Ihan mielenkiinnosta kysäsisin että ketkä oli sun mielestä ärsyttäviä pelaajia? En ole mitenkään katkera että sulla Kärppiä kohtaan antipatioita tms, mielenkiintoni vain heräsi :)
Vastaan hänen puolestansa: Pesonen ja loikkivat tshekit. ;)
Ihan mielenkiinnosta kysäsisin että ketkä oli sun mielestä ärsyttäviä pelaajia? En ole mitenkään katkera että sulla Kärppiä kohtaan antipatioita tms, mielenkiintoni vain heräsi :)
Sport - Ei koko E-P:n alue Vaasalaisia kannata!
On lähes rikos Pohjanmaalaiselle ja varsinkin Vaasalaiselle sekoittaa Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa keskenään tai yhdeksi ja samaksi alueeksi. Täällä useammassakin kirjoituksessa jengi sekoittaa/yhistää nämä kaksi aluetta.
Pohjanmaa on tämä rantahurri rannikkoalue ja seisoo lähes kokonaisuudessaan kyllä Sportin takana.
Tähän oli pakko tarttua. Ei sen takia, että antipatiasi ovat Sportia vastaan, vaan koska Sport ei ole E-P:n alueelta, vaan Pohjanmaalta. On lähes rikos Pohjanmaalaiselle ja varsinkin Vaasalaiselle sekoittaa Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa keskenään tai yhdeksi ja samaksi alueeksi. Täällä useammassakin kirjoituksessa jengi sekoittaa/yhistää nämä kaksi aluetta.
Pohjanmaa on tämä rantahurri rannikkoalue ja seisoo lähes kokonaisuudessaan kyllä Sportin takana.
Ränsen mainitsemien tsekkien lisäksi Tim Thomas sekä erityisesti Viuhkola ja Lehtonen saivat verenpaineeni nousemaan enkä tarkoita tätä millään hyvällä.
Ränsen mainitsemien tsekkien lisäksi Tim Thomas sekä erityisesti Viuhkola ja Lehtonen saivat verenpaineeni nousemaan enkä tarkoita tätä millään hyvällä.
Huutelen sivusta, mutta eihän Thomas ole ikinä pelannut Kärpissä. Olisiko kyseessä toinen TT eli Tuomas Tarkki?
Nyt täytyy kysäistä että mitä verenpainetta kohottavaa Viuhkolassa on? Mieshän on tyyppinä suorastaan itse värittömyys. Erittäin tavallisen näköinenkin toisin kuin jotkut Kukkonen ja Aaltonen.
Tarkoitin hänen tehojaan, en hänen ulkoista habitustaan. Harmittavan usein Viuhkola ja kumppanit pitivät muita joukkueita suorastaan pilkkanaan ja takoivat rumat lukemat tauluun.
Pakko se on nostella, jos ei pysty avaamaan. Ja miksi luoda uusi ketju jos olemassa on jo vanha johon ei ole vielä kirjoittanut. Olisit toki voinut jättää vastaamatta, mutta näköjään piti päästä purkamaan pahaa oloa. Sitä paitsi järkevämpäähän tähän on kirjoittaa parin kauden liigakokemuksella, kuin ainoastaan mestiskokemuksella. Hae takkisi ja poistu. *hymiö*nostella vuoden vanhoja ketjuja ihan noin muuten vain *hymiö*
Hahha. Osunut ja uponnut. Nojoo ollut varmaan aika mukava matka. Ehkä jo 5min olisi riittänyt. No ehkäpä nyt ymmärrät meidänkin kalpalaisten tunteet paremmin :)Inhoan KalPaa.
Vuosia sitten viereeni sattui lennolla Lontooseen istumaan humalainen savolainen mies, joka haisi paitsi viinalle, myös hielle ja valkosipulille. Hän yritti aloittaa keskustelua kanssani, yritin väistää vastaamalla ruotsiksi, että en ymmärrä. Kuuntelin sitten kaksi tuntia huonolla englannilla höpötystä Kuopiosta ja Kapasesta ja KalPasta. Sitten hän nukahti. Vittu, että alkoi taas vituttamaan.
Sport - Ainakaan seuran faneista ei yhden yksikään tunnu ymmärtävän yhtikäs mitään lajista jääkiekko. Uhmaa kaikkia todennäköisyyksiä kyllä tällainen keskittymä.
Se vika teissä vähän on, että otatte aiheellisenkin kritiikin provoamisena ja vieläpä lähes aina henkilökohtaisena loukkauksena. Jos joku esim. pitää Sporttia jumbona ensikaudella, niin se on hänen näkemyksensä ( ei ole minun mielipiteeni ). Ei se provoamista ja riidan haastamista ole. Moni pitää Ilvestä jumbona ja ymmärrän hyvin heidän kantansa, vaikka itse en siihen uskokkaan.Hitsi, kun sä oot sitte helluunen ton sun teiniangstisi kanssa. Iso hali!
Ai ihan kuten viime syksynä, kun me oltiin lajista mitääntietämättömiä? Kun ei tajuttu vetää leukaa rintaan, kun joka jengillä oli parempi valmentaja, puolustus, Bertrand oli suonenveto ja mitä näitä nyt olikaan? Taisit muuten olla tulloinkin se kaikista kovaäänisin sanansaattaja ja syväluotaavin kiekkoasiantuntijat.
Mulle kuitattiin (aloititkohan jopa sinä senkin) kuinka mä pää allapäin poistun hiljaa joulutauon jälkeen palstalta. Taisin mainita samat sanat. Kuis kävi?
Itse asiaan... Vaikka nyt lainaamani henkilö juuri kyseistä seuraa taitaa kannattaakin, tämä ei liity häneen millään tavalla.
Olen aina suorastaan inhonnut Lahden Pelicansia ja sen muovisuutta. Olisi saaneet muut jättää säälipennit antamatta ja hävitä maailman kartalta koko seuran.
Toinen, ei kuitenkaan suoranainen inhokki on KalPa. Tämä johtuu pitkälti heidän nykyisestä valmentajasta, jolle pitäisi antaa elinikäinen valmennuskielto missään suomalaisessa sarjassa. Hänen pelityylinsä ei edistä yhdenkään nuoren kiekkoilijan yksilötaitoa missään olomuodossa.
Symppiksiä ovat ehdottomasti Blues sekä SaiPa ja tällä kaudella sellaiseksi nousseet TPS sekä Ilves. Kiitos kummankin asiantuntevista kannattajista.
KooKoo sekä Ässät ovat ikuisia viha-rakkaussuhteita.
Muut ei herätä intohimoja tai ovat joko liian kaukaisia, isoja tai muuten vaan hajuttomia.
E: kunhan Narrit saataisiin jollain verukkeella takaisin, olisi se viha-rakkauskohde, numero yksi.
Hehe...olipa hyvä story, jo, oli varmaan traumaattinen matka :DInhoan KalPaa.
Vuosia sitten viereeni sattui lennolla Lontooseen istumaan humalainen savolainen mies, joka haisi paitsi viinalle, myös hielle ja valkosipulille. Hän yritti aloittaa keskustelua kanssani, yritin väistää vastaamalla ruotsiksi, että en ymmärrä. Kuuntelin sitten kaksi tuntia huonolla englannilla höpötystä Kuopiosta ja Kapasesta ja KalPasta. Sitten hän nukahti. Vittu, että alkoi taas vituttamaan.
Jos joskus pysähtyisit 5 sekunniksi miettimään asioita silmittömän värilasiraivon ja sen pakonomaisen ja huomionkaipuisen ilmaisemistarpeen sijaan, niin voisit joskus jopa ymmärtää sarkasmia tai satiiria, jotka omassakin viestissäni olivat hyvin selkeästi esillä aina viestin muotoilua myöten, kun vertaat sitä omaa viestiäni edeltävään viestiin, joka sekin oli silmittömän värilasiraivon ja pakonomaisen ja huomionkaipuisen ilmaisemistarpeen lopputuotos - ehkä läpinäkyvin sellainen hetkeen, kun vähänkin lueskeli kyseisen kaverin tuoreimpia viestejä foorumilla. Se, mikä kyseisen henkilön lempiseura on, oli puhdasta sattumaa satiirin alttarilla, jolla osoitin alkuperäisen argumentin vakavastiotettavuuden eli sen puutteen. Sen sijaan se, näin asiaa sivuten, että tällaiset perusteettomat ja lapselliset värilasiriehumiset osuvat järjestäen erään nimeltämainitsemattoman seuran fanijoukkioon, on mielestäni koominen yksityiskohta elämän syklisessä kierrossa. Oma avautumisesi vain korosti tilannetta. Onneksi edes minä kuitenkin osaan tarkastella asioita objektiivisesti ja suosittelen sinulle samaa.Hitsi, kun sä oot sitte helluunen ton sun teiniangstisi kanssa. Iso hali!
Ai ihan kuten viime syksynä, kun me oltiin lajista mitääntietämättömiä? Kun ei tajuttu vetää leukaa rintaan, kun joka jengillä oli parempi valmentaja, puolustus, Bertrand oli suonenveto ja mitä näitä nyt olikaan? Taisit muuten olla tulloinkin se kaikista kovaäänisin sanansaattaja ja syväluotaavin kiekkoasiantuntijat.
Mulle kuitattiin (aloititkohan jopa sinä senkin) kuinka mä pää allapäin poistun hiljaa joulutauon jälkeen palstalta. Taisin mainita samat sanat. Kuis kävi?
Kyllä aika vaikeaa tosiaan on olla löytämättä sympatiaa Tapparaa kohtaan, jos nyt vielä neljättä kertaa peräkkäin jätetään hyvästä työnteosta huolimatta tylysti ilman sitä suurinta palkintoa. Tietysti pidempikantoisemmat ja monisyisemmät syyt (esim. Tappara - Ilves -vihasuhde) ovat toki asia erikseen.Tapparaa kohtaan on pakko tuntea sympatiaa, kun ottaa huomioon viime kausien finaalien tulokset.