Taas nähtiin mihin KHT pystyy parhaalla miehistöllä.
Ensi perjantaina pitää sitten nöyrtyä Ketterän edessä ;).
Helppoa ei ole kolmen maalin takaa juuri Ketterää vastaan nousta.
Nyt jäi kyllä paha maku suuhun pelistä. Tai siis molemmat joukkueet pelasivat hyvää kiekkoa mutta dumari taas! Pesosen tilanne huh huh! Ensin Pessiä rikotaan sitten Pessiltä pieni osuma ja vain Pesonen jäähylle! Sitten Pesonen menetti hermonsa ja poikkari Allenin selkään mutta sukelluksesta Allenkin jäähylle. Levon tilanne suht koht selvä ei siinä mitään. Mutta täysin käsittämättömiin jäähyihin tämä kaatui, tasakentällisin mentiin Pyryn kontrollissa. Ja 2-5 maali sellainen kenttämiehen erikoinen. Loppukiri jäi vaisuksi.
JHT:lle kaikki kunnia, käyttivät paikkansa kovalla prosentilla. Parempi tämän vei mutta ei huutava vääryys kotivoittokaan olisi ollut. Playoffeissa kostetaan.
Tuomarihan tämänKIN pelin ratkaisi, luonnollisesti
No kyllä valitettavasti. Olitko paikalla? Minä olin ja näin tämän tuomarin toiminnan. Mutta sanon tällä palstalla mitä vaan niin se tuomitaan. Kaksi maalia vähemmän olisi kalajokiset tehneet paremmalla tuomarilla. Pomput menivät tasan (Hildenin eka maali JHT:n oma maali). Parempi tämän voitti, viimeistelytehokkuus pelin lopullisesti ratkaisi.
Sorry, ei ollut tarkoitus teilata. Myönnettäköön että jotkut Suomi Sarjan tuomarit eivät kuuluisi viheltää tämän tasoisia pelejä, onhan tämä maailman paras amatööri sarja, mutta valitettavan usien tuntuu että pyryhäviöt aina johtuvat jostakin muusta kuin itse joukkueesta, no hard feelings
Karsinnat pelataan paras viidestä, 13. vs. 16 ja 14. vs. 15. Voittajat kesälomille! Häviäjät, on vielä epäselvää..?! Jos II-Divarista ei ole nousijoita, niin silloin kaksi huonointa, äskeisten otteluparien häviäjät pelaavat paras viidestä, kumpi säilyy. Yksi tippuu, kuten Mestiksestäkin! Pelataanhan Mestiskarsinnatkin, vaikka "putoamisvaaraa ei ole" (kuten viime kaudella), kuin sillä sarjaa supistavalla joukkueella. Sama pätee S-Sarjassakin!
Siis tippuuko Suomi-Sarjasta varmuudella joku? Itseltä mennyt ainakin ihan ohi tämä.
VG-62 vs. Jussi Lehtonen 4-5 jatkoajan jälkeen. Jussi Lehtonen KHT:n paidassa naputteli viisi maalia illan koitoksessa