Piikki katso omia kirjoituksiasi Tähtisestä ennen Lukkoon siirtymistä. Et voi väittää vastaan. Tuosta vuosisadan kaappauksesta en tiedä mutta vasta tulevaisuudessa sen näkee kuka voittaa vai voittaako kukaan kaupassa. Itse olin ennen Tähtisen siirtymistä nostamassa häntä kultatuolille mutta nyt alempaan helvettiin. Olihan se tosiasia mitä valmentaja sanoo, hän näkee ja tietää asiat varmasti paremmin kuin minä, sinä tai joku muu. Jos asiat olisivat toisin niin luultavasti pelaajalta tulisi asiaan vastine, jota nyt ei ole tullut. Joten ei ole vaikea päätellä miten asiat etenivät tuossa kuukausi sitten
Jos syyttää toista valehtelusta on se aika kova väite joka pitää todistaa.
Pitää tulla tänne jorisemaan. Siis minne ? Tämä on yleinen keskustelupalsta ja saa kirjoittaa ihan minne vaan. En ota tuota edes enää vittuiluna.
Jos syyttää toista valehtelusta on se aika kova väite joka pitää todistaa.
Ihan huikeeta juttua porilaisilta oikeita helmiä. Vaikee tosin sanoo kumpi jengi on hauskempi ihan vaan selkeesti lahjattomat vai provoajat. No tietty kun ei omassa jengissä tapahdu enää tällä kaudella mitään mistä puhuu niin pitää tulla tänne jorisee. Onhan se tietty myös selvää et harmittaa kun joukkueen ykkössentteri viedään ja jengi lopettaa kautensa tammikuussa.
Pitää tulla tänne jorisemaan. Siis minne ? Tämä on yleinen keskustelupalsta ja saa kirjoittaa ihan minne vaan. En ota tuota edes enää vittuiluna.
Viimeksi muokattu: