Käytännössä Jatkoaika on ainoa foorumi jota luen aktiivisesti, toisinaan saatan eksyä jollekin toiselle foorumille jonkin linkin tai haun kautta, mutta aktiivisesti en kyllä jaksa seurata muita foorumeita - tässäkin on jo tarpeeksi yhdelle ihmiselle.
Samat sanat. Ei olisi enää aikaa päätyöhön, sivutöihin tai harrastuksiin jos vastaavalla intensiteetillä kirjoittelisin muille foorumeille. Kova saa olla tahti, jos joka kiekkosivuston foorumia kyttäisi. En seuraa aktiivisesti edes mitään blogeja sun muita (ja mitään Twitter- tai FB-tunnuksia minulla ei olekaan, Google+ -profiili tuli puolipakolla hankittua kun vaihdoin Samsungin puhelimeen, mutta profiili ei sisällä mitään).
Takavuosina olin TuTo Rebelsin oman foorumin moderaattorina silloin kun siinä porukassa aktiivisesti olin mukana ja silloin kun tuolle foorumille joku vielä viitsi kirjoitellakin. Nyt tuo on Cthulhu-henkisesti "dead but dreaming" ja tuskin tuosta nousee elleivät tähdet ole oikein.
Murha.infoon jaksoin aikoinaan kirjoitella, sinne on tunnuksetkin, mutta en ole tunnuksilla kirjautunut vuosiin ja nykyään käyn lähinnä tsekkaamassa muutaman kerran vuodessa päivänpolttavat rikosjutut ja niiden lisäinfot. Alkoi tuokin foorumi toistaa itseään vuosia sitten, ja rajansa se rikoksilla hekumoimisella, mitä tuo pohjimmiltaan on.
Suomenkieliseen wikipediaan oli tunnukset, ja vuosia sitten sinne kirjoittelin ahkerasti, saaden jopa tunnustusta tästä. Mutta kyllästyin, myöskin vuosia sitten, wikipedian sisäsiittoisiin taustakieroiluihin ja poliittis-ideologiseen änkyröimiseen, joka teki itse pääasiasta eli tiedon lisäämisestä ja artikkelien täydentämisestä tuskaa, koska kulisseissa kävi jatkuva kuhina. Tämä sai lopulta lopettamaan koko paskan omalta kohdaltani.
Homma-foorumille rekisteröidyin joskus vuosia sitten, mutta en ole tainnut yhtään viestiä kirjoittaa sinne enkä käy siellä ketjuja edes lukemassa, ellei joku jostain syystä linkkaa jotain riittävän tähdelliseksi koettua asiaa sinne. En ole varmaan pariin vuoteen käynyt edes katsomassa missä siellä mennään.