Prof. Puck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ***HIFK*** & Norristolainen
Suomi on todellinen karkkien Shangri-La. Oma makeisten syönti on tippunut murto-osaan siitä, mitä Suomessa ollessa, eikä se sielläkään mitään mega-luokkaa ollut. Esimerkiksi em. puolen kilon karkkipussit tuntuvat aivan järkyttäviltä? Meillä koko perhe söi yhdestä jumbo-pussista lauantai-karkit ja olemme aivan ähkyssä jo siitä. Olenkin monesti miettinyt, mikä juju on myydä karkkeja hillittömissä säkeissä, mutta ilmeisesti monet kykenevät tuhoamaan kyseisen pussin yksinkin? Respect! (Minä korvasin määrän tiheydellä, eli suomessa tuli herkuteltua makeisilla (karkit, jäätelo tai leivonnaiset) useamman kerran viikossa
Mulla on makeisissa kaksi herkkua ylitse muiden. Ensimmäinen on minttu-suklaa yhdistelmä. Melkein sama, mikä merkki tai tuote on kyseessä (kakut, karkit, jäätelöt) niin hyvin harvoin olen joutunut pettymään. Salmiakeista mun ehdoton suosikki on LEAF:n valmistama Sisu Horna niminen salmiakki. Myydään 40g pussissa (enemmän kuin riittävä) ja pieni pussi on väritykseltään puna-musta. Tuota herkkua on vielä pari pussia pakasteessa jäljellä, jolla pitäisi selvitä kesään saakka.
Mulla on makeisissa kaksi herkkua ylitse muiden. Ensimmäinen on minttu-suklaa yhdistelmä. Melkein sama, mikä merkki tai tuote on kyseessä (kakut, karkit, jäätelöt) niin hyvin harvoin olen joutunut pettymään. Salmiakeista mun ehdoton suosikki on LEAF:n valmistama Sisu Horna niminen salmiakki. Myydään 40g pussissa (enemmän kuin riittävä) ja pieni pussi on väritykseltään puna-musta. Tuota herkkua on vielä pari pussia pakasteessa jäljellä, jolla pitäisi selvitä kesään saakka.