Löytyykö täältä mallareita?
Mitään noin sairasta en edes minä ole tehnyt...
Löytyykö täältä mallareita?
Mitään noin sairasta en edes minä ole tehnyt...
Tykkään myös haistella pyöränsatuloita. Siis sellaisi, jolla nainen on juuri ajanut. Tämä kuitenkin lienee jo "Mitä kuuntelet juuri nyt?" -ketjun kamaa.
Taisi olla vuonna -96 kun Kiekkopesä sai alkunsa. Itse jopa muistan kun siitä idea syntyi, lukiossa jollain välitunnilla.Kiekkopesässä kävin jo päätä aukomassa kun sain netin vuonna 1996. En muista oliko Kiekkopesää vielä tuolloin. Tänne rekkasin 19.3.2001.
Löytyykö täältä vankilassa istuneita kirjoittajia?
Musta Nuoli sivusi asiaa Breivik-ketjussa, ja hämärästi muistan jonkun tästä jopa avautuneen.
Onko Jatkoaikaan kirjoittavien joukossa ammattimuusikoita?
On. Tiedän yhden.Onko Jatkoaikaan kirjoittavien joukossa ammattimuusikoita?
Löytyykö täältä vankilassa istuneita kirjoittajia?
No linnassa olleena halusinä olla realistinen.
Onko täällä sellaisia jotka ovat aloittaneet jääkiekon seuraamisen vasta pitkälti aikuisiällä? Siis niin että lapsena ei ole kiinnostanut yhtään koko laji.
Aloitin itse jääkiekon seuraamisen aktiivisemmin joskus 18-19 vuotiaana. Tai no toki MM-kisoja taisin katsella jo muutamaa vuotta aiemmin, mutta jotenkin en vielä sitä laske ihan jääkiekon seuraamiseksi. Enemmän näen, että se lähti kun SM-liiga ja NHL alkoi kiinnostaa. Tämä tapahtui tosiaan siinä parin kympin kynnyksellä.Onko täällä sellaisia jotka ovat aloittaneet jääkiekon seuraamisen vasta pitkälti aikuisiällä? Siis niin että lapsena ei ole kiinnostanut yhtään koko laji.
Entä Hyrylän koulukeskuksessa?
Kuinka moni on jättänyt amiksen/lukio ym kesken ja on nykyään työtön luuseri joka nostaa soskun rahoja?
Välillä on tunne, että lähes kaikki Jatkoaikaan kirjoittavat nimimerkit kuuluvat tähän ryhmään. Sen verran 24/7 touhua tää monille jostain syystä on.
Välillä on tunne, että lähes kaikki Jatkoaikaan kirjoittavat nimimerkit kuuluvat tähän ryhmään. Sen verran 24/7 touhua tää monille jostain syystä on.
En oo jättänyt kesken kouluja, mutta mukavastihan ne koulupäivät menee jatkoajalla ollessa.
Nykyään on kännyt joilla kirjoitella ja koulussa koneita joka paikassa yms.
Kuinka moni jatkoaikalainen on loukkaantunut vakavasti?
Itse lähes päivittäin..Kuinka moni jatkoaikalainen on loukkaantunut vakavasti?