Syntymäpäiväkirjoitus

  • 14 935
  • 60

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
syntymäpäivä kirjoitus

eli tähän ketjuun saa kirjoittaa vain syntymäpäivänään, ehkä joku muisto aikaisimmilta syntymäpäiviltä tai mitä teit tänään jne.

23 vuotta siis tänään..varsin turha ikä..tässä vaiheessa alkavat vuosiluvut olemaan vaan numeroita..toista se oli silloin kun odotti että täyttää 18..ja sitä ennenkuin odotti että mitä kaikkea lahjoja saa..
vuosien varrelta muistuu synttäreistä yksi muisto ylikaiken:
sain itse koristella jäätelö-kakun ja tietysti sitä silmällä pitäen että synttärisankari saa ensimmäisen palan niin ladoin koriste karkkeja jäätelö-junan etupäähän runsaamman kädestä..pettymys oli suuri kun äiti ojensi ensimmäisen palan
jollekkin muulle... kirottua!

juhlistin tätä päivää hikoilemalla salibandyssä..
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi olkoon ensin sulle!

Pienenä sain pitää aina kolmet synttärit.
Suvulle, koulukavereille ja soittokavereille...:)
Synttärit oli aika tavallista "kakkua, jätskiä ja prinssinnakkeja"-teemaa...
Lahjoja sai aina kaikilta perheenjäseniltä, isältä ja äidiltä, ja molemmilta isosiskoilta ja isoveljeltä. Aamuisin koko perhe tuli aina laulamaan sängyn viereen, ja isä kuvasi videkameralla jokaikisen synttärin.

Mulla on ens kuun kolmantena päivänä 15-vuotissynttärit, ja ne tarkottaa oikeestaan vaan sitä, että saan häätää vanhemmat pois himasta ja pitää isot bileet kaikille kavereille...:D
15-vuotissynttärit tietää myös rippileiriä ens kesänä, ja muuta mukavaa.
Synttärit on mukavia, varsinkin kun kaverit muistaa aina sinä päivänä koulussa. Viime synttäri oli ihana, kaikki kaverit toi mulle kukkia, kortteja ja lahjoja. Periaatteessa vaan se, että joku muistaa ja halaa on ihaninta...:)

Yleensä sinä päivänä mennään äidin kanssa shoppaamaan ensin koko päiväks kaikennäköstä, vaatteita, cd:itä, yms. ja sen jälkeen käydään syömässä.


Synttärit on sitten mukaavia...

Edit:No voi saatana...Enhän mä taaskaan lukenut kunnolla ohjeita. No, mulla on synttärit ihan pian, että annetaanko tämä mulle anteeksi? Mutta, jos tähän saa kirjoittaa vaan syntymäpäivänään, niin eikös tämä ketju unohdu aika nopiasti...?
 

Wolves

Jäsen
Itse pidin synttäreitä tuossa viime kuun kahdeskymmenesseitsemäs päivä. Kun ikä lähestyy kolmeakymmentä ei jaksa enää juhlia, joten päivä meni kotona rauhassa poltellen juhlasikareita.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Aina(ko) minä olen myöhässä?

Eli tämän viikon tiistaina (12.3) juhlistin omia syntymäpäiviäni. Ikää tuli lisää taas kerran yksi vuosi ja nyt niitä on kerättynä yhteensä 19 kappaletta.

Ai miten vietin syntymäpäiväni? Hah, tämän synttärin muistan lopun ikääni. Edellisenä (11.3) päivänä salibandytreeneissä käänty nilkka ympäri ja nivelsiteet otti oikein urakalla osumaa. Neljä tuntia sairaalassa, nilkka pakettiin + kepit neljäksi viikoksi! Syntymäpäivä menikin siinä sitten Buranaa syödessä ja sängyssä makoillessa - kiva synttärilahja! Ja jos nyt ei sitten unohdettaisi huomisia englannin YO-kokeita, niin lahjoja on tullut tähän taloon oikein kiitettävästi! :D Täytyy vastaisuudessa lopettaa toivominen, niin pääsee pienemmällä pahalla!

Ai, mutta sainhan mä sen leipägrillin.....
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viimeiset synttärit, 26. tammikuuta, meni todella putkeen.
Ensiksi Blues otti selkään HIFK:lta Espoossa ja myöhemmin hävisimme jääkiekossa varmaan yli kymmenellä maalilla.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Jee Jee

Tänään synttärit, ja joka vuosi ottaa enenmän kupoliin. Varsinkin kun muutama vuosi sitten ylitti kolmenkympin.:mad:
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
jee jee.. vuosi on mennyt.. mitä on muuttunut siinä ajassa?
Not much!
Antoiko vuosi mitään? Oli aika hiljainen vuosi lähes kaikilla rintamilla. Ihmissuhteet ja työt loistivat poissaolollaan, jos jotain on tullut tehtyä niin se on ollut salibandy. Syyskuun alussa alkaneella kaudella olen tähän asti torjuskellut salibandyä noin 60:ssä pelissä kolmessa eri joukkueessa.
Eikä kausi ole ihan loppu että kymmenkunta varmaan tulee lisää pelejä. Mikäs siinä, joskus kauden mittaan pelaaminen maistui kyllä paskalta, kun ei oma eikä joukkueitten pelit kulkeneet. Viimeiset viisi peliä olen kyllä pelannut hyvin, pientä kiitosta siis sallin itselleni.
Positiivisiä elämyksiä koin työelämässä yhdeksän päivän verran tuossa pari kuukautta sitten. Sen jälkeen osasto myytin eteenpäin ja minua ei tarvittu, mutta silti se riitti osoittamaan minulle että "perkele! pärjäänhän minäkin elämässä!"

Turha vuosi silti.

Päivän ohjelmassa on juna matka Helsinki->Lappeenranta, toivottavasti minua tullaan hellimään herkuilla.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
28 vuotta tulee tänään täyteen,
toistaiseksi ei ole sattunut mitään kivaa.
Noh, päivä on vielä nuori...

Eipä näitä synttäreitä enää niin jaksa,
jälkikasvu täyttää 2 vuotta viikon päästä joten juhlitaan omatkin sitten samalla.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
No niin. Koitti sekin päivä kun meikä täytti 23 wee. Niin niin, nuori poika olen vielä joo. Elämä edessä ja tukka takana. Vielä sitä kerkiää monet vuodet kannustamaan Ässät mestaruuteen. Siinä sitä olis synttärilahjaa tarpeeksi...Kyllä mä jaksan odottaa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
päivän myöhässä..

Voihan perkule kun tämä ketju nousi ylös vasta nyt ja olen vähän "vaiheessa"..

Eilinen meni siis Frederikiä kuunnellessa kun tuo maaginen miehen ikä tuli saavutettua.

Synttärikekkereistäni yleisesti: Omat juhlani ovat melkein aina osuneet mm-kisojen aikaan ja Suomi on antanut mm. seuraavanlaisia lahjoja päivämäärällä 28.4.
- 1986 Suomi-Kanada 3-4, ei tullut pronssia
- 1991 USA-Suomi 2-1, Krygierin kuuluisa lämäri
- 1993 Kanada-Suomi 5-1 puolivälierissä

jne. 80-luvulla juhlieni yhteyteen osui pääasiassa putoamissarjan kamppailuja DDR:ää ym vastaan. Eilen sentään meni vähän paremmin.
 

mti

Jäsen
Suosikkijoukkue
StL Blues, Ketterä, Hurtat, Saipa
Taas lisää ikää. Toisaalta ei vappuaatto ole ollenkaan hullumpi syntymäpäivä. Aina on seuraava päivä vapaa, väkeä liikkeellä ja yleensä vielä Suomen pelikin. Kiitti Äiskä, kiitti Iskä.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Jaha, pakko kai se on tähänkin edes kerran vuodessa kirjoittaa. TV2:kin kunnioitti suurta juhlapäivääni leikkaamalla karmeimmat naamanvääntelyni pois Pohjantähden alla-dokkarista ja tyytyi vain muutamaan vilahdukseen. :) Arvostus maximus.

ps. Enkä kaivanut nenää, raavin vain nenänkulmasta!


Ja eikun keskustaan juhlistamaan teinivuosien päättymistä..
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jeah? Taas ollaan vähän lähempänä eläkeikää. Pitänee juhlistaa tänään KiPen kotiavauksen ja lauantaina rokettirollin merkeissä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kyllä kummaa. Täytin taas vuosia viime lauantaina ja vieläkään ei tullut enpempää kuin yksi vuosi lisää... On se elämä kummallista. Onko teillä käynyt yhtä huono tuuri?
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Joo, tänään tulee sitten neljännesvuosisata maallista vaellusta täyteen. Takavuosina tuli juhlittua synttäreitä kovinkin railakkaasti, kierreltyä baareja ilmaisten "synttärikaljojen" toivossa.

Nyt ei jaksa enää oikein asiasta innostua, luultavasti lähden ryyppäämään, jos jonkun saan mukaani houkuteltua. Eipä tuo mikään suurempi tappio ole jos ei juhlimaan pääse.

Tasan 20 vuotta sitten tökkäsin naapurintyttöä tikalla käteen, motiivia en muista. Luulin ettei syntymäpäiväsankaria saa rangaista. Se oli väärä luulo.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muistinpas tämän ketjun! Ja pakko kirjoittaa jotain kun taas kokonaiseen vuoteen ei ole tähän mitään asiaa.

Muisto 20 vuotta sitten eli vuosi 1984, lauantai oli päivä, täytin 11. Rockradiosta sain nauhalle Van Halenin Panama kappaleen (vain osittain tosin). Koulukaverit kävivät päivällä "bilettämässä" meillä ja illalla voitin pöytäfutiksessa naapurin pojan 10-0, ja melkein meni tappeluksi tuon pelin ohessa. MM-lätkää ei tuona vuonna pelattu, koska oli Olympialaiset.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Tänään tuli tasakymmeniä täyteen.
Nyt on sitten 4 vuosikymmentä oltu tällä planeetalla.
Siinäpä se.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lisää rasahti taas, ensi vuonna sitten isot 3-kymppiset.
1.6, minä ja Marilyn Monroe (noh, on siellä Alanis Morrissettekin julkkiksista mutta lasken vaan kauniit ja komeat).

Kolmenkympin kriisi on kärsitty jo viime vuonna nyt mennään jo hyväksyntä -vaiheessa. Muuhan ei juurikaan ota päähän mutta krapulat ovat kovempia kuin nuorena ja aineenvaihdunta on hidastanut niin että painoa kertyy vääriin paikkoihin.

Well, hyvä syntymäpäivä; moni ei tiennyt ja sain olla rauhassa :)
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Tulee nyt vähän myöhässä, mutta viime lauantaina rapsahti 22v mittariin. Ei pelota, eikä liiemmin ahdistakaan. Sitä kohtalokasta ensimmäistä silmänympärysryppyä en ole vielä bongannut, vaikka suurennuslasillakin on tullut peilin kautta tiirailtua... Myös selluliitti antaa vielä odottaa itseään... Tosin hakiessani 6-vuotiasta siskoa päiväkodista joku mukula kajautti koko pihan yli: "Laura, sun äiti tuli hakeen." Se vähän latisti mieltä, mutta päätin, että eihän tuollaisilla kakruilla ole mitään arvostelukykyä ; )
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Tänään rapsahtaa sitten 26 vuotta mittariin. Töissä istuessahan tämä päivä menee, eipä tuota erityisemmin jaksa juhlia, kun muutenkin viikonloppu reissauksineen ja rälläyksineen painaa päälle. Tai ehkä käyn töiden jälkeen yhdellä.
Kakkua en ole hommannut, enkä aio järjestää kutsuja. Toki jos joku haluaa ostaa minulle lahjan, se on tervetullut!
 
21 vuatta.

<itsesääli>
Olen miehen vanhempien luona, savossa, täällä aivan väärällä puolella Suomea. Molemmat silmät tulehtuivat, tässä tihrustelen näyttöä ja kuuntelen kun ihmisillä on niin helvetin hauskaa. Minulla ei. Eikä kukaan edes tunnu muistavan syntymäpäivääni, ei mies (ennekuin sanoin että menen JA:han kirjottamaan syntymäpäiväketjuun) eikä edes äitiltä ole tullut tekstiviestiä.
</itsesääli>
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Se tuli sitten 26 mittariin tänä päivänä ja tarkkaan ottaen se tulee kello 10.25 aamulla. Niin kuin kaverini sanoi niin osaltani on paras kolmannes elämästä takana eli biletys ja siirryn seuraavaan kolmannekseen eli masentuneisuuteen ja jäljelle tämän jälkeen jää viimeinen kolmannes eli odotus.

Juhlia en pidä, jos joku haluaa onnitella tai lahjan ostaa niin en kiellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös