Viestin lähetti hammer lynx
Tarkista TM lääkityksesi. Kukaan ei allekirjoita mielipiteitäsi Helmisen "jotekuten" pärjäämisestä.
Itse olisin valinnut joukkueeseen sekä Ojasen, että Viitakosken.
Koita saada elämääsi muutakin sisältöä, kuin Ilves-viha.
Mahtaa olla kamalaa, kun Mertaranta kehuu Raipea. Vai katsotko Suomen pelejä lainkaan, kun kaikkien aikojen huonoin Tamperelainen sentteri on kisoissa ja kaikkien aikojen paras ei?
:cool:
Minun elämässäni on paljonkin sisältöä mutta toki kaiken muun ohella en voi olla kommentoimatta tässä kisojen aikanakin muutamia Aran tekemiä virheitä valintojen osalta. Raipen valinta kisoihin oli se kaikista suurin virhe mitä ei enää pystytä jälkeenpäin paikkaamaan joten olisi se nyt herran jumala ihme jos ei kukaan muistuttaisi Arajuurta kyseisestä virheesta. Pitäisikö kaikkien tyytyä vain hymistelemään että oi kuinka oikeudenmukaiset valinnat SLC:n joukkuetta ajatellen Arajuuri teki? Ei missään nimessä. Kuten olen aikaisemmassa kommentissani maininnut niin tähän mennessä kahdessa pelatussa pelissä Raipe on vielä säilyttänyt kasvonsa. Ei mies missään nimessä hyvä ole ollut mutta odotin kyllä että olisi vielä paljon paskemminkin pelannut.
Minä katson kaikki Suomen pelit jo pelkästään senkin takia että Suomen joukkueessa on useita pelaajia joiden esityksiä on ilo nähdä. Samoin muissakin joukkueissa on taitavia pelaajia joita kannattaa katsoa. Mertarannan kehut yksittäisistä pelaajista eivät minua juurikaan liikuta. Mertsin kuuluukin olla tunnelman nostattaja mutta pystyn kyllä ihan itse päättelemään, mitkä kehut ovat oikeutettuja ja mitkä eivät.