Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 291 222
  • 1 868

Aika hyvin lähtee niin sanotusti juttu lentämään kun selaa noita järjestyksessä. Toki tuo kirjoitusasu on jo ensimmäisessä ketjussa hieman erikoinen, mutta kuitenkin vielä luettava. 2008-ketjua lukiessa alkaakin tuntumaan itsestä, että olisi syönnyt sieniä ja nämä uusimmat setit ovatkin jo sitten aivan huikeissa sfääreissä. Mietin vaan, että minkälaistakohan tuo teksti on kymmenen vuoden päästä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aika hyvin lähtee niin sanotusti juttu lentämään kun selaa noita järjestyksessä. Toki tuo kirjoitusasu on jo ensimmäisessä ketjussa hieman erikoinen, mutta kuitenkin vielä luettava. 2008-ketjua lukiessa alkaakin tuntumaan itsestä, että olisi syönnyt sieniä ja nämä uusimmat setit ovatkin jo sitten aivan huikeissa sfääreissä. Mietin vaan, että minkälaistakohan tuo teksti on kymmenen vuoden päästä?
Eiköhän äijältä ole julkaistu läjäpäin post-modernia runoutta ja hänestä puhutaan asiantuntevissa piireissä merkittävänä urheiluromantikkona joka yhdistää taivasti menneisyyden kaipuun post-moderniin tajunnanvirtaan ja internetin ahtauteen sen laajudessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mietin vaan, että minkälaistakohan tuo teksti on kymmenen vuoden päästä?

Veikkaan että jo parin vuoden päästä teksti on vaihtunut psykedelisiin kuvioihin, väreihin ja muotoihin. Kymmenen vuoden päästä HCH ulostaa palstalla pelkästään psykokineettistä signaalia jota pystyy tulkitsemaan vain L. Ron Hubbard, Juhan af Gran sekä Tom Cruise.

Mutta vakavasti, ihmettelen että miksi HCH saa tuupata tätä kryptistä koodiansa palstalle ilman penaltteja, kun jostain homotteluista sun muista tunteenpurkauksista tulee sakkoa (niin kuin nyt tietty kuuluukin) ? Varsinkin kun mitään järjellistä tältä nimimerkiltä ei palstalle (enää?) ilmesty.
 
Veikkaan että jo parin vuoden päästä teksti on vaihtunut psykedelisiin kuvioihin, väreihin ja muotoihin. Kymmenen vuoden päästä HCH ulostaa palstalla pelkästään psykokineettistä signaalia jota pystyy tulkitsemaan vain L. Ron Hubbard, Juhan af Gran sekä Tom Cruise.

Mutta vakavasti, ihmettelen että miksi HCH saa tuupata tätä kryptistä koodiansa palstalle ilman penaltteja, kun jostain homotteluista sun muista tunteenpurkauksista tulee sakkoa (niin kuin nyt tietty kuuluukin) ? Varsinkin kun mitään järjellistä tältä nimimerkiltä ei palstalle (enää?) ilmesty.

Kaipa se on muistutus vanhoista ajoista ja harmitontahan tuo on.

Kiva olisi vaan tietää taustakeissi minkä takia HCH:n kirjoittelut ovat muuttuneet tuohon muutoon, mutta sitä ei ole vielä onnistuttu ratkaisemaan täysin täälläkään.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinkakohan monella tällä palstalla vaikuttavalla on Twitterissä yli 100 seuraajaa? Tai sitten saati on omaa Twitter-tiliä, johon on kirjoitettu enemmän kuin 100 kertaa.. En taida itse tietää muutakuin yhden tuohon ensimmäiseen kategoriaan sopivan käyttäjän, joka alkaa J:llä ja loppuu S:ään.

EDIT:

Hep! Tällä hetkellä 130 seuraajaa ja lisää tulee. Twiitannut olen näköjään 2547 kertaa. Vähemmän twiittejä kuin viestejä palstalle, joita on nyt 5869.

Heh, kerkesit sitten vastata ennen omaa muokkausta.

EDIT2: Tajustin juuri, että tiedän ainakin pari Jawsin lisäksi. Lähinnä JYPin puolelta, jossa on voinut laskea 1+1 lukiessa Twitteriä ja Jatkoajan palstaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuinkakohan monella tällä palstalla vaikuttavalla on Twitterissä yli 100 seuraajaa? Tai sitten saati on omaa Twitter-tiliä, johon on kirjoitettu enemmän kuin 100 kertaa..

Hep! Tällä hetkellä 130 seuraajaa ja lisää tulee. Twiitannut olen näköjään 2547 kertaa. Vähemmän twiittejä kuin viestejä palstalle, joita on nyt 5869.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Itellä on 150+ seuraajaa. Kertoo yhteiskunnan tilasta jotain eikä pelkästään positiivista.

Mitä tulee HCH:n tekstien kertojaääneen, niin omassa päässä on viskilekan tyhjentänyt Vesku Loiri heinäkuun alun yönä kello 1.00 mökkilaiturin päässä.
 
Saikalla on yli 1 000 seuraajaa.

Ei tosin taida tällä palstalla enää vaikuttaa. Tai mistä minä tiedän, mutta ei ainakaan niissä ketjuissa, joita itse lueskelen.

Itsellänikin on kyllä läjäpäin seuraajia, mutta en itse edes päivitä tiliäni, vaan annan erään paikallisen vaikuttajan hoitaa sitä. Vitsi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
EItsellänikin on kyllä läjäpäin seuraajia, mutta en itse edes päivitä tiliäni, vaan annan erään paikallisen vaikuttajan hoitaa sitä. Vitsi.
Täällä ilman vitstiä toisin päin. Omalla tililläni on muutama botti seuraajana, eikä sillä tilillä ole julkaistuna mitään. Erään harrastuksen vuoksi aikanaan luomani tilin seuraajia on sitten joitain tuhansia.

Twitter on ADHD-kansan kanava.

Kuinka moni palstalainen on vaihtanut alaa, kun edelliset vähintään kymmenen vuotta kuluivat uralla edellisessä ammatissa?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kuinka moni palstalainen on vaihtanut alaa, kun edelliset vähintään kymmenen vuotta kuluivat uralla edellisessä ammatissa?

Omalta osalta määritelmästä kiinni, vaihdoin aivan toisenlaisesta funktiosta nykyiseen työhöni, mutta pysyin samalla toimialalla. 13 vuotta meni ensimmäisessä siivussa. Päivääkään en ole katunut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuinka moni palstalainen on vaihtanut alaa, kun edelliset vähintään kymmenen vuotta kuluivat uralla edellisessä ammatissa?
Tästä tempusta on kokemuksia. Opiskeluaikaisten duunien jälkeen 15 vuotta meni saman ja "ekan oikean" työnantajan palveluksessa, toki uralla enimmäkseen edeten. Tuolta siirryin täysin toiselle toimialalle, tietty aiemmin hankitun osaamisen takia. Sieltä lähdin melko pian taas uudelle alalle ja aivan toiseen bisnekseen, kun tuli hyvä tilaisuus. Kelpo duuni tämä uusin siinä mielessä, että voin olla isosti hyödyksi tuomalla uuteen maastoon muualla kertynyttä osaamistani. Samalla uuden bisneksen opettelu pitää hereillä ja pakottaa minutkin uusiutumaan.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Kuinkakohan monella tällä palstalla vaikuttavalla on Twitterissä yli 100 seuraajaa? Tai sitten saati on omaa Twitter-tiliä, johon on kirjoitettu enemmän kuin 100 kertaa.. En taida itse tietää muutakuin yhden tuohon ensimmäiseen kategoriaan sopivan käyttäjän, joka alkaa J:llä ja loppuu S:ään.

Vähän reilu parisataa, mutta siihen se on jämähtänyt. Oma syyni, kun en aktiivisesti jaksa sitä päivitellä. Työasioista enimmäkseen sinne tulee raapusteltua. Ja urheilua muutenkin. Huomenna tulee todennäköisesti tviitattua, alasarjalätkästä tai sitten futiksen harkkapeleistä. On muuten huomenna hieno urheilupäivä Turun talousalueella, kun Naantalissa VG-62 ja HC Indians Kaarina kohtaavat Suomi-Sarjan karsinnoissa, MaPS pelaa Tepsiä vastaan ja A:n SM-finaalit alkavat.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
On muuten huomenna hieno urheilupäivä Turun talousalueella, kun Naantalissa VG-62 ja HC Indians Kaarina kohtaavat Suomi-Sarjan karsinnoissa, MaPS pelaa Tepsiä vastaan ja A:n SM-finaalit alkavat.

Ja TUTO pelaa game sevenin LeKiä vastaan Kupittaalla. Aika mielenkiintoinen kiekkopäivä turkulaisittain.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Moniko jatkoaikalainen suunnistaa esimerkiksi voitetun paikallis- tai playoff-ottelun jälkeen hävinneen joukkueen keskusteluosioon pönkittämään egoaan?

Sen vielä ymmärrän, että käydään lukemassa ja myhäillään itsekseen, kuinka hienoa onkaan että noita toisia vituttaa ja itse ollaan maailmanparhaita. Mutta mikä ajaa osallistumaan keskusteluun? Erityisesti joukkuekohtaisten osioiden vitutusketjuissa vierailut ovat mielestäni säälittäviä, vaikka kuinka kommentoisi näennäisen asiallisesti. Taka-ajatus siinä kuitenkin on tulla lyömään lyötyä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Moniko jatkoaikalainen suunnistaa esimerkiksi voitetun paikallis- tai playoff-ottelun jälkeen hävinneen joukkueen keskusteluosioon pönkittämään egoaan?

Sen vielä ymmärrän, että käydään lukemassa ja myhäillään itsekseen, kuinka hienoa onkaan että noita toisia vituttaa ja itse ollaan maailmanparhaita. Mutta mikä ajaa osallistumaan keskusteluun? Erityisesti joukkuekohtaisten osioiden vitutusketjuissa vierailut ovat mielestäni säälittäviä, vaikka kuinka kommentoisi näennäisen asiallisesti. Taka-ajatus siinä kuitenkin on tulla lyömään lyötyä.

Onks nyt vähän herkkähipiäistä? Tämä palsta nyt muutenkaan ole kuuluisa perhosista ja vaaleanpunaisesta hattarasta. Lukon hävittyä Ässille en avaa koko palstaa sinä iltana.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Moniko jatkoaikalainen suunnistaa esimerkiksi voitetun paikallis- tai playoff-ottelun jälkeen hävinneen joukkueen keskusteluosioon pönkittämään egoaan?

Sen vielä ymmärrän, että käydään lukemassa ja myhäillään itsekseen, kuinka hienoa onkaan että noita toisia vituttaa ja itse ollaan maailmanparhaita. Mutta mikä ajaa osallistumaan keskusteluun? Erityisesti joukkuekohtaisten osioiden vitutusketjuissa vierailut ovat mielestäni säälittäviä, vaikka kuinka kommentoisi näennäisen asiallisesti. Taka-ajatus siinä kuitenkin on tulla lyömään lyötyä.

En aluksi katsonut kirjoittajaa, mutta meinasin kommentoida, että Lukko-fanit taitavat yleensä olla asialla, he ainakin Tapparan ketjuissa ovat yleisin vierailija (ei toki Tapparan alueella, siellä ei ole ketään). Sitten katsoin, että jaaha, KalPan fanihan tuon on kirjoittanut. Miten ne on aina ne...
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En aluksi katsonut kirjoittajaa, mutta meinasin kommentoida, että Lukko-fanit taitavat yleensä olla asialla, he ainakin Tapparan ketjuissa ovat yleisin vierailija (ei toki Tapparan alueella, siellä ei ole ketään). Sitten katsoin, että jaaha, KalPan fanihan tuon on kirjoittanut. Miten ne on aina ne...
Kirjottaako sinne Tapparan ketjuihin ylipäänsä kukaan?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kirjottaako sinne Tapparan ketjuihin ylipäänsä kukaan?
Joku vahingossa saattaa noin tehdä. Kerran kuukaudessa. Tappara osiosta ei muuten ole annettu varmaan yhtään pelikieltoa?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinkakohan monella tällä palstalla vaikuttavalla on Twitterissä yli 100 seuraajaa? Tai sitten saati on omaa Twitter-tiliä, johon on kirjoitettu enemmän kuin 100 kertaa.. En taida itse tietää muutakuin yhden tuohon ensimmäiseen kategoriaan sopivan käyttäjän, joka alkaa J:llä ja loppuu S:ään.

Täällä näin. Taitaa joku 630 seuraajaa olla. Twiittimäärää en muista, alle tonni kuitenkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt tulet @Virveliä kainaloon tähän ketjuun kertomaan minulle ja miksei muillekin, että mistä tämä Norja on yhtäkkiä tullut? Ei se suosikkijoukkueissa puolta vuotta kauempaa ole voinut olla, tai sitten olen ollut sokea.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt tulet @Virveliä kainaloon tähän ketjuun kertomaan minulle ja miksei muillekin, että mistä tämä Norja on yhtäkkiä tullut? Ei se suosikkijoukkueissa puolta vuotta kauempaa ole voinut olla, tai sitten olen ollut sokea.

No ei oo ollu yli puolta vuotta, kun en niinku heti älynnyt sitä merkitä. Tuo maa on vaan niin tieksää something else niinku Salli Sleeppareiden legendaarisessa rallissa. Sitä ei oikeastaan edes ymmärrä, ennen kuin siellä oikeasti käy ja näkee ja kulkee ja on niinku pidempään. Kaikilla on kivaa ja massia, porukka menee siellä kuin jossain yhdessä suuressa Strömsössä.

Eihän se tietysti oikeasti ole noin, mutta aivan kerrassaan ihana maa, ja paikka jonne aina haluaa. Vaikka siellä Taukolahti vähän räiskikin, niin erittäin positiivinen kuva on silti kyseisestä maasta. Se ero esim. Suomeen on vaan niin konkreettinen - vähän niin kuin siirtyessä Venäjältä Suomeen.

Tämä urheilupuolen tukeminen oli alkuun lähinnä läppää, jostain MM-hiihdoista se alkoi, kun Jörgen otti kultaa about joka lajissa naisten sprintistä miesten suurmäkeen. Sitten tuli siihen perään MM-kisat ja K-A Olimbin dominointi, niin mullahan tuli välitön mancrush siihen jätkään ja koko porukkaan. Toki, mulla on Jääkarhujen t-fanipaita Latvian kisoista, mutta silloin lähinnä siksi, että se näytti hienolta.

Suosittelen, tätä maata fanittaessa saa välillä vähän juhlahumua. Toki, jos ollaan rehellisiä, eihän se Norjan menestys nyt ihan yhtä hyvältä tunnu kuin Suomen sitten kuitenkaan. Olkoon vaikka millaista karjalalippistelyä.

Norja taisteli muuten hienosti eilen Ruotsia vastaan. Lopulta Tre kronor oli kuitenkin kyvykkäämpi lukemin 3-2.

E: Holøs on iskussa, lupaa hyvää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös