Kuinka moni ukkomies/akkanainen palstalla on pettänyt puolisoaan? Mä kyllä oon tehnyt vaikka mitä paskaa elämässäni, mutta en pystysi pettään vaikka olis kuinka sukset ristissä. En vaan pystysi elään sen kanssa semmosen jälkeen. Tuli miäleen kun tässä viimepäivinä mulle on kerrottu useemmaltakin taholta että ovat käyneet vieraissa.
Olen tästä kirjaillut moneen kertaan naisasiaketjussa, kun asia aina joskus tulee puheeksi. En ole koskaan pettänyt ketään noissa muutamissa suhteissa mitä on ollut enkä tule koskaan niin tekemään kenellekään. Kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua.
Tiedän erittäin paljon ihmisiä ihan lähipiiriä myöten mitkä näin kuitenkin toimivat. Eräs sankari tilasi sihteeriopistosta tuotteen omaan kotiin, kun vaimo oli jossain reissussa. Toisen kerran oli mökkibileet ohi ja muut lähtivät omiin koteihin paitsi pari meni vielä thaihieronnan kautta. Puhumattakaan sitten näistä, kun ollaan reissussa ja "mä käyn vähän tuolla." Joo, mene sitten, en ole veljesi vartija tai kenenkään muun.
Haistakaa kaikki vittu ja eniten ahdistaa se, kun joutuu siihen välikäteen. Kerran minulle huudettiin naama punaisena vaimon toimesta "pakkohan sun on tietää, pettääkse mua." Tietenkin tiedän. Tietenkään en kertonut. Tietenkin pettää.
Tein syksyllä pienen jekun, kun olin palannut retkeltä ja ostin tytölle jonkun huivin. Jätin sen sellaiseen paikkaan mistä se varmasti sen löytää, mutta ei ihan heti. Hämmennys oli melkoinen miten täällä voi olla jonkun toisen naisen tavaroita. Se meni onneksi sekunneissa ohi tajutessaan eikun tämähän on minulle. Tietenkin oli. Kuinkahan monta huivia on vahingossa unohtunut mitkä ei menneet oikeaan osoitteeseen ja toivottavasti ei jäänyt traumoja.
Haistakaa kaikki vittu ja pitäkää huolta niistä parisuhteista tai erotkaa ja siirtykää seuraavaan.