Onko tää joku vitsi? Vai enkö mä vaan osaa? Tosin, olen jo pari vuotta ostanut Carlsbergini vihreässä tölkissä, en ruskeassa pullossa. Ehkäpä tässä on joku vastaava kuin Kerava-Pori-jutuissa? Teimme muuten tuossa äskettäin havainnon, että Krunikan Zinnkellerin hanasta tuleva Calle on eri kamaa kuin Liisankadulla sijaitsevan savuttoman räkälän samanniminen. No, olihan se hintakin eri.Uleåborgir kirjoitti:Tuotahan myydään suomalaisissa vähittäismyymälöissä kuten K-Marketissa. Carlsberg on kuin Lapin Kultaa johon on lisätty vähän pahaa makua.
Suomalainen keskiolut on parasta. Siinä on makua ja asennetta.
Lapin Kulta.
Uleåborgir kirjoitti:Ruskeassa pullossa myytävä Carlsberg... Mikä helevetti siinä on niin hienoa?
Ihan perus-lager. Ei siis hyvää eikä pahaa. Menee ruokajuomana, varsinkin hot wingsien kanssa.TML kirjoitti:Mitähän mieltä miehet täällä ovat San Miguel -oluesta? Miehethän sitä olutta juovat.
Karhu sanoo RAU.AcesHigh kirjoitti:Mitä sanoo KARHU?
Eikös se ollut Linkku Lindegren, joka sanoi RAU?Ruutuässä kirjoitti:Karhu sanoo RAU.
Olen pahoillani. Virhe oli tarkoituksellinen, mutta ei missään nimessä loukkausmielessä sinua kohtaan. Pitääkin olla tarkempi, missä noita epätoivoisia vitsejään viljelee.Boddington kirjoitti:Se on Paddington, Ossi prkl! En kai mä nyt jonkin nallukan mukaan nickiäni valitse...