Itse olen aina halunnut tietää kuinka moni palstaveljistä asuu rapakon takana eli Pohjois-Amerikassa/Kanadassa?
Jatkoajan pohjois-amerikkalaiset eli JAPAt - Jatkoajan keskustelupalsta
Itse olen aina halunnut tietää kuinka moni palstaveljistä asuu rapakon takana eli Pohjois-Amerikassa/Kanadassa?
Jaa että onko. Nimerkki pettter:n (o.s. Pete2004) juttujen perusteella olen saanut sellaisen käsityksen, että hän ei ole ilmaista seksiä ikinä harrastanutkaan. Mutta en mene varmasti sanomaan muiden asioista. Itse en ainakaan ole.
Taisin muotoilla huonosti, mutta tarkoitin sitä että onko yhdellekkään jatkoaikalaiselle maksettu siitä että hän kävisi jyystämässä ykköstä tai kakkosta. En siis kysynyt kuinka moni käy huorissa niinkuin pettttter...
Onko täällä yhtäkään joka on harrastanut seksiä rahasta?
Talvella tuli seurattua tuota aktiivisesti, kuten myös spinoff-sarjaa jossa baarimikko Håkan perusti oman baarin Thaimaahan. Jos siis kyseessä on tämä ruotsalainen sarja.
Onko täällä yhtäkään joka on harrastanut seksiä rahasta?
Seuraavaksi kiinnostaisi tietää, että oliko tarjouksen tekijä mies vai nainen..?Sopivasti tuli tämä eteen, sillä juuri kaksi päivää sitten minulle tarjottiin nelinumeroinen summa yhdestä yöstä. Aikaisemmin en siis ole tällaista harrastanut, mutta tuo tarjous oli jo sellainen, että täytynee pistää harkintaan.
Joo, kyseessä on sama sarja, uusintoja tulee nytkin TV5:llä, Ruotsissa alkoi muuten eilen sarjan uusi kausi, pitää tsekata se tulevaisuudessa TV5:llä.
http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%A4rjan
Seuraavaksi kiinnostaisi tietää, että oliko tarjouksen tekijä mies vai nainen..?
Heh. Ok, Jatkoajassa jotenkin syystä tai toisesta mieltää useimmat kirjoittajat miehiksi, ellei nimimerkki jotenkin selkeästi ole "femiininen". My bad.Tarjouksen tekijä oli mies, ja itse olen siis nainen. Eipä kai se niin tavatotonta ole nyky-yhteiskunnassa tarjoutua köyhää opiskelijaa vähän "sponsoroimaan", mutta kyllähän tuo oli jo aika suuri summa.
Sopivasti tuli tämä eteen, sillä juuri kaksi päivää sitten minulle tarjottiin nelinumeroinen summa yhdestä yöstä. Aikaisemmin en siis ole tällaista harrastanut, mutta tuo tarjous oli jo sellainen, että täytynee pistää harkintaan.
Mulle tuli mieleen sellainen vanha vitsi. Se loppuu "Se asia tuli jo selväksi, nyt neuvotellaan enää hinnasta."Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.
Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.
Näinhän se kaiketi useimmilla ihmisillä menee..Ja toisaalta olen kuullut, että siihen touhuun voi sitten jäädä koukkuun, kun on ekan kerran kokeillu.
Tarjous oli itse asiassa kaksi tonnia. Tuskinpa lährenkään, mutta aina sitä rahapulassa olevaa ihmistä raha kiinnostaa. Ja toisaalta olen kuullut, että siihen touhuun voi sitten jäädä koukkuun, kun on ekan kerran kokeillu.
Lähinnä pitäisin erikoisena, että nainen tarjoaisi miehelle nelinumeroista summaa seksistä. Riippuu toki vähän miehestäkin, kyllä varmaan jollekin adonikselle voisi ehdotuksia tullakin.
Omakohtaisesti olisi todella vaikea ajatella, että rahasta suostuisin seksiin miehen kanssa.
Toisaalta, onhan se vitonenkin rahaa. Alussa voi myös mieltää että tämä on vasta harjoitteluvaihetta.Mulle tuli mieleen sellainen vanha vitsi. Se loppuu "Se asia tuli jo selväksi, nyt neuvotellaan enää hinnasta."
Eikös sitä sanota, että: Kaikille ja kaikelle on hintansa?Tätä tapausta olen miettinyt jälkeenpäin useammastakin näkökulmasta. Olisiko tosipaikan tullen oikeasti olemassa jokin hinta, jolla olisin ostettavissa jonkinlaisiin painisessioihin, olettaen ettei kumminkaan mentäisi minun asteikolla liian kinkyihin touhuihin (silloin olisi voinut olla, vähän aikuisempana ehdottomasti ei)? Tai jos touhuissa olisi pikkuisesti kinkyä lisämausteena, niin olisiko tämäkin mahdollista pientä lisäkorvausta vastaan (yleisesti ottaen ei, riippuu tietysti siitä mitä ne jutut olisivat olleet)?
Jatkokysymyksenä tuli mieleen, että kuka mahtoi olla ensimmäinen ei-kiekkopesäläinen Jatkoaikaan rekisteröitynyt?
Niinpä. Minua jäi kokemuksestani vaivaamaan myös se, että olin konkreettisella tavalla huomannut tämä sanonnan pätevän omalla kohdallani. Siis tässäkin tapauksessa, jossa en tullutEikös sitä sanota, että: Kaikille ja kaikelle on hintansa?
Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.