Yksi hieno elämän viisaus on sellainen kuin, että vähemmistö ja kateelliset itkevät joka asiasta. Cheekin dissaamisesta ei ikävä kyllä enää skenepisteitä saa, se oli muutama vuosi sitten. Karu fakta, että hänen musiikkinsa puree huikeasti suureen yleisöön, kuin joku matalaksi mixattu paskan hajunen räbäytys helvetin cool kommandopipossa. Juuri tuollaista syrjäytyneiden musiikkia.
Valmiiksi pureskeltu skeida ilman mitään sisältöä, jota pusketaan ulos joka tuutista onkin sitten hienoa. Kuten jo sanoin, vastaavilla resursseilla ja koneistolla pystyisi tekemään oikeasti hyvää musiikkia/räppiä, joka iskisi valtavirtaan jos se masinoitaisiin vastaaavasti.
Se karu fakta, että pidät Cheekistä ei tee siitä hyvää musiikkia, se että minä en pidä Cheekistä ei tee siitä paskaa musiikkia.
Tuon hyvin harvoin edes esille etten pidä Cheekistä, tämä tuli vain esille tuolla toisessa ketjussa "asia joka ei avaudu minulle".
Hyvää räppiä voi tehdä myös paskalta haisevana se kommandopipo päässä, tässähän se hienous piilee, myös pienillä artisteilla on mahdollisuus tehdä laadukkaasti se ja oppia tämä taito, niin biiteissä kun räpeissä. Se on sitten erijuttu miten tämä toteutuu Suomen "UG-skenessä".
Näinpä. Mulle on ihan sama mitä ne teinitytöt kuuntelee, mutta puhuttaessa suomalaisesta räppiskenestä, voidaan cheekit ym. pitää siitä erillään. En tiedä yhtään räppiä enemmän kuuntelevaa, joka kuuntelisi cheekkejä, elastisia yms, kyllä näiden kuuntelijat löytyy niistä random poppia kuuntelevista.
Amen.
"Lahtiräppiin ei vissiin viitti käyttää ees dissii kun ei sen kuuntelijat saa mennä ees yksin hissiin". En kyllä käsitä miten aikuiset ihmiset voi saada kiksejä Cheekin musiikista räppinä, ymmärrän kyllä random pop-kuuntelijoiden kannan.
Itse ainakin kuuntelen ihan mallikkaasti "mainstreamia" kuten jotain dreen suojatteja, mutta cheekin röhkimiset nyt vaan on paskaa.
Amen.
Suomiräpin "mainstream" -osasto on isolti skeidaa mielestäni, mutta löytyy sieltäkin hyviä artisteja ja hyviä yksittäisiä biisejä. Jenkkiräpissä "mainstream" osastolta löytyy todella hyvää musiikkia paljon.
Edelleen ei tarvitse olla kateellinen jos dissaa Cheekkiä, se musiikki on mielestäni hirveää kuraa. En tuomitse ketään/mitään suosionsa puolesta, mutta sillä ei saa kyllä yhtään lisäpisteitäkään musiikissa. Liike-elämässä täytyy taas arvostaa niitä jotka menestyy ja on pystynyt luomaan menestystä, se on aivan eriasia kuin taide. Silti suomessa ollaan kateellisia jos jollain on menestyvä firma tai tienaa enemmän kuin muut omalla kovalla työllään.