No kyllä valitettavasti. Olitko paikalla? Minä olin ja näin tämän tuomarin toiminnan. Mutta sanon tällä palstalla mitä vaan niin se tuomitaan. Kaksi maalia vähemmän olisi kalajokiset tehneet paremmalla tuomarilla. Pomput menivät tasan (Hildenin eka maali JHT:n oma maali). Parempi tämän voitti, viimeistelytehokkuus pelin lopullisesti ratkaisi.
Mä katoin nyt ainoastaan 36min-39min. Pesonen kaadettiin pienellä kampilla eka joo, mutta perään Pesonen löi kahdella kädellä heti. Sitten seuraava vastaantulija niin kova poikkari. Mun mielestä JHT:n jätkä sai vähän turhaan sukeltamisesta, aika kovaa meinaa antoi poikkarin käsivarteen.. Linnemäki ois ansainnut ainakin 2+10 tilanteestaan kun löi poikkarin päähän, miksei jopa 5+20. Levon tilannehan ei tallentunut kameraan, mutta uskotaan että se meni oikein kun sanoit niin ;)
edit. Ok, kattelin lisää vielä, Laitilan poikkari oli aika kevyt. Salmelan kamppi ei nyt paskasta kuvasta selvinnyt, mutta ilmeisen selvä jalkakamppi taisi olla.
Ja ennen kun käsket koko peliä katsomaan, niin en vaivaudu. Kiinnosti vaan toi ''kaksi maalia vähemmän olisi kalajokiset tehneet paremmalla tuomarilla''. Kolme YV-häkkiä JHT näytti painaneen ja jokainen alivoimalle johtanut jäähy oli mun mielestä ainakin ihan 110%..