Yritin vedonlyönti ketjusta etsiä mutta en löytänyt... Kenellä on cv:ssään jatkoajan suurin vedonlyönti voitto?
Lyödäänkö vetoa? Kuukauden ajan puolueeton henkilö seuraa tahtia ja loppujen lopuksi Saks.. minä voitan.Eikä kun täällä mä edelleen oon. Tai no hetkinen. Nyt mä vasta hoksasin. Sähän puhuit pahimmista runkkareista etkä eniten runkkaavista.
Ei ole kokemusta lottovoitosta, mutta suurin vedonlyöntivoitto on ~20 000 e. Kymppisakkiin päässee sillä?Itse olen miettinyt samaa. Suurin voitto mulla on ~740 euroa, mutta sillä tuskin siinä kisassa kovin pitkälle pötkitään. Onkohan kukaan voittanut 7 oikein lotossa?
-Ketkä jatkislaisista puhuvat arabiaa, hepreaa, japania, kiinaa, arameaa, eri saamen kieliä, jiddishiä ?
En lyö vetoa, paitsi kavereiden kanssa joskus viinapullosta tms. Siinä mielessä lienen aika harvinainen penkkiurheilija. Veikkauksen peleistä pelaan vaan lottoa.Yritin vedonlyönti ketjusta etsiä mutta en löytänyt... Kenellä on cv:ssään jatkoajan suurin vedonlyönti voitto?
En lyö vetoa, paitsi kavereiden kanssa joskus viinapullosta tms. Siinä mielessä lienen aika harvinainen penkkiurheilija. Veikkauksen peleistä pelaan vaan lottoa.
Ei ole kokemusta lottovoitosta, mutta suurin vedonlyöntivoitto on ~20 000 e. Kymppisakkiin päässee sillä?
Onko Jatkoajalla koskaan ollut joukkuetta Jukolan viestissä? Jos ei, niin onko sellaista koskaan edes suunniteltu? Ja edelleen jos ei ole ollut Jatkoaika-tiimiä, niin onko yksittäisiä jatkislaisia ollut suunnistamassa Jukolan viestissä? Tänä vuonna?
Onko Jatkoajalla koskaan ollut joukkuetta Jukolan viestissä? Jos ei, niin onko sellaista koskaan edes suunniteltu? Ja edelleen jos ei ole ollut Jatkoaika-tiimiä, niin onko yksittäisiä jatkislaisia ollut suunnistamassa Jukolan viestissä? Tänä vuonna?
Onko nimim. Lunatico entinen Ottogoat (tjsp)?
Hitto, voitin 6+1 vuonna -01 ja sain vain 8338 MARKKAA. Epäreilua.Voitin muutama vuosi sitten Lotosta 6+1 ja sillä sai reilu 11000€, en tiiä riittäkö jatkoajan top-10 lukemiin.
Hitto, voitin 6+1 vuonna -01 ja sain vain 8338 MARKKAA. Epäreilua.
Hitto, voitin 6+1 vuonna -01 ja sain vain 8338 MARKKAA. Epäreilua.
Mitkä ovat Jatkoajan keskustelupalstan suurimmat kuppikunnat?
Onko esimerkiksi täällä Stadissa jotain sellaista porukkaa, joka kokoontuu kohtalaisen usein myös ihan naamatusten eikä pelkästään täällä?
Mitkä ovat Jatkoajan keskustelupalstan suurimmat kuppikunnat?
Onko esimerkiksi täällä Stadissa jotain sellaista porukkaa, joka kokoontuu kohtalaisen usein myös ihan naamatusten eikä pelkästään täällä?