Mitäköhän vittua täällä taas tapahtuu? Minä en ymmärrä valmennuksesta paskaakaan, eli varmaankin olisi parempi pitää suunsa kokonaan kiinni. Muttamutta.
Jussi Jokinen, ulkona? Kyllä on Suomellakin kova joukkue, kun on varaa pistää tällaisia miehiä pihalle.
Ja okei, sitten aikalisä. Kyse on nyt Jussi Jokisesta eikä sentään vaikkapa Mikko Koivusta. Kisojen alkaessa ei kukaan tuskin tosissaan voi enää itkeä Jussi Jokisen perään. Valintoja tehdään ja aina ne eivät miellytä. Mutta siltikin. Kertokaa nyt sitten tietoviisaat, mitä Jussin olisi pitänyt tehdä toisin päästäkseen olympialaisiin? Kenties pysyä Euroopassa, että saisi antaa vankat näytöt Eurohockeytourilla?
On se nyt vaan silti kumma homma, ettei oikeasti voida vain valita niitä parhaita pelaajia ja siinä se. Ehdottaisinkin, että pelaajat valittaisiin yleisöäänestyksellä. :)
Ei ehkä olisi absoluuttisesti parhaalla mahdollisella tavalla koottu joukkue, mutta silloinhan edustettaisiin nimenomaisesti Suomen kansaa. Koutsaamisen suhteen saattaisi tosin tulla pieniä ongelmia.
Ei mutta ihan vakavasti, on se kumma että näissä "selkeissäkin" nimissä pitää aina ruveta säätämään. Mielipahaahan siitä vain tulee! Ja minä kun ajattelin, että saadaan Carolinasta hyvä pohja MM-kisoihinkin. Noo eipä sillä että valinnoilla tarvitsisi ketään miellyttää, mutta itse osallistuisin Jussi Jokisena tulevaisuudessa vain Eurohockeytourille, mitäpä noista MM-kisoista.