Confused part 2
Täytyy myöntää, että olen edelleen vähän ymmälläni. Lupaan että tämä on viimeinen kerta kuin kysyn.
Jos Tsekki on suosikkisi, jolle laitat rahasi, niin mistä johtuu, että se ei ole hullumpi vaihtoehto Venäjälle. Mielestäni tällaisessa tapauksessa laittaisin rahat sinne Venäjälle, jos kerta vaihtoehto sopii kohtuullisen hyvin Venäjälle. Vai eikö?
Laukaustilasto koko ottelussa oli Suomi 29-Venäjä 26, ei suinkaan 25-26, joten otettiin tilanteeksi sitten koko matsi tai kolmas erä, niin ei se mihinkään siitä muutu. Kaksi viimeistä erää meni laukauksien osalta Suomi 27-Venäjä 15, tosin nämä Suomen laukauksethan olivatkin aivan vaarattomia, niistä vain sattui kolme menemään maaliin. Venäjän 15 laukausta olivat kaikki vaarallisia, mutta yksikään ei mennyt vain maaliin. Mikä on tuon vaarallisen ja vaarattoman laukauksen ero? Tässä tapauksessa yksikään maali ei ainakaan minun mielestäni ollut Bulinin vika, vai oliko sittenkin kun laukaukset olivat kerta vaarattomia?
”Venäjä hallitsi kiekko kolmannessa erässä 65 prosenttisesti”. Tarkistutin tämän tilaston ja hallintaluvut olivat Venäjä 53% ja Suomi 47% ja ko. tilanne oli noin 50/50 vielä viimeisille 6 minuutille lähdettäessä. Mielestäni on aika normaalia, että selvässä johdossa oleva joukkue vetäytyy ottelun loppuvaiheessa puolustuskannalle ja häviöllä oleva painostaa ja ptää kiekkoa enemmän, vai kuinka? Joka tapauksessa, onko tuo 53/47 sitä selvää hallintaa vai ei, mielestäni ei, entä sinun?
Nämä VV kysymykset eivät millään tavalla liittyneet Suomi-Venäjä matsiin, en kai sitä missään väittänytkään, mainitsin tekstissänikin, että nämä ovat vain lisähuomioita. Kunhan vain kysyin miksi tämä neljän yhdessä pelatun matsin etu ei näkynyt Suomea vastaan, johon en mitään vastausta saanut, tai jos sain niin en sitäkään ymmärtänyt. Eihän tämä Kanda-Tsekki-Ruotsi asiakaan liittynyt Suomi-Venäjä matsiin. Kuten ei liittynyt myöskään tuo Venäjä-USA kysymyskään Suomi-Venäjä matsiin, mutta tätäkään et ihmetellyt. Eli olen edelleen ymmälläni poikaseni.
Sitten vielä loppukatettina, en ole mikään itä-blokin kiekon vihaaja, kaukana siitä. Olen kanssasi samaa mieltä, että Jagr on varmasti tämän hetken paras pelaaja maailmassa, Bure loistava maalintekijä, Samsonov piakkoin iso tähti, jne. Minua vain ihmetyttää tuo varsin yksiviivainen käsitys, sekä kiekosta, että muusta maailmankuvasta.
Jatketaan sitten vain kisojen nauttimisesta ja paras voittakoon, oli maa sitten mikä tahansa ja en aio sinua enää kysymyksilläni vaivata.