotakokemukset kun heijastelevat parin sukupolven päähän helposti.
Itsekin katsoisin tämän leffan ellen olisi katsonut tätä jo kolme kertaa ennestään. Eli suosittelen varauksetta! Hemmetin hyvä komedia.
-Tinke-80
Mä olen katsonut kolme kertaa sitten heinäkuun. Katson muuten tänäänkin, yksi suosikkileffoista, naurattaa aina. "Where did this come from asshole!"
TV1 19.00 Prisma: Ensimmäiset eläimet
"Sir David Attenborough on käyttänyt yli 50-vuotisen uransa tutkimalla maapallon eläimiä ja kasveja. Nyt mies ottaa suurennuslasinsa alle maailman ensimmäiset lajit. Miten ne kehittyivät alkuräjähdyksen jälkeen?"
Ohjelma voi olla vilkaisemisen arvoinen, vaikka tuon otteen olisi voinut laittaa johonkin vitsi-ketjuun tai vastaavaan.
Itsekin katsoisin tämän leffan ellen olisi katsonut tätä jo kolme kertaa ennestään. Eli suosittelen varauksetta! Hemmetin hyvä komedia.
-Tinke-80
Varmaan 3 kertaa olen yrittänyt katsoa enkä ikinä ole syystä tai toisesta ole jaksanut loppuun asti. Se että joku läski hokee ennen leffan puoliväliä varmaan 50 kertaa sanaa "fuck" ei tee leffasta vielä hauskaa. Niin ja ne poliisit...On vissiin jotain kuuluisia koomikoita(en tosin ole muissa leffoissa nähnyt) mutta eivät ne silti hauskoja ole.
Mitä vittua, joko ne uudet jaksot alkoi? Perkele, missasin täysin. Mahtaakohan näitä tulla uusintana samalla viikolla (myöhäis-illassa, viikonloppuna) tai mahdollisesti Ruutu.fi:ssä?Nyt vituttaa kuin pientä oravaa, että Californicationin uusi jakso meni eilen ohi. Kyllähän yleensä uusitaan uusinnatkin, muttei näitä uusia.
Mitä vittua, joko ne uudet jaksot alkoi? Perkele, missasin täysin. Mahtaakohan näitä tulla uusintana samalla viikolla (myöhäis-illassa, viikonloppuna) tai mahdollisesti Ruutu.fi:ssä?