Suuri Karamellikeskusteku

  • 11 923
  • 84

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Hazardipakki kirjoitti:
Candykingin sivuilta löytyy karkkitesti, jossa on mojovat palkinnot.

Onko muuten kukaan bongannut viime aikoina enää niitä jortikan mallisia makeisia? Enkä puhu nyt siitä valmentajasta. Ainakin vielä joskus viime vuosisadan lopulla niitä saatoi löytää jostain irtokarkkipaikoista.
Kirsikkacola karkit vai? Ainakin niissä on ihan selkesti punaiset pallit (kirsikat) ja itse varsi (cola-pullo) :)
 
#3 kirjoitti:
Kirsikkacola karkit vai? Ainakin niissä on ihan selkesti punaiset pallit (kirsikat) ja itse varsi (cola-pullo) :)
Tarkoitin ihan oikeita vehje-namuja, joissa on kyrvänkuva ihan siellä lootankin puolella. Olivatkohan liian härskejä ja joutuivat kieltoon? :)
 
Kaikkihan tietävät englannin lakritsit? Elikkäs ne kookoskarkit jotka ovat kerroksittain ja lakuja mukana.

Nassikkana näin vuoden päivät (tai kahden) ajan samanlaisia, mutta mineinä. Paljon pienempiä kuin normaalit ja jostain syystä paremman makuisia. En ole nähnyt vuosiin niitä, mutta onkohan niitä enää olemassakaan?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ketju on edennyt näin pitkälle eikä kukaan ole maininnut Dracula Pillereitä? Muuta salmiakkia en tarvitse, himo on sen verran kova että pari pussia on joka viikko ostettava.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
...sijoitin rahani paljon mainostettuun Fazerin salmiakki-suklaaseen. Ja katso, oh mikä pettymys! Luulin että makuelämys olisi ollut jotain taivaalliseen orgasmiin verrattavissa ollut kokemus, olenhan ollut sekä Fazerin suklaan, että Fazerin "salmiakki"-nimisen salmiakkipastillin suuri ystävä.

Tämän yhdistelmän makuelämys ei todellakaan vastannut odotuksiani. Vaikka kuinka yritin erottaa suussani kyseisiä nautintoaineita, en löytänyt suurta riemua. Suklaan maku oli liian dominoiva, enkä päässyt missään vaiheessa havainnoimaan salmiakin hivelevää aromia kieleni sopukoissa. Olen siis hieman katkera. Mielestäni en saanut sijoittamalleni 1,20 euron rahapanokselleni toivottua tulosta.
Nyt on testattu. Ja tykkäsin tosi paljon! Tosi hyvää mun mielestäni, totta on se että salmiakin maku on melko hallitseva, mutta kun tuon 100 g:n levyn vetää on juuri sopivan tyydytetty olo.

Toinen huomio, Jaffa-mehujäät on lanseerattu uudelleen. Näistä mä pidin kovastikin aikoinaan, en ole vielä maistanut uudelleentulemista.
 
Tulipa haettua Lidlistä nallekarkkeja ihan huippuhalpaan hintaan (2,7€/kg). Nyt kun rupean pussia avaamaan, niin muistin, että makuelämys ei ole täydellinen ilman turkinpippureita. Onneksi nallekarkit sopivat mielestäni hyvin myös suklaan kanssa. Kunpa joku kehittelisi nallekarkkeja, joissa olisi suklaata sisällä.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toinen huomio, Jaffa-mehujäät on lanseerattu uudelleen. Näistä mä pidin kovastikin aikoinaan, en ole vielä maistanut uudelleentulemista.

Tuo jaffalogolla varustettu pakkauspaperi on vetävämpi kuin itse mehujään maku. Käytännössä appelsiini-Grandi uudessa pakkauksessa. En tosin nyt muista ovatko kumpikin samalta tekijältä.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mitä tulee tuohon suklaan ja salmiakin risteyttämiseen, niin tupla black on mielestäni loistava veto. Jos sitä ei ole vielä kokeillut, niin kannattaa ehdottomasti testata.


Allekirjoitan tuon väitteen, ihan mielettömän hyvää. Se suklaa-salmiakka Fazerilta olisi saanut olla jollain lailla parempaa, ei oikein osunut uskotulla tavalla. Jos mun pitää suklaata ruveta valitsemaan niin se osuu Marabou-Daimiin tai Pandan valkosuklaaseen. :)

Irtokarkkeja tulee aina ostettua viereisestä FilmTownista, suosikkeja ovat väkevät salmiakit ja todella kirpeät hedelmät. Esim. salmiakki ja hedelmä pääkallot, jotka ilmestyivät vähän aikaa sitten takaisin valikoimaan. :)

Patukoista mukaan lähtee yleensä snickers, kinder bueno tai Kickin lakutoffee.


-Cactus-
 
Nostetaanpa ketju taas omalle paikalleen. Törmäsin erään K-kaupan Candyking-hyllykössä vanhoihin suosikkeihini, eli (rauta)nauloihin. Kyseisiä namusia en ollutkaan nähnyt myytävänä pitkiin aikoihin, joten pakkohan niitä oli ostaa, vaikka ne eivät kovin väkeviä olekaan.

Tulipa myös maistettua virolaista Kalev-suklaata. Makuja oli kolme, mustikalla ja mansikalla täytetyt valkosuklaat ja tiramisun makuinen normaalisuklaa. Itse olen aina tykännyt noista täytetyistä suklaista ja niinpä mustikka-Kalev oli erityisen herkkua. Pitääpä ostaa joskus toistekin.
 

tompo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hazardipakki kirjoitti:
Nostetaanpa ketju taas omalle paikalleen. Törmäsin erään K-kaupan Candyking-hyllykössä vanhoihin suosikkeihini, eli (rauta)nauloihin. Kyseisiä namusia en ollutkaan nähnyt myytävänä pitkiin aikoihin, joten pakkohan niitä oli ostaa, vaikka ne eivät kovin väkeviä olekaan.

Aivan loistavia namusia kyseiset naulat. Tainneet tulla tänä vuonna uudelleen myyntiin. Itsekin olen törmännyt näihin samoihin tuotteisiin toisessa k-kaupassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös