Se kiinnostaa, että kuinka paljon Pohjois-Karjalaisia täällä on?
En ole ns. alkuasukas. Olosuhteiden pakosta (työ) vietän aikaani täällä. Ehkä sitten joskus takaisin isieni maille.
Se kiinnostaa, että kuinka paljon Pohjois-Karjalaisia täällä on?
Otan vasta lomalla.Ota ihan rauhassa vaan.
No ei sullakaan vahvasti mene. Minä puhun (perinteiseen tyyliini epämääräisellä ilmaisullani) siitä, että vedän yhä toisinaan samoja määriä kuin nuorena, mutta paljon dramaattisemmin seurauksin. Mutta niitä kertoja on niin harvoin, että uskallan tituleerata itseni aika maltilliseksi tissuttelijaksi, jos ei nyt ihan raivoraittiiksi.Puhun siitä kontrollista ja riippuvuudesta, josta sampio puhui. Et nyt ymmärrä ilmeisesti ollenkaan mistä tässä puhutaan. En väitä sinusta yhtään mitään muuta kuin mitä olet itse tuonut tässä esille eli vedit nuoremapana enemmän alkoholia eikä samanlaista kontrollia ollut kuin nykyisin.
En minä käytä alkoholia, minä nautin sitä. Viinaa en ole juonut oikeastaan ikinä humaltumistarkoituksessa. Ja juurihan minä sanoin, että alkoholin käyttöni on aina ollut täydessä kontrollissa. Miten se voisi olla enää parempi? Sulla mitään pointtia ole.Pointti oli, että jos nyt aloittaisit viinan juonnin, olisivat aivosi eri kehitysasteessa, jolloin todennäköisemmin alkoholin käyttösi olisi vielä paremmassa kontrollissa kuin nuorena ja siihen syntyisi vielä heikompi riippuvuus kuin nuorempana. Sinulla ei varmasti ole ollut mitään riippuvuutta, mutta vielä todennäköisemmin sitä ei syntyisi jos nyt aloittaisit alkoholin käytön.
Tuon täytyy olla joku juoni. Alle kolmekymppisenä sitä pystyi juomaan säännöllisesti älärikännit ja jatkamaan aamulla normaalia elämää kuin olisi ollut illan selvin päin. Minusta otollisin aika on siis 18-29 vuotiaana alkoholiin tutustumiseen. Nimittäin maagisen kolmenkympin rajapyykin jälkeen krapulat iskevät vääjäämättä ja kynnys madaltuu koko ajan. Mulla se menee n. kolmen tuopin kohdalla tällä hetkellä. Aika harvoin tulee tuota enempää juotuakaan. Olen siis käytännössä raitis, kysyjille tiedoksi.
Jep. Itsellä sama homma. Nuoruudessa tuli koettua aivan järkyttäviä darroja. Koko päivä oksennettiin ja alkoholin juomista ei voinut edes ajatella muutamaan päivään. Nykyään ei tule käytännössä mitään krapulaoireita, vaikka oikein kunnon kännit tulee silloin tällöin vedettyä.Itselle tuli parikymppisenä aivan eeppisiä krapuloita, mutta nyt nelikymppisenä saa aika huolella ottaa että krapulan saisi aikaiseksi. Tämä siis ihan bissellä, kun aika harvoin mihinkään muuhun juomaan kosken - ehkä kahvia välillä.
No ei sullakaan vahvasti mene. Minä puhun (perinteiseen tyyliini epämääräisellä ilmaisullani) siitä, että vedän yhä toisinaan samoja määriä kuin nuorena, mutta paljon dramaattisemmin seurauksin. Mutta niitä kertoja on niin harvoin, että uskallan tituleerata itseni aika maltilliseksi tissuttelijaksi, jos ei nyt ihan raivoraittiiksi.
En minä käytä alkoholia, minä nautin sitä. Viinaa en ole juonut oikeastaan ikinä humaltumistarkoituksessa. Ja juurihan minä sanoin, että alkoholin käyttöni on aina ollut täydessä kontrollissa. Miten se voisi olla enää parempi? Sulla mitään pointtia ole.
Ketä se kiinnostaa?Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa, että olet aloittanut alkoholin käytön aikaisemmin, mutta silti kaikki on kontrollissa ja mitään riippuvuutta ei ole, hieno homma! Jos olisit aloittanut 30-vuotiaana, olisit päätynyt tähän nykyiseen tilaan vieläkin todennäköisemmin. Se on se pointti.
Ketä se kiinnostaa?
Juutut jostain ihmeen syystä tuohon tutkimukseen.
Minä heitin siihen sarkastisen kommentin, jonka pointti meni sinulta niin ohi kuin vain voi ikinä mennä. Rautalankaa: holhousyhteiskunnan normien vastaisesti kannustan ihmisiä juomaan alkoholia nuorena siksi, että silloin kestää paremmin viinaa saamatta ikävää krapulaa. Tosin nuo pari friikkiä tulivat sitten antamaan vastakkaisiakin kokemuksia alkoholinkäytöstään.
Oikeastihan minä en tietenkään voi suositella alkoholia kenellekään. Sehän on kamala myrkky.
Minä en ota tosissaan ihmisiä, jotka eivät ole kuunnelleet tasavallan presidentti Urho Kaleva Kekkosen uudenvuodenpuheita suorana.
Kannattaisi varmaankin tuulettaa periaatteita koska vuoden kuluttua juuri Never forgetin jälkeen syntyneet ovat jo täysi-ikäisiä. :D
Ensi kerralla kysykää suoraan minulta, jos kerran minun asiani kiinnostavat.Ainakin mua. Ilmeisesti myös sampiota. Kenties myös tutkimuksen tehneitä. Uskon myös, että aika montaa muuta.
Ensi kerralla kysykää suoraan minulta, jos kerran minun asiani kiinnostavat.
Onko täällä miljonäärejä?
Meikäläisellä taas tämä menee niin, että jos joku kysymättä ilmoittaa esim. paidan tekstillä tai jollain elämänviisaudella olevansa syntynyt Heidekenillä, uskottavuus tipahtaa nolliin. Se on jotenkin niin tavattoman pateettista, siis se sillä kehuskelu, ei tietenkään synnytyssairaala sinänsä. Jokainenhan on syntynyt jossain.turkulaisten kohdalla Heidekenillä syntynyt, jos haluaa kredibiliteettiä saada.
Minä en ota tosissaan ihmisiä, jotka eivät ole kuunnelleet tasavallan presidentti Urho Kaleva Kekkosen uudenvuodenpuheita suorana.
Minä en muuten tiedä yhtäkään, enkä haluakaan. Se saattaisi vaikuttaa vittuiluintooni vähentävästi, mitä en tahdo.Montako moderaattoria täällä on? Pari on varmuudella tiedossa, mutta montako muuta pitäisi tietää?
Entäs ne "Den glider in" -ilmiön lapset, jotka ovat syntyneet 7.2.1996?Mulla on semmonen periaate, että en ota tosissaan ihmisiä, jotka eivät olleet syntyneetkään ennen Never forgettia.
Entäs ne "Den glider in" -ilmiön lapset, jotka ovat syntyneet 7.2.1996?
Eikä nyt vielä puhuta takavuosista, tässä missään rollaattori-iässä sentään olla...
Onko sinulla ne siivet vai ei?
-Keiden mielestä Amazing Racen ja Conan O' Brienin pitäisi tulla uudestaan Suomeen ?
Ei tuo vaimo taida mitään harjoittaa, mutta ei se kyllä myöskään kuulu yhtään mihinkään porukkaan.ja/tai muuta kuin kristinuskoa harjoittavan henkilön kanssa ?
Entäs ne "Den glider in" -ilmiön lapset, jotka ovat syntyneet 7.2.1996?
No minä ainakin olen kepulainen saatana.
Jaa ne joiden nimi on Ville?
Meikäläisellä taas tämä menee niin, että jos joku kysymättä ilmoittaa esim. paidan tekstillä tai jollain elämänviisaudella olevansa syntynyt Heidekenillä, uskottavuus tipahtaa nolliin. Se on jotenkin niin tavattoman pateettista, siis se sillä kehuskelu, ei tietenkään synnytyssairaala sinänsä. Jokainenhan on syntynyt jossain.
-Moniko täällä on seurustellut musliminaisen/miehen kanssa, lähi-idästä kotoisin henkilön olevan kanssa, kurdinaisen/miehen kanssa, yleensäkin ei-suomalaisen ja/tai muuta kuin kristinuskoa harjoittavan henkilön kanssa ?