Suuressa rakkaudessa pitää osata päästää irti – HPK-boikotti

  • 55 285
  • 365

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
..
Jos halli myisi loppuun joka ilta, niin mikä ihme se olisi sen johdon intressi silloin muuttaa toimintaa paremmaksi? Silloinhan he kuvittelisivat, että tuote on täydellinen, kun joka ilta olisi halli täysi ja tuote menisi kuumille kiville
. .


Kunnon Blackwolfillakin näyttää olevan se ajatus että hallin tyhjentämisellä katsojista voidaan ”motivoida” johto muuttamaan toimintaa paremmaksi. Aika lapsellinen ajatus jos saan luvan sanoa.

Ja jos halli on täysi, johdolta menee ”motivaatio” tehdä töitä kunnolla. Just joo. Samoin pelaajilta. Bullshit, sanon minä. Ajatukset on kuin vuosisadan takaisesta johtamisen ammattiapukoulun leikkiaineesta. :)

Mutta pääasiaan.

Yritykset osoittaa pelien "boikotti" jotain kautta hyödylliseksi, ovat auttamattoman surkeita.

Yksilön x preferenssin jäädä pois peleistä ymmärrän. Normaalia kuluttajan käyttäytymistä. Mikä ei miellytä, sitä ei osteta.

Mutta agenda kehottaa muitakin jäämään peleistä pois on perin vaikeasti ymmärrettävä asia. Mitä se yksilöä x tai hänen joskus kannattamaansa joukkuetta hyödyttää? Vastaus on: ei mitenkään, päinvastoin vahingoittaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kunnon Blackwolfillakin näyttää olevan se ajatus että hallin tyhjentämisellä katsojista voidaan ”motivoida” johto muuttamaan toimintaa paremmaksi. Aika lapsellinen ajatus jos saan luvan sanoa.

Ja jos halli on täysi, johdolta menee ”motivaatio” tehdä töitä kunnolla. Just joo. Samoin pelaajilta. Bullshit, sanon minä. Ajatukset on kuin vuosisadan takaisesta johtamisen ammattiapukoulun leikkiaineesta. :)

Mutta pääasiaan.

Yritykset osoittaa pelien "boikotti" jotain kautta hyödylliseksi, ovat auttamattoman surkeita.

Yksilön x preferenssin jäädä pois peleistä ymmärrän. Normaalia kuluttajan käyttäytymistä. Mikä ei miellytä, sitä ei osteta.

Mutta agenda kehottaa muitakin jäämään peleistä pois on perin vaikeasti ymmärrettävä asia. Mitä se yksilöä x tai hänen joskus kannattamaansa joukkuetta hyödyttää? Vastaus on: ei mitenkään, päinvastoin vahingoittaa.
Vai että ammattiapukoulun... just. Selitäs nyt sä meille kaikille, mitä kaikki ne liikeeenjohdon, talouden, johtamisen yms. kirjallisuus, sekä koulutus on sulle sitten opettanut, kun selvästi olet alan asiantuntija, että mistäs se yritys huomaa, sen että menee ns. reisille? Sillä myyntimäärällä, tuotoilla jne. ei tän kanssa selkeesti ole mitään tekemistä, kun mielestäsi huonot myyntimäärät ei korreloi johdon epäonnistumisen kanssa, vaan vain hyvät myynnit korreloi, sen kanssa että työtä pitää tehdä kahta kauheammin ja motivoivat ihan helvetisti tekeen vielä lisää.

Ei nyt millään, pahalla, mutta et nyt ihan oikeasti ole tosissasi? En kauheasti alkaisi näillä jutuilla toisille selittelemään ammattiapukoulun leikkiaineista tai lapsellisuuksista.

Edit. Joko olet ihan oikeasti trolli, tämä on joku Turenkilainen miina, tää sun koo viestittelysi tässä ketjussa tai... se kolmas vaihtoehto on sen verran kaukaa haettu, että ei edes viitsi kirjoittaa, ei kai kukaan voi oikeasti olla niin pihalla.
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jari Koskinen valottaa HPK:n strategiaa.

"Strategia on tehty selkeäksi ja kirkkaaksi, että se aukeaa kaikille faneillekin yhdellä sivulla. Strategian tavoitteena on se, että Kerho pelaa seuraavilla viidellä kaudella p-offseissa ja kerran voitetaan mestaruus."

Siinäpä se ihan Koskisen itsensä suusta. Noilla sanoilla avattiin osakeanti. Näihin tavoitteisiin pitäisi pyrkiä. Ensimmäinen askel, tämä kausi, on pelattu kerhon osalta jo marraskuussa. Seura ei vieläkään ole onnistunut hommaamaan edes pelaajakoordinaattoria.

Meitä on nyt kaksi koulukuntaa tässä. Toisten näkemys on se, että vain seuraa tukemalla ko. tavoitteet täyttyvät. Toista koulukuntaa edustavat boikotoivat seuraa, ei kiusaallaan, vaan siksi, että tämän hetken toiminta ei vastaa tuota pitkän jänteen tavoitetta. Ja ilman reagoimista nyt, tuosta pitkän aikavälin tavoitteesta jäädään kauas. Eli siis, osakkeenomistajille, faneille ja sidosryhmille myydään eioota. On täysin turhaa puhua, ettei Kerholla riitä enää papu, samalla logiikalla voidaan luopua sitten liigapaikastakin sovinnolla.

Ja itselle Kerho on kaikkea muuta kuin logo paidassa. Paitoja on ollut valkoista, mustaa, oranssia. Välillä rinnassa on pallologoa, välillä kypärää. Ei, Kerholaisuuden perusydin minulle on tapa toimia. Olla tehokkaampi ja osaavampi kuin muut. Edelläkävijä pelityyleissä, organisaatio joka hioo timantteja raakileista kaudesta toiseen. Näitä arvoja minä kannatan ja siksi olen Kerhon aikanaan valinnut.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei tarvitse, ellet halua, mutta mielestäni on myös väärin tulla kertomaan muille, miten väärin kannatettu.
Mun mielestä se on ihan yhtä oikein kerrottu kuin tämä boikottihanke sitä kannattavilta. Mulla on mielipide. En jättänyt sitä tällä kertaa kertomatta.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Vuonna 2007 HIFK:n kannattajat aloittivat boikotin, koska kyllästyivät seuran silloiseen tilanteeseen ja toimariinsa, itse Pentti Matikaiseen. Lopputuloksena katsojakeskiarvot putosivat niin, että Matikainen erotettiin ja tekeminen muuttui.
Tämä on osoitus siitä, että boikotti on erittäin hyvä keino saada muutoksia aikaan myös jääkiekko-organisaatiossa.

Mielestäni tästä pitäisi tehdä ihan julkinen ja isompi juttu. Ihmisiä mukaan, nimet listaan niiltä jotka tuota toimintaa boikotoivat ja lista toimistolle.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä muista, mutta minä määrittelen todellisen kannattajan niin, että tuki ei lopu huonoina aikoina. Se tuki loppuu vasta sitten, kun joukkueen arvot sotivat omia arvoja vastaan.

Mun mielestä se on ihan yhtä oikein kerrottu kuin tämä boikottihanke sitä kannattavilta. Mulla on mielipide. En jättänyt sitä tällä kertaa kertomatta.

Ja itselle Kerho on kaikkea muuta kuin logo paidassa. Paitoja on ollut valkoista, mustaa, oranssia. Välillä rinnassa on pallologoa, välillä kypärää. Ei, Kerholaisuuden perusydin minulle on tapa toimia. Olla tehokkaampi ja osaavampi kuin muut. Edelläkävijä pelityyleissä, organisaatio joka hioo timantteja raakileista kaudesta toiseen. Näitä arvoja minä kannatan ja siksi olen Kerhon aikanaan valinnut.

OK, kelpaako tuo yllämainittu sitten. Eli se, että organisaatio on selvästi hylännyt arvonsa ja nämä arvot olivat syy kannatukselle alun alkaenkin.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
@BlackWolf

”mistäs se yritys huomaa, sen että menee ns. reisille?”

Niin kauan kuin Hämeenlinnassa pelataan liigatason jääkiekkoa, homma ei ole mennyt ns. reisille. Sitten jos boikotointiposse on saanut ”jotain” aikaan, halukkaat voivat suunnistaa Forssaan tai Riihimäelle katsomaan liigakiekkoa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin kauan kuin Hämeenlinnassa pelataan liigatason jääkiekkoa, homma ei ole mennyt ns. reisille. Sitten jos boikotointiposse on saanut ”jotain” aikaan, halukkaat voivat suunnistaa Forssaan tai Riihimäelle katsomaan liigakiekkoa.

Onko kyseisen kauden peli ja organisaation tämän hetkinen toiminta mielestäsi "liigatasoista"? Se, että ollaan toistaiseksi liigassa on eri juttu. Ja edelleen, pitkän aikavälin strategia on tehdä Kerhosta p-offjoukkue jo tällä kaudella pysyvästi. Lopullinen tavoite on mestaruus. Ei mikään liigassa pysyminen. Näin se on myyty faneille Koskisen toimesta.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Kunnon Blackwolfillakin näyttää olevan se ajatus että hallin tyhjentämisellä katsojista voidaan ”motivoida” johto muuttamaan toimintaa paremmaksi. Aika lapsellinen ajatus jos saan luvan sanoa.

Ja jos halli on täysi, johdolta menee ”motivaatio” tehdä töitä kunnolla. Just joo. Samoin pelaajilta. Bullshit, sanon minä. Ajatukset on kuin vuosisadan takaisesta johtamisen ammattiapukoulun leikkiaineesta. :)
Elätkö sä jossai päinvastoin maailmassa vai..? Sun mielestä siis jos yrityksys tuottaa paskaa asiakkailleen ja rahaa ei tule kirstuun, niin motivaatiota tuotteen parantamiselle ei löydy? Ja jos yritykselle tulee rahaa ovista ja ikkunoista, niin se sen sijaan motivoisi tekemään asialle jotain vaikka kaikki menee hyvin taloudellisesti? Mikä se motivaatio olisi ottaa tuossa tilanteessa mitään riskiä? Näinkö about asiat menee oikeasti sinun mikä-mikä-maassa?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
OK, kelpaako tuo yllämainittu sitten. Eli se, että organisaatio on selvästi hylännyt arvonsa ja nämä arvot olivat syy kannatukselle alun alkaenkin.
No jos sun Kerho ei ole sitä, miksi sitä kannatat, niin aivan vapaasti saa olla kannattamatta. Mun kannatus ei lopu, jos Kerho on börjenä umpisurkealla pelillä. Mä oon sentään nähnyt kauden 83-84. Ei se silloinkaan ollut maailmanloppu.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No jos sun Kerho ei ole sitä, miksi sitä kannatat, niin aivan vapaasti saa olla kannattamatta. Mun kannatus ei lopu, jos Kerho on börjenä umpisurkealla pelillä. Mä oon sentään nähnyt kauden 83-84. Ei se silloinkaan ollut maailmanloppu.

No niin, kannatukseni on toistaiseksi jäissä niinkuin muutaman muunkin. Kyseenalaistat meidän motiivimme ja sitten kun tarjoaa selityksen, niin alkaa tämä "pakko ei ole jada jada". Onko sinua puolestaan joku täällä aktiivisesti pyrkinyt käännyttämään?

Ja mites se 80-luku tähän kuuluu. Nyt ollaan vuodessa 2015, Kerho on OY ja osakeanti on kerätty tarkoituksena tehdä Kerhosta taas menestysjoukkue. Muistanet varmaan senkin mitä tuon katastrofikauden jälkeen kävi. Ovatko nyt merkit mielestäsi samanlaiset? Ja mites sen katastrofikauden jälkeen. Hymistelivätkö silloiset fanit, että kunhan liigajoukkue edes saadaan, vai vaativatko päitä vadille, ettei koskaan enää samanlaista?
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko tässä nyt kaksi rinnakkaisuniversumia? Osa on selvästi huolissaan Kerhon taloudellisesta menestyksestä. Ok, urheilu on tänä päivänä tuote, myönnetään. Tuote bugaa ja asiakkaat ovat tyytymättömiä. Loput ovat huolissaan Kerhon urheilullisesta menestyksestä. Tarttis päästä pleijareihin hinnalla millä hyvänsä. Ehkä joku on huolissaan jopa molemmista. Tai sitten joku vaan inhoaa purkkaa mässyttävää Pantsea, kävi Kerholle muuten mitä tahansa. Oli kyse mistä vaan, on kaksi vaihtoehtoa (jos silkat ihmeet unohdetaan): tehdään "jotain" ja toivotaan lyhyen aikavälin parannusta tilanteeseen. Huom! TOIVOTAAN! Tai sitten ajatellaan tammikuuta pitemmälle ja suhteutetaan tilanne uudelleen. Uskon aivan vilpittömästi, että se juna, jolla tämä kausi pelastetaan, meni jo. Pantse olisi pitänyt kenkiä marraskuun alussa ja pari-kolme oikeaa vahvistusta olisi tarvittu, joista yksi kovan luokan molari. Halpaa kuin saippua, markkinat pursuavat sateentekijöitä. Olen jo aiemmin sanonut, että aivan helvetin sama, mitä tässä nyt enää pyristellään tämän kauden osalta. Nyt pitää panostaa tulevaisuuteen ja hiukan pitemmällä perspektiivillä kuin puolikas kausi. Jos joku tuolla ylhäällä (=Kerhon toimistossa) ajattelee samoin, nämä boikotit ja kenkätifot pääsevät mappiin Ö.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No niin, kannatukseni on toistaiseksi jäissä niinkuin muutaman muunkin. Kyseenalaistat meidän motiivimme ja sitten kun tarjoaa selityksen, niin alkaa tämä "pakko ei ole jada jada". Onko sinua puolestaan joku täällä aktiivisesti pyrkinyt käännyttämään?
Olen muistaakseni aika huolellisesti artikuloinut, että ymmärrän motiivit, mutten allekirjoita niitä. Sekö on sitä kyseenalaistamista? Minusta se on juuri päinvastoin.

Ja mitä muuta tällainen ketjunavaus on kuin aktiivista käännyttämistä?
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kaikennäköiset vanhukset täällä änkyröivät ja haikailevat 80-lukua. Se, että kaudesta 83-84 selvittiin myös on mielestäni todella anakroninen tulkinta tähän väliin. Se aika meni jo, hyväksykää se. Valitettavasti aika on ajanut myös seurajohdosta ohi, ja nyt koko seuran olemassaolo on tästä syystä uhattuna.
 

Wallin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho & Pittsburgh Penguins
Itse en boikottiin osallistu, mutten kuitenkaan siihen ryhtyviä tuomitse. Ymmärrän täysin, ettei Rinkelinmäellä näinä aikoina nähtävää paskaa kiinnosta seurata. Tällä hetkellä koko organisaatio ei ansaitsisi mitään tukea tai vaivaani raahautua peleihin Tampereelta asti. Haluan kuitenkin ajatella itseäni pidemmälle.

Kannattajatoiminta. Alkukaudella jälleen isoja harppauksia eteenpäin ottanut Hämeenlinnalainen kannattajakulttuuri totta kai kärsii tämän hetkisestä tilanteesta. Silti jos Kulman porukka alkaa isoin joukoin nyt boikotoimaan pelejä, tekee se isoa hallaa kaikelle sille mitä viime vuosina on koitettu kovalla työllä rakentaa. Mitä se viestittää esimerkiksi nuorille kannattajanaluille, jotka pikkuhiljaa ovat alkaneet löytämään tietään lähemmäs kannattajakulman ydinporukkaa? Eivät he ymmärrä tällaisten boikottien päälle. Tai ylipäätään kaikille, jotka ovat koko ajan enemmän ja enemmän kiinnostuneita kannattajatoiminnasta?

Jos me luovutetaan nyt, luovuttavat varmaan hekin. Eivätkä välttämättä tule takaisin. Mulla on hyvä syy mennä peli toisensa jälkeen takaisin hallille kaikesta skeidasta huolimatta ja tehdä parhaani hämptonilaisen kannattajakulttuurin eteen. Käyrä on G-kulman perustamisesta asti ollut ylöspäin ja varmasti tulee olemaan sitä jatkossakin, kunhan vain meidän yhteisö jaksaa vaikeiden aikojen yli.

Mieluummin protestoin hallilla kuin internetin keskustelupalstalla.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tai sitten ajatellaan tammikuuta pitemmälle ja suhteutetaan tilanne uudelleen. Uskon aivan vilpittömästi, että se juna, jolla tämä kausi pelastetaan, meni jo. Pantse olisi pitänyt kenkiä marraskuun alussa ja pari-kolme oikeaa vahvistusta olisi tarvittu, joista yksi kovan luokan molari. Halpaa kuin saippua, markkinat pursuavat sateentekijöitä. Olen jo aiemmin sanonut, että aivan helvetin sama, mitä tässä nyt enää pyristellään tämän kauden osalta. Nyt pitää panostaa tulevaisuuteen ja hiukan pitemmällä perspektiivillä kuin puolikas kausi. Jos joku tuolla ylhäällä (=Kerhon toimistossa) ajattelee samoin, nämä boikotit ja kenkätifot pääsevät mappiin Ö.

Edelleen itse olen ihan samaa mieltä tästä kaudesta ja olen senkin jo kirjoittanut. Tätä kautta ei pelasteta enää millään vippaskonsteilla. Nyt ollaan huolissaan siitä, että seuraavat kaudet, koko johdon laatima strategia voidaan survoa siihen samaan mappi-Ö:hön niiden kenkätifojen ja boikottejen kanssa, jos kohta ei ala tulla viestiä siitä kuinka ko. strategia toteutetaan. Myönnetään, Pennasen nimeäminen koutsiksi tukee tätä pitkän jänteen strategiaa, mutta muutakin tarvitaan ja runsaasti. Pelkkä Pennanen ei meitä kuuhun vie, mikäli samanlainen meno konttorilla jatkuu.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Niin kauan kuin Hämeenlinnassa pelataan liigatason jääkiekkoa, homma ei ole mennyt ns. reisille.
Olisin halunnut olla kärpäsenä katossa, kun Kerhon seurajohto esittelee visiota ja tavoitteitaan Jukka Rautakorvelle tai A-P Selinille. "Kunhan mukana pysytään, niin se riittää". Jonkin näköinen verbaalinen hiustenkuivaajaefekti olisi saattanut olla seurajohdolla edessä.

Siitä tulikin mieleen, muistaako joku, milloin Kerho on viimeksi pelannut kilpailukykyisen kauden? Aivan, 2012-13. Selin valmentajana ja Heikki Veteläinen luomassa brändiä, ottelutapahtumaa ja markkinointia. Kauden lopputulema oli urheilullisesti kunniakas kausi, AINA taisteleva joukkue, uusi yleisöennätys ja plus-merkkinen tilikausi.

Siitäkin huolimatta, Veteläiselle ja hänen pöhköille ideoille lähinnä naureskeltiin toimistolla, eikä Selinkään ollut kovassa huudossa: Jatkuvasti vaatimassa jotakin lisää ja huoli oli koko ajan urheilullisesta puolesta.

Veteläiselle ei tarjottu jatkoa, eikä häntä myöskään koettu tarpeelliseksi korvata. Selinin on korvannut Pasi Arvonen.

Sellainen se meidän Kerho.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kaikennäköiset vanhukset täällä änkyröivät ja haikailevat 80-lukua. Se, että kaudesta 83-84 selvittiin myös on mielestäni todella anakroninen tulkinta tähän väliin. Se aika meni jo, hyväksykää se. Valitettavasti aika on ajanut myös seurajohdosta ohi, ja nyt koko seuran olemassaolo on tästä syystä uhattuna.
Onneksi olkoon, olet juuri tehnyt väärinymmärryksen ME:n. Vai että esimerkiksi minä haikailisin 80-lukua? Paskaa musaa, armeija, Kerho tahkosi divaria ja teki ranskalaisen visiitin liigaan kaikkien aikojen surkeimmalla esityksellä.

Te Nuoret Urhot, kertokaa mulle yksikin järkevä peruste tälle boikotille ja miten se auttaa Kerhoa, jonka olemassaolo on tällä hetkellä uhattuna.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Siitä tulikin mieleen, muistaako joku, milloin Kerho on viimeksi pelannut kilpailukykyisen kauden? Aivan, 2012-13. Selin valmentajana ja Heikki Veteläinen luomassa brändiä, ottelutapahtumaa ja markkinointia. Kauden lopputulema oli urheilullisesti kunniakas kausi, AINA taisteleva joukkue, uusi yleisöennätys ja plus-merkkinen tilikausi.

Siitäkin huolimatta, Veteläiselle ja hänen pöhköille ideoille lähinnä naureskeltiin toimistolla, eikä Selinkään ollut kovassa huudossa: Jatkuvasti vaatimassa jotakin lisää ja huoli oli koko ajan urheilullisesta puolesta.

Veteläiselle ei tarjottu jatkoa, eikä häntä myöskään koettu tarpeelliseksi korvata. Selinin on korvannut Pasi Arvonen.

Sellainen se meidän Kerho.

Ja tästäkin epämiellyttävästä totuudesta huolimatta riittää porukkaa, jotka huutavat boikotoiville ja väittävät, että me rakkaalle seurallemme tässä hallaa teemme. Ei herran jestas :D
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Te Nuoret Urhot, kertokaa mulle yksikin järkevä peruste tälle boikotille ja miten se auttaa Kerhoa, jonka olemassaolo on tällä hetkellä uhattuna.

No eiköhän niitä ole tarpeeksi tuossa jo lueteltu. Sinua ei kukaan ole pakottamassa mihinkään, ei tule adressia johon joudut nimesi laittamaan. Sikäli voit olla rauhassa. Kukaan ei myös tuomitse sinun kaltaisiasi kannattajia, ellet itse ehdi ensin meitä boikotoijia tuomitsemaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Te Nuoret Urhot, kertokaa mulle yksikin järkevä peruste tälle boikotille ja miten se auttaa Kerhoa, jonka olemassaolo on tällä hetkellä uhattuna.

No koko ketjuhan on täynnä esimerkkejä. Lue ja sisäistä.

Boikotointi ja yleisömäärien tippuminen auttavat siten, että totaalisen katastrofin uhatessa johto herää oikeasti nykyhetkeen ja alkaa oikeasti tehdä töitä sen eteen, että asetettuihin tavoitteisiin päästään. Selinin kaudella tehtiin oikeasti hyviä asioita, mutta ulkopuolelta tulleiden henkilöiden toimesta.

Tai sitten boikotointi kaataa koko seuran. Siinäpähän nuo henkilöt menevät sitten pesuveden mukana. Mieluummin puhtaalta pöydältä vaikka Suomi-sarjan kautta kuon tämä jatkuva räpellys.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Yleisömäärät tippuvat koko ajan sen myötä, kun tappioita tulee lisää, ei tässä mitään sen kummemmin organisoituja boikotteja tarvita. Joku yksittäisen pelin muutaman sadan katsojan lisääntyminen voisi tulla, jos todella nimekäs kaveri joukkueeseen hommattaisiin, mutta tappioiden jatkuessa ei sitäkään kukaan jaksaisi tulla katsomaan. Kotisohvalla saa saman vitutuksen paljon pienemmällä vaivalla, mutta ei sieltä Rinkulalta pois voi aina olla. Nyt umpisolmu on melkeinpä ennennäkemätöntä sorttia HPK-historiassa vaikka onhan noita umpisurkeita jaksoja ollut aika paljonkin, mutta onneksi Molla -kaudet sun muut ovat jo pääosin unhoittuneet. Kyllä tästäkin nousta voi.

Hauska lukea kuinka eräälläkin nimimerkillä tuntuu olevan arvostusta esim. Seliniä kohtaan, kun silloin Kerho -aikoina kehuja ei juurikaan sadellut, ahhah.

Hallille menen aina, kun jaksan ja Kerhosta en päästä ikinä irti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Boikotointi ja yleisömäärien tippuminen auttavat siten, että totaalisen katastrofin uhatessa johto herää oikeasti nykyhetkeen ja alkaa oikeasti tehdä töitä sen eteen, että asetettuihin tavoitteisiin päästään.
Oikein kaunis ajatus. Mutta ollos huoleti. En tule lällättämään kauden loputtua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös