En löytänyt tällaista ketjua palstalta, joten päätin avata. Anteeksi, jos sellainen jossain piilossa onkin ;)
Eli, mitä kaikkia pelejä te pelailette? Onko suosikkeja?
Eli, mitä kaikkia pelejä te pelailette? Onko suosikkeja?
Loistava peli! Joskus löysin pelin demon muropaketista, ja sitten piti etsiä koko peli itselle (muropakettiversiossa muuten uusi kenttä). Peli maksoin n. 9e, ja juuri eilen lähti uusintakierron käyntiin ;)Desperados: Wanted Dead Or Alive
Loistava peli! Joskus löysin pelin demon muropaketista, ja sitten piti etsiä koko peli itselle (muropakettiversiossa muuten uusi kenttä). Peli maksoin n. 9e, ja juuri eilen lähti uusintakierron käyntiin ;)
Joo, itse en ole uskaltanut edes lainata sitä, kun viimeksi sai 2 kuukautta odotella tilausta. Mutta varsinkin tuo ensimmäinen versio on ehdottomasti yksi parhaista peleistä mitä olen koskaan pelannut.Olen ostanut sen kahteen otteeseen ja molemmat tyhmänä mennyt myymään. Nyt on etsinnässä jälleen kerran ja mistään ei löydy. Olen jopa harkinnut sen hankkimista laittomasti, kun kaksi kertaa sen kuitenkin jo uutena ostanut. Mutta se on ehdottomasti viimeinen mahdollinen vaihtoehto.
Hyvä ketju! Tällä hetkellä suosikkeja ovat alustalla GH Metallica
voiko sitä pelata samalla kitaralla mikä mulla on Rock Band pelissä? Jos voi niin lähtee ehdottomasti ostoon!
Voi! Itelläkin on Rock Bandin soitinsetti käytössä.
Assassins Creed 2 oli kyllä sellainen pelikokemus, että jokaisen kannattaisi kokeilla!
Moni suosikkipelini on SCUMM pohjainen "seikkailupeli". Esimerkkinä nyt vaikka Day of the Tentacle, Monkey Island (1 ja 2), Indiana Jones and the Fate of Atlantis jne. Näiden lisäksi Little Big Adventure (LBA) 1 ja 2 ovat myös mieleeni, jos kyse on Pc peleistä.
Oletko muuten koskaan kokeillut omasta mielestäni Lucas Artsin selkeästi parasta seikkailupeliä, eli Grim Fandangoa? Pelihän voitti julkaisuvuonnaan melkein kaikki mahdolliset palkinnot ja kiskoi arvioissa 9-10 jatkuvalla syötöllä mutta syystä tai toisesta ei koskaan päässyt kuluttajien suosioon vaan oli loppujenlopuksi myyntimäärissä täysi floppi. Aivan mahtava seikkailupeli mitä on TODELLA vaikea löytää nykyään myynnissä. Itse onneksi omistan kyseisen klassikon.
En ole muistaakseni kokeillut mitään tuolla pelimoottorilla tehdyistä peleistä, joten ehkä pitäisi yrittää joskus! Edes jotain :)
Useita ja useita.Eli, mitä kaikkia pelejä te pelailette? Onko suosikkeja?
Itseä vähän ihmetyttää tuon Assassins Creedin hehkutus. Ilmeisesti tuo kakkososa on sitten parempi, mutta ykkönen ei ainakaan itseeni tehnyt mitään vaikutusta. Varmaan kaksi tuntia jaksoi pelata koko peliä, ennekuin laitoin sen myyntiin. Ei siis ole tullut mieleenkään ostaa jatko-osaa.
Tässä muutamia suosikkejani:
NHL10 (ja NHL Arcade), Heavy Rain, GTA:t, GT:t, CoD4.