En nyt sanoisi noinkaan...Fiiteissä se sitten on toki ollut vähän tuollaista ittensä toistelua.
No joo, nyt kun pysähdyin asiaa tarkemmin miettimään, niin olet kyllä ihan oikeassa. Ehkä kuva itseään toistavasta artistista on tosiaan jäänyt noista fiiteistä.
Laival Eka Laival Vika oli mielestäni aikoinaan keskivertoa parempi biisi, joka luuttusi alkuperäisellä biisillä (ja esittäjällä) lattiaa.
Adi L Hasla taas on toistanut itseään taukoamatta heti ensimmäisestä isommasta biisistä (HYI) lähtien.
hyi, minttutee(kannu), nuori pelaaja, nuori spede pasanen, habi(turientti), oma juttu
Heh, tosiaan tuon
Habiturientin pyöräytin päivällä kertaalleen läpi ja noista mainitsemistasi
minttutee(kannu) taisi olla ainoa, jota en levyltä bongannut. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etteikö se siellä olisi ja luultavasti onkin.
Mulle on jostain syystä tästä Adi L Haslasta jäänyt sellainen pyrkyrimäinen kuva, jätkä tuntuu tai ainakin tuntui tunkevan itsensä väkisin julkisuuteen hengailemalla milloin kenenkin pinnalla olevan artistin kyljessä. En oikein tiedä mistä tällainen kuva on syntynyt, enkä sitä toki minään totuutena ole esittämässäkään. Uudella levyllä olin parissakin biisissä huomaavinani, että Adi yritti matkia Kuben aika omintakeista flow'ta ja artikulaatiota epäonnistuen siinä surkeasti. Kuten olen ennenkin maininnut, niin mielestäni Kube kuulostaa siltä kuin räppäisi pöntöllä samanaikaisesti kunnon valituspaskaa vääntäen, eikä se kuulosta omaan korvaani kovinkaan hyvältä. Mutta kun sitä yrittää matkia tuollainen Adin kaltainen keskinkertaisuus, muuttuu se oikeastaan jo jotenkin huvittavaksi, tai ainakin tragikoomiseksi.
Tähän loppuun haluan vielä lisätä, että ylläolevat ovat vain mielipiteitä ja sellaisina ne tulee lukijan toimesta käsitelläkin, eiköhän joku Adi L Haslan musiikista diggaa ja se on mulle totaalisen ok, kunhan ei tule tänne sitä kuuntelemaan.