Syntymäpäiväkirjoitus

  • 14 936
  • 60

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Miksi enää ei ole syntymäpäivinä kivaa niin kuin pentuna? Ei nyt suoranaisesti vituta, mutta eipä tunne erityisen mukavaltakaan.

26. 30 lähenee...

Neljä vuotta sitten kirjoitin yllä olevan. Niin se aika rientää. Edelleenkään ei ihmeemmin vituta, mutta valehtelisin jos väittäisin, että en ole viime päivinä miettinyt tähän mennessä elettyä.

On se jännä miten mieli muuttuu, kun vielä 5 vuotta sitten ajetteli, että 30-vuotias on jo todella vanha. Enää ei ajattele niin. Nyt 40-vuotias tuntuu vanhalta.

Jos jatkais töiden parissa...
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Tänään napsahtaa taas pykälä lisää mittariin. Päivän aloituksena tarjottiin heti vakuutusta sairauden varalta, joten kaipa tämä vanheminen pitää alkaa ottaa tosissaan.

Perinteisiä syntymäpäiväkortteja mukailen onnittelut myös seuraaville:

Heikki Kinnunen
Harri Rovanperä
Lasse Ottesen

Sitten muutama henkilö, jolla kävi ohraisemmin ko. päivänä:

Pablo Picasso
Pjotr Kapitsa
Daniel Bovet

Nimet: Wikipedia
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olihan täällä tällainenkin ketju, kuten muistelin.

28 tuli tänään täyteen. Suunnitelmia ei sen kummemmin ole, ei niiden juhlien järjestäminenkään oikein nappaa. Sitten parin vuoden päästä voi ajatella asiaa uudestaan kun tulee tasalukuja. Kaverit lupasivat viedä illalla elokuviin, siinä on juhlaa tarpeeksi.

Ja sitten perinteitä kunnioittaen muita 29.9. syntyneitä:

Pompeius, Rooman konsuli (106 eaa.)
Silvio Berlusconi (1936)
Lech Walesa (1943)
Dave Andreychuk (1963)
Les Claypool (1963)
Erika Eleniak (1969)

Niin, ja Argentiinassa vietetään tänään keksijöiden päivää.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
1.11.

Hyvää syntymäpäivää minulle! Sain lahjaksi suklaata, kynttilälautasen ja tiskirättejä. Rättejä pidin siitä hyvänä lahjana, että voin niiden avulla tarvittaessa teeskennellä siivoavani joskus, tai jopa säännöllisesti.

Näin 26-vuotiaana koen itseni aikuiseksi, ja 25-vuotiaan haihattelut ovat jo takanapäin. Hiekkalaatikkoleikit saavat siis jäädä, ja keskityn vastedes vakavamielisesti työntekoon. Töitähän teen toki tällä nimenomaisella hetkelläkin, tuossa tehtäväpalkkiin minimoidussa Word-dokumentissa.

Tänään syntymäpäiviään juhlii myös Eric Perrin. Onnea siis Eric, toivottavasti joukkueesi ei voita enää koskaan.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Tein pahasti ja kätkin syntymäpäiväni facebookissa. On vähän rauhakkaampaa ollut. Parempi näin.

Tällä kertaa sain synttärilahjaksi uuden työpaikan. Hölmömpiä työtehtäviä, varmaankin enemmän duunia ja yli tonnin huonompi liksa. No, täytyi hakea vähän vaihtelua.

Tänään syntymäpäiviään juhlii myös Eric Perrin. Onnea siis Eric, toivottavasti joukkueesi ei voita enää koskaan.
Tähän sama.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime vuonna vaimo leipoi minulle syntymäpäivänä täytekakun, jonka päällä oli koristeena tuoreen Suomen mestarin logo. Nyt ei voi samalla teemalla mennä.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Taas mennään. Ikää kolmanneksi viimeinen kakkosen potenssi, jonka luulen vastaan tulevan.

Tällä kertaa sain synttärilahjaksi uuden työpaikan. Hölmömpiä työtehtäviä, varmaankin enemmän duunia ja yli tonnin huonompi liksa. No, täytyi hakea vähän vaihtelua.
Joo tehtävät on olleet hölmömpiä, mutta kun ei kukaan muukaan niitä osaa tehdä. Liksa nousi aikanaan, ja nyttemmin ei tarvitse myöskään oikeastaan tehdä mitään jos ei nappaa, mutta nämä nyt on näitä julkisen puolen etuja.

Tänään syntymäpäiviään juhlii myös Eric Perrin. Onnea siis Eric, toivottavasti joukkueesi ei voita enää koskaan.
Edelleen sama. Ei muuten mutta toi viime kevät, voi helvata.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen nyt Herra 47!

Elikkä kottaraiset parijonoon järjesty! Olen nimittäin miesten mies!

Riihimäki Lions Club.

Sissos saatana.

Ja minä en nyt puhu tuolle kummituksen näköiselle vanhalle luuskalle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja nyt minä olen herra 47 vuoden verran. Töiden/koulun jälkeen käytiin koko perhe uiskentelemassa Mäkelänrinteessä ja sen jälkeen paistelin evääksi pippuripihvit. Ateriaan kuuluva punaviini jäi kyllä tällä kertaa väliin kun jo yli kuukauden verran oltu täysin ilman alkoholia. Enpä ole näin selvänä aloittanutkaan uutta vuosirengasta sen jälkeen kun täytin 16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös