Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olvi, koska karhu on jäänyt johonkin.
scholl kirjoitti:Ei mikään kotimaassa tehty oikein maita.
Mutta seuraavat ovat sellaisia mitkä menevät kyllä koneeseen:
-Sandels
Lakaisija kirjoitti:Voin olla väärässäkin, mutta eikös Sandels ole Olvin valmistamaa olutta ja ihan Suomessa (kotimaassasi(?)) tehty?
.
scholl kirjoitti:Kaikki nuo ovat Suomessa tehtyjä.
Tarkoitin vain, ettei mikään noista oikein maita, mutta nuo neljä kotimaassa tehtyä menevät koneeseen. Foster'sissa suosin kyllä mielummin 5% tölkkejä, joita Siljalta saa tai niitä korkeakaulaisia pulloja ja Carlsbergissakin se Tanskassa tehty moska on parempaa. Nikolai ja Sandels ovat suomalaisia
scholl kirjoitti:Parhaat oluet tehdään jossain muualla kuin Suomessa.
Serge kirjoitti:Kertooko joku viisaampi mulle mitä eroa on onko pantu Porissa tahi Keravalla? Mä en näin nuorena vielä ole mitään eroa huomannu, tai edes ikinä kiinnittäny huomiota missä se on pantu.
Lakaisija kirjoitti:Tästä olen jossain määrin samaa mieltä. Josta tuleekin mieleeni, että ehkä parasta juomaani olutta on ollut espanjalainen San Miguel - olut. Tätä on pitänyt joskus etsiä ja ostaa täällä suomessakin, mutta ainahan se on noiden perus Suomi-bissejen juomiseksi lopulta mennyt.
SGD kirjoitti:Sitä olen aina ihmetellyt, että kun saksalaiset muka tekevät omastaankin mielestä maailman parasta bisseä, miksi helvetissä ne sekoittavat siihen limonadia??? Radler on ehkä hirveintä oluen raiskausta jenkki-Budin jälkeen. Pahin tällainen yhdistelmä jota olen maistanut kulki nimella Bananenweizen, eli vehnäolutta ja banaanimehua fiftyfifty. Siinä sitä olutkulttuuria, hyi elämä.
peikko#13 kirjoitti:Tuosta viisammasta tiedä, mutta Keravan tekele maistuu ihan kuselta, jatketun makuista niinkuin monesti baareissa euron päivillä.
Serge kirjoitti:Just, no lukeeko se siinä sixpackin kyljessä missä se on pantu? Jos vaikka alkais jatkossa ihan tätä Porin tekelettä metsästämään.
scholl kirjoitti:Radla on tarkoitettu naisille. Siellähän ei siideriä juuri juoda.
EDIT: Vakavasti jos puhutaan niin tuossa asiassa ei kyllä voi syyttää saksalaisia. Radler on baijerilainen juoma ja nimensä mukaisesti saanut alkunsa tarjoamalla sitä fillaristeille. Ei aja liian jurrissa himaan, kun juoma on laimeaa. Ja koska tuopit on isoja (Mass=1 litra) niin tuollainen vähäalkoholinen moska on tietysti nimenomaan naisten suosiossa ja myöskin janojuomana lämpimällä joidenkin suosiossa
Skoda kirjoitti:Kotiin kannattaa kantaa John Smithiä tölkissä.