Suoratoistopalvelu Max (ent. HBO Max ja discovery+)

• 367 914
  • 1 722

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings, , Newcastle United
Maxilla alkoi toinen tuotantokausi Rogue Heroes -sarjasta, joka kertoo brittien SAS-joukkojen alkutaipaleesta. Ekalla kaudella seikkailtiin Pohjois-Afrikassa, joten seuraava loikka taitaa suuntautua Sisiliaan.
Tykkäsin ekasta kaudesta, joten eiköhän tämäkin katsottua tule.

Ehdin jo pelätä että Suomen esitysoikeudet ovat menneet toiselle suoratoistopalvelulle kun BBC laittoi kakkoskauden käyntiin jo heti vuodenvaihteessa. Eipähän tullut pidettyä tuota tilausta turhaan.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
MacIntyren kirja tuo mukavasti syvyyttä sarjan seuraamiseen, Paddy Mayne on sarjassa melkoinen persoona, kirjassa on lisää miehen tempauksia ja toimintaa. Erikoisjoukoissa on erikoismiehiä.

Tosin ainakin sarja(ja ehkä kirjakin) maalaavat Maynestä ihmisenä ja taustoiltaan aika vahvasti todellisuudesta poikkeavan kuvan, tosielämän Mayne kun oli korkeasti koulutettu, ei työväenluokkataustainen ja hiukan hillitympi(joskin oli hetken pidätettynä piestyään humalassa toisen upseerin joka oli ampunut Maynen koiran)

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eastern gate vaikuttaa ihan lupaavalta puolalaissarjalta Maxilla. Agenttitouhuja paskatunkiota vastaan Krimin ja nykysodan välimaastossa.

Edit: yksi seikka kyllä vähän häiritsee:
Käytännössä paljastunut naisagentti siis siirretään heti munille menneen jobin jälkeen peitetehtävään Minskiin ja vielä hyvin näkyvään virkaan konsuliksi. Kai tuon nyt olisi voinut toisinkin käsikirjoittaa.

Viimeksi muokattu:

Crank

Jäsen
Juuri tulleessa spostissa kerrotaan, että HBO Max -tilaus vaihtuu Max Standard -tilaukseksi maaliskuun lopulla. Heikennystä siis tarjolla.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Juuri tulleessa spostissa kerrotaan, että HBO Max -tilaus vaihtuu Max Standard -tilaukseksi maaliskuun lopulla. Heikennystä siis tarjolla.

Juu. Itse olen vielä "classicilla" mukana, vuositilauksella, joulukuussa meni viimeisin maksu.

Nyt sitten joutuisin maksamaan lisää, jos haluan vielä saada paremman äänen/kuvan. Pitäkää tunkkinne. En päivitä, ja kunhan tilaus menee umpeen niin siirryn takas torrenteihin. Niistä saa edes hyvän laadun, eikä ehdot muutu kesken kauden.

Cluller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Itse kun olen tänne Maxiin ajautunut lähinnä Eurosportin ja Discoveryn käyttäjänä, niin aikalailla perse edellä puuhun meininkiä on asiakkuuteni ollut. Urheilulähetyksistä puuttuu ihan helkkarin usein suomenkielinen selostus, vaikka se kuvauksessa onkin mainittu, ja kun menee vaikkapa E1-lähetysstreamin kautta, niin selostus kuitenkin onkin. Näin ainakin snookerissa.

Tuossa kaverina on ollut mukava katsella varsinkin auto-hömppärealityjä, mutta nämähän supistuivat aivan minimiin tämän Max-muutoksen myötä. Ja D+ sisältöä ei vissiin näe nyt muualta kuin Discoveryn lineaarikanavalta. Vuonna 2025.

Saisipa pelkän urheilun jostain. Taitaa myös piratismi kutsua.

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Kortteliliiga
"Seuraavana 24.3.2025 jälkeisenä tilauksesi uusimispäivänä nykyisen tilauspakettisini osana sinulle saatavilla olevat ominaisuudet ja toiminnot muuttuvat.."

Itse ymmärrän tämän niin, että seuraavana uusimispäivänä tulee muutokset voimaan eikä automaattisesti nykyiseen tilaukseen maaliskuun lopulla. Eli jos olet vuositilauksella ja seuraava uusiminen olisi vaikka vasta ensi vuoden maaliskuussa niin saat pitää nykyiset ominaisuudet nykyisellä hinnalla siihen asti.

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Nyt tuli itsellekin viesti. Elinikäinen -50% alennus pysyy, mutta nousee nyt 4,99e/kk - > 6,99e/kk ja aikaa on lunastaa tuo "Premium-tarjous" on tuohon 25.3.2025 mennessä. Jos ei tee muutoksia niin tilaus muuttuu tuoksi heikommaksi "Standardiksi". Eli sama mitä SkyShowtime teki jokin aika sitten.

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Nyt tuli itsellekin viesti. Elinikäinen -50% alennus pysyy, mutta nousee nyt 4,99e/kk - > 6,99e/kk ja aikaa on lunastaa tuo "Premium-tarjous" on tuohon 25.3.2025 mennessä. Jos ei tee muutoksia niin tilaus muuttuu tuoksi heikommaksi "Standardiksi". Eli sama mitä SkyShowtime teki jokin aika sitten.
Premikan ehtoihin oli laitettu, että voivat nostaa hintaa myöhemmin vielä lisää.

En tiedä oliko tuota samaa ehtoa, jos pysyi tuossa standardissa tilauksessa.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Premikan ehtoihin oli laitettu, että voivat nostaa hintaa myöhemmin vielä lisää.

En tiedä oliko tuota samaa ehtoa, jos pysyi tuossa standardissa tilauksessa.

Jos oikein ymmärsin niin tuo tarjous on siis että 50% sen premiumtilauksen normihinnasta, mikä on nyt siis tuo 6,99€/kk. Jos premiumtilauksen normihinta muuttuu, niin silloin se vaikuttaa tuohon ale-hintaan.

Sama mielestäni näyttäisi koskevan myös tuota halvempaa tilausta, eli tuo 50% hintaa sovelletaan tuohon standardi-tilauksen normi kk-hintaan ja sen muutoksiin.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaihdoin tilaukseni tuohon ja mukana pysyi tuo elinikäinen 50% alennus, ilman tuota olisi voinut olla että MAX ois lähtenyt talosta tuon muutoksen jälkeen nyt se pysyy koska se mitä luvattiin säilyi ja saa pitää 4K kuvanlaadun ja surround äänet, hinta nousee mut en mä ole pitänyt et se hinta voi ikuisesti pysyä samana mut tuon alennuksen oletin pysyvän kun se elinikäiseksi luvattiin.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vaihdoin tilaukseni tuohon ja mukana pysyi tuo elinikäinen 50% alennus, ilman tuota olisi voinut olla että MAX ois lähtenyt talosta tuon muutoksen jälkeen nyt se pysyy koska se mitä luvattiin säilyi ja saa pitää 4K kuvanlaadun ja surround äänet, hinta nousee mut en mä ole pitänyt et se hinta voi ikuisesti pysyä samana mut tuon alennuksen oletin pysyvän kun se elinikäiseksi luvattiin.
Miten ihmeessä tuon tarjouksen voi aktivoida? Osaako joku antaa palikkaohjeet?

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Maxin nettisivuille asiakaspalveluun ja esimerkiksi chat palvelee siellä. Eli max.com/fi/fi taitaa olla suora osoite.

Edit Tuo chat on näköjään botti. Asiakaspalvelu@max.com on näköjään sähköposti tuonne

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siitä tuli sähköposti jossa kerrottiin tulevasta muutoksesta. Ainakin mulla tuossa sähköpostissa oli myös linkki kamppanjakoodiin aktivointiin jolla siis tuo elinikäinen 50% alennus siirtyi Premium tilaukseen.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siitä tuli sähköposti jossa kerrottiin tulevasta muutoksesta. Ainakin mulla tuossa sähköpostissa oli myös linkki kamppanjakoodiin aktivointiin jolla siis tuo elinikäinen 50% alennus siirtyi Premium tilaukseen.

Minulla oli ohjeistus olla yhteydessä asiakastukeen ja linkki meni johonkin FAQ-sivustolle.

Onpa kummallista, mutta eiköhän tuo saada onnistumaan.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovasti nyt Max mainostaa uutta sairaalasarjaa The Pitt - pääosassa Noah Wyle. En tiedä, miten kukaan joskus teho-osastoa katsonut ei näkisi kuvassa vanhentuneen Carterin ja siihen hahmoa tullaan varmasti vertaamaan.

Sarjan taustalla ilmeisesti muitakin teho-osaston teossa olleita mukana, pakko sanoa että odotukset aika vaisut mutta katsotaan nyt.

Olisi voinut olla suoraan spin-off kun itsekin Carteriin tulee verrattua. Eipä sarja mitään ihmeellisyyksiä tarjonnut, myös vähän häiritsee että ohjelmassa tuntuu että joka jakso olisi jo eri työpäivä mutta samaa työvuoroa ne silti tunti kerrallaan tekemässä. Vähän halvalta kopiolta myös vaikuttaa teho-osastoon. Vähän muutama hahmo tuntuu kopioltakin sarjasta.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla siis siinä sähköpostissa oli tällainen viestin lopussa, josta pystyi suoraan lunastamaan edun. Viesti tuli otsikolla tärkeää tietoa Max-tilauksestasi.

Liitteet

• Screenshot_20250224_125316_Gmail.jpg
    Screenshot_20250224_125316_Gmail.jpg
    515,1 KB · kertaa luettu: 70

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulla siis siinä sähköpostissa oli tällainen viestin lopussa, josta pystyi suoraan lunastamaan edun. Viesti tuli otsikolla tärkeää tietoa Max-tilauksestasi.
Eipä ole tuollaista namistaa minun saamassani viestissä. Onneksi ei, koska muuten olisi ollut aika imbesilliolo.

Liitteet

• Screenshot_20250224_130517_Outlook.jpg
    Screenshot_20250224_130517_Outlook.jpg
    460,7 KB · kertaa luettu: 58

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko sinulla MAX suoraaan MAxilta vai operaattorilta?
Itsellä on MAXilta ja tuli samanlainen posti kuin @flintstone llakin
En mä enää muista mistä tuon olen tuon ottanut. :)

Edit. Asia selvisi, kun soitin aspaan. Sähköposti pitää avata joko tietokoneella tai puhelimella tietokonesivulla. Outlookin aplikaatiossa linkkiä ei näy jostain syystä.

Kätsyä.

Edit2. Paitsi ettei tietokoneella näy. Vielä kätsympää.

Edit3. Asia selvisi. Tilaus oli Googlen kautta, joka pitää ensin irtisanoa ja tilata uudestaan Maxilta, jonkin koodin avulla. Kumma kun ei tällainen typerys ymmärtänyt kuinka toimia...

Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma meili oli muuten samanlainen kuin Flintstonen, mutta tuota namikkaa ei näkynyt missään ainakaan Outlookissa avattuna, vaikka kuvat oli klikattu näkymään. Kävin etsimässä näkyisikö webbisivulla tilauksenhallinnassa, mutta pelkkää täyttää hintaa näkyi.

No, nyt sitten koitin näiden viestien perusteella katsoa, miltä viesti näyttää selaimessa avattuna sieltä Outlookin palkista. Pekkää koodia, mutta sen kautta sai kuitenkin kaivettua tuon Lunasta nyt-nappulan takana olevan URL:n ja pääsin lunastussivulle.

Näin ne hommat hoituu, vähän apua Jatkoajasta ja vähän luovuutta. Täytyy tosin vielä miettiä, antaako tuo Premium omiin tarpeisiin ihmeempää lisäarvoa.

Viimeksi muokattu:

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulla tietokoneen Outlookilla ei nappia näkynyt mutta puhelimella taas näkyi…

Mites tuo Premium nyt urheilun osalta, kun lukee että 4 laitetta samanaikaisesti, päteekö myös urheiluun?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy