Kremlin propagandamylly jauhaa:
HS Moskovassa | Propagandanäyttely Suomen ”Venäjä-vihasta” jakoi mielipiteitä Moskovassa – ”Hölynpölyä ja kateutta”
Propagandanäyttely ”suomalaisesta russofobiasta” jakoi venäläisten ohikulkijoiden mielipiteet. ”Hölynpölyä ja kateutta normaaleja, kehittyneitä maita kohtaan”, sanoi yksi. ”Suomi on osa Venäjää”, sanoi toinen.www.hs.fi
Ennemmin russofobinen kuin russofiili. Itse olen kuitenkin russorealisti, joten sanon ettei hyvin teillä mene, Venäjä!
Toi juttu oli kuin suoraan Teemu Keskisarjan puheista!Kremlin propagandamylly jauhaa:
HS Moskovassa | Propagandanäyttely Suomen ”Venäjä-vihasta” jakoi mielipiteitä Moskovassa – ”Hölynpölyä ja kateutta”
Propagandanäyttely ”suomalaisesta russofobiasta” jakoi venäläisten ohikulkijoiden mielipiteet. ”Hölynpölyä ja kateutta normaaleja, kehittyneitä maita kohtaan”, sanoi yksi. ”Suomi on osa Venäjää”, sanoi toinen.www.hs.fi
Ennemmin russofobinen kuin russofiili. Itse olen kuitenkin russorealisti, joten sanon ettei hyvin teillä mene, Venäjä!
Ketju Seitajärven iskuista 1944.
Muistutukseksi millaisen paskamaan vieressä asumme.
Eipä yllätä. Suomessa on tullut nyt useampikin meemi, jossa on jotain Suomeen liittyvää toisen maailmansodansodan sisältöä ja kommenteissa aina ensimmäisenä joku kertomassa, miten Suomi oli akselivalta ja täysi natsisymppaaja. Tämä on aivan selkeästi noussut nyt esiin viime aikoina.Siitä taas Suomen ja Ukrainan mustamaalaamista
Venäjän media: Pietarilaismies yritti ylittää rajan Suomeen – kotietsinnässä löytyi väitetysti ”kokonainen natsinäyttely”
Venäjän media: Pietarilaismies yritti ylittää rajan Suomeen – kotietsinnässä löytyi väitetysti ”kokonainen natsinäyttely”
Venäjän turvallisuuspalvelu FSB on käynnistänyt tutkinnan luvattomasta rajanylityksestä.www.is.fi
GPS-häirintä ilmeisesti haittaa ainakin maanviljelijöitä
Venäjän epäillään sekoittaneen itärajan traktorit – "Naureskellaan luulotautisiksi"
Maanviljelijät epäilevät, että Venäjä kohdistaa traktoreihin palvelunestohyökkäyksiä ja gps-häirintää itärajalla.www.mtvuutiset.fi
En ole itse nähnyt, mutta luotettavista lähteistä olen kuullut, että Venäjällä sijaitsevan, Neuvostoliiton Suomelta ryöstämän nikkelikaivosalueen, Nikel'in (ent. Petsamon Kolosjoki) ympäristö on harmaan, kuun pintaa muistuttavan kivipölyn peitossa kymmenien, jopa satojen neliökilometrien laajuudelta.Viiankiiaapa ja Sokli olisivat varmasti joka tapauksessa ympäristöystävällisempiä vaihtoehtoja, kuin kuljetukset Venäjältä. Venäjä kun tuskin välittää ympäristöasioista minkään vertaa.
Venäläinen sotilaskone ollut luultavasti sabotoimassa rajalla.
Venäläistä sotilaskonetta epäillään alueloukkauksesta itäisellä Suomenlahdella, Loviisan edustalla.
Epäilty alueloukkaus tapahtui aamupäivällä 10.6.2024. Kone lensi Suomen ilmatilassa noin 2 minuuttia, käyden syvimmillään 2,5 km rajan sisäpuolella.
Tässä aina mietityttää, mitä tarkoittaa suhtaudumme vakavasti? Yleensä todetaan, että näin kävi ja luetaan 2v päästä uuden loukkauksen yhteydessä, että edellisen kerran näin tapahtui vuonna 2024.Venäläinen sotilaskone ollut luultavasti sabotoimassa rajalla.
Venäläistä sotilaskonetta epäillään alueloukkauksesta itäisellä Suomenlahdella, Loviisan edustalla.
Epäilty alueloukkaus tapahtui aamupäivällä 10.6.2024. Kone lensi Suomen ilmatilassa noin 2 minuuttia, käyden syvimmillään 2,5 km rajan sisäpuolella.
-Suhtaudumme vakavasti epäiltyyn alueloukkaukseen ja sen tutkinta on aloitettu välittömästi, kertoo puolustusministeri Antti Häkkänen.