Mainos

Syvä rintaääni ilman kokemusta

• 12 752
  • 55

scholl

Jäsen
Kiitos muaddib. Aloitetaan nyt muutamalla ihmettelyllä:

Tatuointi:
- miksi joku haluaa leimata itsensä. Katsokaapa JIMiltä sunnuntaina sitä kokkiohjelmaa, missä se kundi näyttää joltain murhaajalta

Nuuska:
- miksi joku haluaisi tunkea jotain oksennuksen näköistä ainetta suuhunsa

Conversen kengät:
- tulen väkivaltaiseksi mielessäni aina kun näen noi kengät. Siis jos 60 luvulla on tehty paskoja kenkiä, jotka ovat huonoa, vetelää kangasta, jotka eivät tue jalkaa laisinkaan ja jotka näyttävät hirveiltä niin miksi hitossa niitä pitää vielä käyttää. Ostakaa uudet kengät

Kalju:
- en ole kovinkaan suuri homoilun ystävä, mutta se, ettei hiuksia ole päässä, on vielä kaiken lisäksi törkeännäköistä. Marc Levengood jne.

Pitkätukka:
- eräs naispuolinen ystäväni sanoi: "a dude with long hair is not ok". Mitä siihen lisäämään, saatanan homot. Täitä varmaan riittää, kun eivät ulkonäöstä päätellen peseydykään

Ballerinatossut:
- törkeännäköistä. Miksi noita pidetään ulkotiloissa. Eikö noilla tyypeillä ole miehiä, vanhempia tai muita lähipiiriläisiä, jotka kieltäisivät niiden tossujen käytön

Japanilaiset/korealaiset autot/moottoripyörät:
- perverssejä. Syökää lisää koiraa ja lukekaa lisää pervoja sarjakuvia. Samaa mustaa harjasta tuttua piikkiä kasvaa päässä jokaisella, jokainen näyttää samalta ja valokuvia otetaan joukossa urakalla. Hihitellään siihen vielä päälle. Hohhoijaa, god I love driving Asian cars...

Hevimusa ja rap:
- miksi joku haluaa Suomessa esiintyä jonain ghettoassmotherfuckerina. Molemmat musiikkityylit ovat täyttä sontaa ja rikollisuuden tai muun repuusiuden ihannointi on muutenkin hanurista. Sehän näkyy jo pukeutumisessa

Lihavuus:
- miksi pitää syödä liikaa? Miksei ole ylipainoveroa?

Thaimaa:
- jos ei voi käydä täällä huorissa niin onhan se kumma. Miksi pitää lähteä mestaan, joka on kaukana ja joka on maana 100% skeidaa kaikin puolin. Mikään ei toimi, infra on ankeata ja tulee tsunami tassuun

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kissan pitäminen lemmikkinä. Siinäpä touhu, jossa ei ole mitään järkeä. Kissa lemmikkinä on passiivinen, tyhmä ja ennen kaikkea turha. Kissa kuseksii sisätiloihin, kissasta irtoaa maailman allergisoivinta karvaa, ja kissa raapii muut elävät olennot verille tai syö ne, jos kyse on akvaariokaloista. Jos kissoja on kaksi, on niitä vuoden päästä 10. Kissat pääsevät lisääntymään jopa kerrostaloasunnoissa hallitsemattomasti. Sukurutsa kissojen kesken on yleistä, ja pian on valtava ongelma huonogeenisten kissojen kanssa. Tähän on tietenkin ratkaisu: kissojen sterilointi. Mutta munaton uros- tai naaraskissa on jo ihan vihannestasoa aktiivisuudeltaan, jolloin elävän lemmikin voi aivan hyvin korvata vaikka pehmo-Muumilla.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kissan pitäminen lemmikkinä.
Tuo sinun vuodatuksesi kuulostaa siltä, että sinulla on/on ollut kissoja lemmikkinä. Sori, et täytä otsikon asettamia reunaehtoja.

On kyllä vaikea aihe. En keksi oikein mitään sellaista asiaa, mikä aiheuttaisi tarpeeksi voimakkaan reaktion kokeilematta. Joko joku asia ei vain kiinnosta, tai sitten olisi muuten vaan syystä tai toisesta tuhoon tuomittu yritys.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo sinun vuodatuksesi kuulostaa siltä, että sinulla on/on ollut kissoja lemmikkinä. Sori, et täytä otsikon asettamia reunaehtoja.

Ei ole ollut minulla kissaa lemmikkinä! Pystyn vain niin hyvin lukemaan kissanomistajien kasvoilta tuskan ja ahdistuksen.

scholl

Jäsen
Ei ole ollut minulla kissaa lemmikkinä! Pystyn vain niin hyvin lukemaan kissanomistajien kasvoilta tuskan ja ahdistuksen.

Mulla on tuo ahdistus jo pelkästään sen takia, että olen ollut kahdesti asunnossa, jossa on ollut kissa. Kissathan yrittävät hyökätä niskaan koko ajan.

Luulen, että kissa hankitaan lemmikiksi pelkästään ärsyttämään miehiä. Nehän ovat nimittäin naisia ne kaikki kissanomistajat.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla on tuo ahdistus jo pelkästään sen takia, että olen ollut kahdesti asunnossa, jossa on ollut kissa. Kissathan yrittävät hyökätä niskaan koko ajan.
Mitäs olet niin pienikasvuinen. Näin kookkaana kääpiönä minulla ei ole tällaisia ongelmia kissojen kanssa, joskaan en ole kissaa koskaan omistanut. Tai sitten olet kohdannut tavattoman suurikokoisia kissoja. Muutenkaan en ole ikinä huomannut että kissa yrittäisi hyökätä päälle. Karkuun ne tavallisesti menevät jos yleensä tekevät mitään. Miksi helvetissä kissat yrittäisivät hyökätä päällesi?

Lisätään listaan ns. muodikkaat pörröpääkampaukset miehillä. Siis sellainen geelillä kasattu ja epämääräisesti leikattu pehko, josta sojottaa töyhtöjä eri suuntiin. Keskenkasvuisten hinttareiden touhuja. Tuollaista kantava yli 18-vuotias on epäilyttävä eikä sellaista jamppaa kannata palkata mihinkään vastuulliseen työhön.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huumeet, pois lukien tupakka ja alkoholi.

Ei ikinä edes hasista, saati sitten kovempia aineita.
Enkä mitenkään jaksa uskoa että olisin jäänyt jostain ihanasta paitsi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Täsmennyksenä eilisiin viesteihini joissa käsittelin koristeamputointeja, vaikka en sellaista missään nimessä ottaisi (vapaaehtoisesti), en kuitenkaan usko, että kauhistuisin vaikka joku sellaisen olisi ottanutkin. Omaa kehoaan silpokoon vaikka kuinka, kunhan tätä ei ryhdytä tekemään yhteiskunnan varoin. Sama pätee arpitatuointeihin, leikkauksiin ja polttomerkintöihin/-tatuointeihin sekä peräaukon vaalennuksiin sun muihin erikoisuudentavoitteiluhin kehoon asennettavien implanttien ja lävistysten muodossa. Mielenkiintoinen valtavirrasta poikkeava ilmiö kieltämättä.

vlad.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Olen huono ihminen ainakin Schollin mielestä.

Olen kalju. Asialle en tosin voi mitään.

On tatuointeja. Oma valinta ja lisää tulee.

Kuuntelen Heviä ja Räppiä. Sekin vissiin oma valinta.

Ja kai mulla on tuo koristeamputaatiokin.
Käsi jäi viime talvena oven väliin ja oikean käden keskisormesta leikkautui irti sentin verran. Vitun ruma se kyllä on enkä ole siitä ollenkaan iloinen. Tämäkään ei ollut oma valinta.

Saatananpalvonta. En ole kokeillut enkä kokeile.

Uskoon hurahtaminen. En ole kokeillut enkä kokeile. Hullujen hommaa.

edit. Käytän nuuskaakin. Ja Conversen kengät on hienoja. Ainakin ne kangastossut!

Viimeksi muokattu:
Törkeän äänekkäät moottoripyörät.

Siis joo, kyllähän sitä valtaosa miespuolisista moottorin äänestä kiihottuu, ja tuskin monikaan kokee vastenmieliseksi tilannetta, jos liikenteessä täytyy pudottaa välikaasulla pykälä pienemmälle ja kiihdyttää hetki lusikka pohjassa. Eikä siinäkään mitään jos joku amistero laittaa äitinsä vanhaan civikkiin pörinäputken vedotakseen ikäisiinsä naisiin joiden elämän huippusaavutus on teiniraskaus sen amisteron kanssa. Ei amistero sillä putkenvaihdolla aiheuta vahinkoa muuta kuin itselleen. Mutta VITTU, miksi aikuinen ihminen maksaa rahaa siitä että saa moottoripyöräänsä pakoputken jolla ei ole muuta funktiota kuin saatana PÄRISTÄ KOVEMPAA? Ei jumalauta, ja sitten sitä tullaan pärisyttämään nahkahousuissa keskustaan mun ikkunan alle? Ja ikään kuin varmuuden vuoksi vielä valoissa vähän kaasutetaan, ettei nyt ihan hukkaan menneet pärinäputkeen satsatut rahat ja ne veriset rystyset, hikinen 8h ja mitäköhän muuta siihen putkenvaihtoon amatöörinahkahousulta vielä meni...

Lihansyönnin puolesta argumentoiminen.

Kapitalistisen voitontavoittelun ansiosta sotien jälkeen syntyneet sukupolvet on onnistuttu sosiaalistamaan kulttuuriin, jossa pidetään normaalina sitä että eläinperäistä ruokaa syödään - ei ainoastaan joka päivä - vaan peräti 3-4 kertaa päivässä! Heitä ei haittaa se, että länsimaiset elintasosairaudet (sydän- ja verisuonisairaudet, alzheimer, parkinson, yms) on yhdistetty vahvasti paskaan ravintoon, eikä se, että lihantuotannon ekologinen jalanjälki ylittää roimasti liikenteen vastaavan, puhumattakaan siitä tuskasta mitä miljoonat päivittäin teurastettavat tuotantoeläimet joutuvat heidän hedonisminsa takia kokemaan. Ei siinä mitään jos joku lihaa syö, mutta se on saatanan huvittavaa kun sitä ruvetaan puolustelemaan höyhenenkevyin argumentein ja logiikalla jota egyptiläisetkin taitavat soveltaa Kairon liikenteessä (YouTube). Sama pätee oikeastaan kannabiksen ja homojuttujenkin kohdalla, arvaatte varmaan kummassa leirissä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täsmennyksenä eilisiin viesteihini joissa käsittelin koristeamputointeja, vaikka en sellaista missään nimessä ottaisi (vapaaehtoisesti), en kuitenkaan usko, että kauhistuisin vaikka joku sellaisen olisi ottanutkin.
Juu, en myöskään jos nyt en minään järjen jättiläisenäkään sellaista tapausta pitäisi. Lähinnä kai tässä ketjussa keskitytään asioihin, joita ei itse ole harrastanut/tehnyt/toteuttanut koskaan eikä usko millään, että on mitään merkittävää menettänytkään siinä? Hiukan ehkä väärään sävyyn kirjoitin oman edellisen viestinikin tuossa mielessä.

En tosiaan usko menettäneeni yhtään mitään, kun en mihinkään kehomodifikaatioihin ole turvautunut. Ajattelin jatkaa sillä samalla linjalla jatkossakin. Eli kaikki ylimääräiset aukot, leimat ja muovailut pysyy poissa, ellei synny joku oikeasti pakottava tarve.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lähinnä kai tässä ketjussa keskitytään asioihin, joita ei itse ole harrastanut/tehnyt/toteuttanut koskaan eikä usko millään, että on mitään merkittävää menettänytkään siinä?

Ketjun varsinaiseen aiheeseen liittyen.

Salatut elämät. En ole tietoisesti katsonut kyseistä sarjaa enkä katso. Urpoille tarkoitettua viihdettä (tai sontaa).

vlad.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lankuttaminen (planking, ks. Wikipedia). Näyttää tyhmältä, ei tuota mitään, ei viihdytä, mutta voi tappaa. Helppo kokeilla, mutta ei tarvitse koska tietäähän sen muutenkin ettei ole normaalia tuollainen. Ja toisaalta, mitään erikoistakaan lankuttamisessa ole joten ei sillä pääse edes erottumaan massasta. Toisin kuin elävää patsasta esittämällä. Siinä on sentään jotain jujua. Barcelonan La Ramblalla sillä näytti jopa tienaavankin jotain. Lankuttajat, tehkää jotain fiksumpaa ja ryhtykää patsaiksi!

Suosikkijoukkue
Varmasti on ollut joku pilvenpolttaja tai applehomo joka on keksinyt tuon lankuttamisen. Kunnon ihmisillä ei ole aikaa eikä intressejä kehitellä tuollaisia pöljyyksiä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmasti on ollut joku pilvenpolttaja tai applehomo joka on keksinyt tuon lankuttamisen.

Tai sitten brony. Niitäkin inhottavia juutaksia sikiää yhteiskuntamme kuonasta. Brony tarkoittaa miestä, joka sairaalla tavalla fanittaa My Little Pony -hahmoja. Jokainen brony onkin sairas homo, joka käyttää Applen tuotteita päivät pääksytysten ja runkkaa ponikuvia katsellen.

Kaikki iTouhut ovat minustakin sairaita, kalliita ja seksuaalisesti kieroutuneita.

scholl

Jäsen
Karppaus
- Lihavuus on laiskuutta. Ei tarvitse pelleillä, vaan lähteä lenkille niin paino on jees ilman mitään hiilareiden välttelyä. Sitä paitsi hiilarit ovat hyvä juttu kuten pasta, hampurilaissämpylä, ranskalaiset perunat ja pizzapohja. Ilman hiilareita safka olisi huonompaa

Larppaus
- Mitä meininkiä tämä on? Hippien lenkkeilyäkö?

Geokätkentä
- Miksi metsiin pitäisi kätkeä yhtään mitään?

Olkalaukut
- Se laukku ei siis oikeasti sovellu mihinkään. Huonon mallinen, älytön tapa kantaa sitä jne. Ainoa perustelu olkalaukuille on ilmeisesti se, että siitä tunnistaa homon samalla tavalla kuin tähdestä tunnisti aikanaan juutalaisen

Kasvissyönti
- Miksi pitää kuulua uskontoon, jolle liha ei maistu? Aivan naurettavaa syödä jotain kasvisruokaa lämpimänä ruokana. Miettikääpä kaikkia hyviä juttuja kuten Parman kinkku, sitäkään ne spedet eivät voi syödä. Kerran näin naisen, joka tilasi pitsankin jollain kasvistäytteellä, vaikka pizzassa pitää olla kinkkua. Aivan uskomatonta. En tiedä voiko niitä pakottaa syömään lihaa

Alkoholiton olut
- oluessa pitää olla alkoholia. Jos ei halua voltteja niin pitää juoda cokista

scholl

Jäsen
Ketjun varsinaiseen aiheeseen liittyen.

Salatut elämät. En ole tietoisesti katsonut kyseistä sarjaa enkä katso. Urpoille tarkoitettua viihdettä (tai sontaa).

vlad.

Aivan. tosin jos tuolla pidetään Mertaranta-fanit tyytyväisinä niin hyvähän se on. Ongelma on vain se, että ne tulevat 7 uutisten jälkeen, joten pitää olla kärppänä paikalla vaihtamassa kanavaa. Samaan kategoriaan kuuluvat Idols ja muut kisat, joissa opetellaan laulamaan tms. Samoin Lost ja Terra Nova sekä oikeastaan kaikki suomalaiset sarjat.

Harmittaa, että opin tästä ketjusta tietämään mitä lankuttaminen on. Minua sattuu päähän, kun ajattelen kyseistä asiaa.

scholl

Jäsen
Mitäs olet niin pienikasvuinen. Näin kookkaana kääpiönä minulla ei ole tällaisia ongelmia kissojen kanssa, joskaan en ole kissaa koskaan omistanut. Tai sitten olet kohdannut tavattoman suurikokoisia kissoja. Muutenkaan en ole ikinä huomannut että kissa yrittäisi hyökätä päälle. Karkuun ne tavallisesti menevät jos yleensä tekevät mitään. Miksi helvetissä kissat yrittäisivät hyökätä päällesi?

En tiedä, ne kävelevät keittiön kaappien päällä tai jossakin siellä. Kerran olin tosiaan yön yhden naisen asunnossa ja hän onneksi lukitsi makuuhuoneen oven, joten kissat jäivät ulkopuolelle, mutta kerran yksi nainen oli niin juubassa, että minun oli pakko saattaa hänet himaan. No siellä en voinut mennä koko yönä nukkumaan, kun se kissa väijyi koko ajan jossain. Istuin keittiön pöydän ääressä ja yritin pysyä valveilla niin siellä se vain käveli jossain niiden kaappien päällä. Aina yritti mennä just selkäni taakse, jotta en pystyisi valvomaan mitä se tekee eli jouduin alttiiksi yllätyshyökkäyksille. Sitten vähän väliä kuului jotain rapinaa, kun se hyppi jonnekin. Eikä mulla ollut mitään tennismailaa tms. millä olisin hätistellyt sitä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
...mutta kerran yksi nainen oli niin juubassa, että minun oli pakko saattaa hänet himaan. No siellä en voinut mennä koko yönä nukkumaan, kun se kissa väijyi koko ajan jossain. Istuin keittiön pöydän ääressä ja yritin pysyä valveilla niin siellä se vain käveli jossain niiden kaappien päällä. Aina yritti mennä just selkäni taakse, jotta en pystyisi valvomaan mitä se tekee eli jouduin alttiiksi yllätyshyökkäyksille. Sitten vähän väliä kuului jotain rapinaa, kun se hyppi jonnekin. Eikä mulla ollut mitään tennismailaa tms. millä olisin hätistellyt sitä.
Kiitos tästä hyvin eloisasta mielikuvasta. =D

On kyllä scholl-paralla mahtanut olla tuskalliset tilanteet aidon viidakon kissapedon kanssa!

Miksi muuten edes jäit sinne yöksi? Kysyn vaan. Nähtävästi siitä neidosta ei ollut erityisemmin mitään seksuaalista iloakaan, joten sikälikin.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi muuten edes jäit sinne yöksi? Kysyn vaan. Nähtävästi siitä neidosta ei ollut erityisemmin mitään seksuaalista iloakaan, joten sikälikin.

Itseänikin nauratti tämä postaus ja sen aiheuttamat mielikuvat mukavasti.

Lisäksi itsekin mietin sitä, että miksei scholl lähtenyt asunnolta pois? Ei kai siellä nyt olisi pakko ollut olla sammuneen naisen vahtina? Vai?

Samoin ihmettelen, että miksi makuuhuoneen ovi piti lukita? Osasiko nämä kyseiset kissat avata suljetut lukitsemattomat ovet?

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On kyllä scholl-paralla mahtanut olla tuskalliset tilanteet aidon viidakon kissapedon kanssa!
Sukulaisteni maalaiskissa oli kerran tappanut rusakon ja tuonut sen ylpeänä kotiväelle näytille. Ei scholl taida juuri habitukseltaan eroavan suuresta rusakosta. Joten ei ihme, että kissaeläimet häntä vaanii..

Muutenkin hupaisa tarina. Jos kerran asuntoon täytyi jäädä, niin miksei voinut mennä vaikka vessaan lukkojen taakse turvaan?

Suosikkijoukkue
Samoin ihmettelen, että miksi makuuhuoneen ovi piti lukita? Osasiko nämä kyseiset kissat avata suljetut lukitsemattomat ovet?
Tarinoiden mukaan sellaisia kissoja on paljonkin, jotka osaavat avata suljetun oven hyppäämällä kahvaan. Jos roikkuvan kissan paino riittää vääntämään kahvan alas, niin ovi voi avautua. Sitä myötä uhka öisen speedoilijan lemmensession häiriintymisestä on hyvinkin todellinen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Geokätkentä
- Miksi metsiin pitäisi kätkeä yhtään mitään?
Niinpä. Kyllä peruskallio on paljon varmempi kätköpaikka. Kysykää vaikka TVO:lta tai Fortumilta.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Telakoituminen.
-Homo en ole, eikä ole suunnitelmissa sellaiseksi muuttuminen.

Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

Luulen, että kissa hankitaan lemmikiksi pelkästään ärsyttämään miehiä. Nehän ovat nimittäin naisia ne kaikki kissanomistajat.

Jos tädillä on munat, niin täti on setä. Ja jokainen kissan omistava setämies tietää, että eivät kissat kenenkään niskaan yritä hyökätä, paitsi jos kyseessä on niitä pienempi ja selvästi saaliseläimeksi tarkoitettu olento, jota joutaakin puraista niskaan, ravistella ja raahata sitten jonnekin nurkkaan välipalaksi.

Minun kissani tosin eivät ole saalistaneet kärpäsiä suurempaa elävää riistaa. Jos tulee herra Kärpänen kylään, niin herra Kärpästä lyödään tassulla ja nielaistaan kunhan sitä on ensin jahdattu pitkin asuntoa. Mutta se lienee kärpässarjalaisten kohtalo tässä julmassa maailmassa.

Kissanpäivien viettoon voi osallistua myös kissojen huoltaja ja ruokkija, joka saa kylminä talviöinä lisälämpöä kun kissa tai kaksi asettuu jalkojen viereen lämmittämään ja kehräämään.

Syvällä rintaäänellä ilman kokemusta totean, että koirasta olisi paljon enemmän vaivaa, kun pitäisi joka hemmetin aamu ja ilta syöksyä hurrikaanien, sademyrskyjen, lumikinosten ja porottavien tappohelteiden keskelle vain siksi, että koira, tuo siivoton ja ymmärrykseltään rajallinen olento, ei osaa tai halua käyttää hiekkalaatikkoa tai muuta vastaavaa, vaan on aina pakko kusta ja paskoa ulos mihin sattuu. Muuten koirat ovat vastaan tullessa toki pääosin mukavia, paitsi idioottien omistamat rottweilerit ja erilaiset tappokoneet, joiden kouluttamatta jättäminen ja vapaaksi päästäminen jossain lastentarhan liepeillä tai lenkkipoluilla on idioottien mielestä fiksua. Ei se ole, se on idioottimaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy