Viestin lähetti korkki
Vastaan nyt vielä kerran sinulle piikki, vaikka se taitaa olla tarpeetonta.
En mä oikeesti taho jatkaa, mut tahon kuitenki vähän. Päätä jo.
Mut ei hätää mä en väsy helposti. Kyl suhunkin voi vielä upota :D
Hyvä et lopetit sen fuusiopaskanpuhumisen. Se ei oikeesti kiinnosta ketään jos pelit menee toiseen kaupunkiin. Ei se tuntunu suakaan kiinnostavan jos pikkuveljen pelit siirrettäis Raumalle.
Viestin lähetti korkki
Tuntuu siltä ettet ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan.
Kyl mä ymmärrän mitä mulle kirjotetaan. Ongelma on ennemminki, miks joku viittii kirjottaa tollasta.
Viestin lähetti korkki
Se on hienoa että sinulla on nyt mahdollisuus vittuilla,
Et säkään v*ttulua säästele joten turha räpättää siitä jos annetaan takaisin. Sä taidat kestää v*ttulua aika heikosti mut jaat sitä aika herkästi. Mä kyl kestän, mut annan myös takas :D
Ja ihan oikeesti mua ei kiinnosta sun penskat pätkääkään, jos niistäki kasvaa yhtä umpimielisii.
Viestin lähetti korkki
Jos sinusta se että Ässät tekee älyttömän hyvät kaupat myymällä ylihintaisen pelaajan pois ja saa kalliiden ulkomaalaisten loukkaantumisten aiheuttamat tappiot sillä kuitattua tekee Ässistä jonkun farmiseuran niin siitä vaan.
Ässät teki Tähtisessä sairaan huonon kaupan. Tässä ketjussa on jo puhuttu paskaa tän kauden palkasta. Oikeen huudettu, et ettekse te tajuu faktoja Lukko maksaa maltaita sille. Länsi-Suomes oli tänään juttu, jos Santala heittää
”Ei Tähtinenkään tämän kauden osalta mikään huippukallis pelaaja ole. Me ostimme Ässien sopimuksen pois. Ei siinä mitään bonuksia tarvinnut maksaa. Ensi kausi on sitten taas uusi juttu, painottaa Santala.
Hänen mukaansa Tähtisen ensi kauden kattava sopimus ei kaiken kaikkiaankaan ole Suomen rahakkaimpia. Lukon tilastoissa entinen Ässä-tähti on kuitenkin viiden kalleimman pelaajan joukossa.
-Jos ja kun Lukko menee pudotuspeleihin, niin Tähtisen loppukauden palkat kuitataan suunnilleen niillä bonuksilla. Pudotuspelejä ei nimittäin ole ollenkaan huomioitu Lukon tämän kauden budjetissa. Kaikki, mitä sieltä tulee on ylimäärästä, sanoo Santala.
Ite hakkimisestaki on katkerat porilaiset viittineet puhua jaskaa tuelta.
Hän painottaa vieläkin, ettei Tähtisen hankinta ollut Lukon pelaajapolitiikan peruslinjan mukainen. Tilanne laukesi käsiin väkisin ja oli pakko toimia.
-Me halusimme Tähtisen Lukkoon vasta ensi kaudeksi, mutta miehen nostaessa kytkintä Ässissä, oli pakko toimia. Toivottavasti porilaisetkin ymmärtävät tilanteen ja antavat miehelle työrauhan, painottaa Santala.
Ässät teki kyl itelleen helevetin moisen karhun palveluksen. Miks sä veikkaat et Ässien johto avautu Satakunnan kansas. Taitaa olla toimistolla kuset housussa kun jengi antaa palautetta. Jengi ei todellakaan porissakaan oikeen tajuu mitä Ässien johdon päässä liikku vai eikö liikkunu mitään.
Ainoo maajoukkuepelaaja pitkään aikaan. Ainoo tähti ja sitte ei voi maksaa kunnon palkkaa. Mut sunkin haukkuma Lukko kyl voi.
Voi tulla itkee katkeruuttaa tänne. On nähty jo aika monta vuodatusta. Mut säälii ei ainakaa multa heru. Ässät vois mennä mun puolest konkkaan niin sitte säkin voisit ajaa sen sun lyhyen matkan Raumalle kattoo kunnon lätkää.