Orman Mollis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Bruins
Grainger kirjoitti:Juu, mutta kun kyseessä oli lähinnä Aki Berg, joka on vasta tulossa kolmikymppiseksi eli jääkiekkoilija parhaassa iässä.
Ehkä katson vahvojen värilasien takaa, mutta mielestäni Aki Berg kuuluu tällä hetkellä Suomen maajoukkueeseen, oli turnaus mikä tahansa.
Itse olen kanssasi samaa mieltä, Berg kuuluu maajoukkueeseen tällä hetkellä. Ainakin MM-kisoihin pitäisi paikka olla satavarma, isompiin kisoihin en ehkä ihan suoraan laittaisi.
Itselläni suurin mielenkiinto kohdistuu Bergenheimiin ja Niskalaan, kaverit on tahkonnut Ruotsissa kovat tehot ja uskon että samatahti jatkuu myös jellonpaidassa.
On myös mukava nähdä että minkälaiseksi maalivahti paletti muotoutuu, antaako tämä turnaus vielä ratkaisevia lisänäyttöjä!
Hyviä vaihtoehtoja Venäjän kisoihin löytyy useita: Norrena(ei taida Play-Off paikkaa tulla), Hurme (Sm-ligasta selvä ykkönen), Noronen (hyvä maalivahti, silti tulee mieleen edelliset MM-kisat missä oli), Niittymäki (taitaa vaan lähteä leikkauspöydälle kauden jälkeen), Wallinheimo (kolmonen, ei ainakaan kahden pelaavan joukkoon). Siinä taitaa olla nimet joista luulisin maalivahtikolmikon muodostuvan.. Pleijareiden ulkopuolelle taitaa jäädä myös Toivosen Boston, sekä Markkasen Edmonton, mutta näitä kavereita en itse mukaan laskisi.
Jos Noronen tai Wallinheimo ei mitään uskomatonta esitä tässä turnauksessa, niin maalivahtikolmikko näyttäisi silmissäni tältä: 1.Norrena 2.Hurme 3. Wallinheimo/Noronen.