Niinhän tuo lukoo myös YLE:n txt-tv:ssä. Oikea ja ainoa valinta Erkka&Co:lta.
Toivottavasti Villen myötä joukkueeseen saadaan positiivista energiaa. Ville on parhaimmillaan sellainen Naantalin Aurinko -tyyppi (jotkut tykkää, toiset ei), että luulen hänen auttavan joukkuetta todella paljon erityisesti henkisellä puolella. Ja kyllähän Ville pelatakin osaa. Pystyy hoitamaan homman kolmos- ja nelosketjussa ilman mitään vaikeuksia ja tarvittaessa Villeä voi kokeilla kyllä mielestäni jopa ekoissakin ketjuissa, ehkä lähinnä kuitenkiin kakkoseen tekemään tilaa Ollille ja etunimikaima Peltoselle. Itse sijoittaisin Villen kuitenkin kolmoseen. Ei noita Stanley Cup -voittajia liikaa Leijonissa ole.
Selänne-SKoivu-Lehtinen
Peltonen-OJokinen-JJokinen
Miettinen-NKapanen-Nieminen
Laaksonen-MKoivu-JRuutu
Kolmos- ja nelosketjun koostumuksissa on kyllä paljon mahdollisuuksia pyörittelemiseen mutta siitä lähtisin, notta Hentu jäisi 13. hyökkääjäksi.
Pakkikaluston osalta näyttää taas hivenen paremmalta, kun Joni Pitkänen palasi sangen tehokkaana kaukaloon. Luulepa, että Joni tulee yllättämään monet aktiivisella pelillään ja tehoilla Olympialaisissa. Joni ykkösylivoimaan ja runsaalle peliajalle (alkusarjan peleissä voi pelin ratkettua sitten jakaa vastuuta ja lepuuttaa ykköspelaajia).
Pitkänen-Numminen
Timonen-Salo
Lydman-Väänänen
Berg jäälle vain jos tulee loukkaantumisia tai jos halutaan lepuuttaa esim. Pitkästä.
Veskariosasto on vielä (ilmeisesti) kakkoskassarin osalta auki. Tämän päivän Hesarissa Erkka suuressa viisaudessaan puhui maalivahtien taakan jakamisesta, ja sanoi, että ihan hyvin kisoihin voi lähteä kahdella pelaavalla maalivahdilla. Prkl! Tässä sitä taas ollaan kahden maalivahdin loukussa. Mun mielestä on lähestulkoon sama, kuka on se kakkonen (kunhan EI OLE Juicy Rebound -Markkanen) koska mun mielestä YKSI pelaa. Korkeintaan jompikumpi ekoista alkusarjan matseista voidaan kokeilla kakkosella (eli toinen matsi Italiaa vastaan) mutta muuten Niityn tulee pelata alusta loppuun!
Niitty
Toivonen (pliis)
Norrena (katsomossa Pastalla/Pizzalla)
Valmennusjohto on jo näyttänyt kynnettömyytensä, joten tässä mielentilassa en mielellään lähde arvioimaan sitä osastoa.