Dank Sinatra
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Red Devils
Hah, on taas hyviä perusteluita. Kaikki blueskin on täysin epäaitoa ja muovista paskaa, jota ei ole tehnyt musta orja puuvillapelloilta.
Mun mielestä suomiräppi on halpa kopio jenkkiräpistä. Vähän sama homma kuin Jussi Raittisen rautalankakopiot. Miksi ostaa kiinalainen LV laukun kopio kun aitoakin on saatavilla?
Ei ole Tuomion ja Koneen tatsi hävinnyt mihinkään 12 vuodessa. Lupa odottaa vuoden kovinta levyä.
Kaverit on rakentaneet hommansa vankilalinkin ympärille, tosin esim. näistä uskottavimman näköisin gangsteri Ällä ei ole edes nähnytkään kaltereita.
No joo, totta. Mä en kyllä millään osaa edes toivoa Salaista maailmaa, saati sitten Mediumia parempaa levyä. Tulvan tai Paranoidin tasokin olisi aika kova. Mutta aika kova luotto on siihen, ettei sieltä ainakaan mitään paskaa tule. Pyhi ja Heikki on molemmat osoittautunu henkkoht sellaisiksi, että vaikka ne on usein alkuun epäilyttänyt, niin aika laadukasta kamaa sieltä on puskettu. Viimeinen lause ei ihan avautunut, oonks mä missannu jotain..?Taso saa kyllä luvan nousta, jos tarkoituksena on julkaista artistin paras levy. Pyhimys syö Kaija Koon räkää.
Viimeinen lause ei ihan avautunut, oonks mä missannu jotain..?
Ellen nyt mennyt johkin miinaan, niin hypännyt parvekkeelta ja kuollut. Syistä ei tietysti mitään tietoa. RIP.Sori pieni onelineri, mutta Ezkimo ilmeisesti kuollut? Tietääkö kukaan enempää?
Ellen nyt mennyt johkin miinaan, niin hypännyt parvekkeelta ja kuollut. Syistä ei tietysti mitään tietoa. RIP.
Jossakin ainakin osattiin kertoa, että kaverilla oli ollut useamman päivän piriputki ja tämä oli johtanut psykoosiin ja sitä kautta tähän kyseiseen tapahtumaan. Ikävä kyllä aineet ovat iso osa tätä räppiskeneä ja näitä tulee jatkossakin aina välillä tapahtumaan. Tuskin muuten kuin huumehöyryissä muuten tuollaista yhteiskunta-angstia saa edes päälle.Vai ikkunasta? Kuulema joku paikalle sattuneen kuvaama videokin tuosta hypystä pyöri ainakin jossain vaiheessa netissä. Itseä ei kiinnostanut katsoa.
Vissiin noiden vuosituhannen alun menestysvuosien jälkeen alkoi ura ja elämä mennä alamäkeä. Huumeongelmistakin jossain puhuttiin. Tiedä sitten. Ikävä juttu joka tapauksessa tämä.
Joskus muutama vuosi sitten teki vielä ihan hauskoja biisejä, joissa muistaakseni tylytti ainakin Henna Kalinaista, joka taisi tehdä biisistä vielä jonkun rikosilmoituksen. Musiikillisestihan ne biisit olivat silloinkin melko heikkoja, mutta nykyinen taso on jo ihan ala-arvoista. Tekee ryyppäysbiisejä, joita kuuntelee käsittääkseni ainoastaan teinit ja whitetrashit. Eli tiivistettynä ne henkilöt, jotka käyttävät Jack Daniels -t-paitoja.Kuulin täsä yks päivä Nygårdin Petrin uuden(?) rallin, "satumaa". On kyllä alas mennyt kaverin taso, jos se joskus on hirveän korkealla ollutkaan.
Huge L - 1 sanal [ HD 1080p ] - YouTube
Tämä soinut päässäni viime aikoina. Pakkohan tuota riimittelyä on arvostaa.