Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kuppi kahvia, Etelä-Saimaan sarjakuvat sekä urheilu, leipää jollain hyvällä täytteellä ja perään vielä lasi maitoa.
Viestin lähetti Tunkki
Mää syön aina, kun ruokaa on tarjolla.
Äiti opetti aikanaa poikansa rauhalliseksi aamueläjäksi. Niinpä nykyäänkin, herään tuntia ennen kuin pitää lähteä kotoa, jotta voin lukea aamun lehden ja syödä tukevan aamiaisen.
Juu, kaikkia noita kolmea tiätty. Jotain ongelmia sen suhteen?Viestin lähetti Predator
Siis oletsä alkkari, narkkari vai koko ajan raskaana?
Viestin lähetti dude
Aamiainen on ravintoterapeuttien mielestä päivän tärkein ateria, miten on jatkoaikalaiset, syöttekö aamiaista ja jos syötte niin mitä syötte?
Pakko pistää vahinko kiertämään: oletkos sä raskaana, jos kerta amuisin on aina huono olo? Alkoholin käyttöä en edes viitsi ottaa puheeksi...Viestin lähetti JanJ
Aamiaista en juurikaan syö.
Kuten Pikku Myy, myös minä voin pahoin joka aamu.
Jos vatsani muodosta voi jotain päätellä niin olen raskaana. No, join tai en, so not, mutta voin joka aamu pahoin. Kestänyt jo ábout 4-vuotiaasta asti tähän päivään.Viestin lähetti Pikku Myy
Pakko pistää vahinko kiertämään: oletkos sä raskaana, jos kerta amuisin on aina huono olo? Alkoholin käyttöä en edes viitsi ottaa puheeksi...
Typeryyttä. Sulta sitten kukaan ei kysele (muuta kuin minä nyt) jotain typerää asiaan liittyen, mutta annas olla jos uudessa seurueessa kerron tuosta aamupahoinvoinnista, niin jo joku valopää kysyy "heh heh":n ja "vink vink":n säestämänä, että joskos sitä vaikka olisi sattunut vahinko tuon ehkäisypolitiikan suhteen. Pitäisi oksentaa niiden varpaille...Viestin lähetti JanJ
Jos vatsani muodosta voi jotain päätellä niin olen raskaana. No, join tai en, so not, mutta voin joka aamu pahoin. Kestänyt jo ábout 4-vuotiaasta asti tähän päivään.