Suomi rap

  • 765 585
  • 3 789
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Jami Faltin tiputtanut kahdeksan raidan debyyttilevynsä Kerrostalo. Näppärää riimittelyä nuorelta mieheltä.

Katsoin/kuuntelin kun mies oli juuri hoppipäät nyökkää ohjelmassa vieraana, ja tota..en ole montaa jaksoa katsonut mutta on kyllä aika raskas juontaja tässä ohjelmassa. Välillä tuntui kun kuuntelisi ylä-asteen röökipaikan juttuja. Cama! Pistä kivet härkä.

On myös sinänsä harmi että vieras ja juontaja ovat tuttuja/kavereita(?) keskenään, silloin jää paljon asioita käsittelemättä mitkä juontaja jo tietää entuudestaan. Kyseinen artisti kuitenkin tiputti nyt ensimmäisen levynsä niin oisi voinut ehkä kaivaa vieläkin syvemmälle.

Ei nyt jokainen mutta kyllä tolta levyltä jää pari kolme biisiä mun soittolistalle.
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Viimeksi muokattu:

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Silkinpehmeellä oli vähän siihen malliin ig-tarinaa, että nyt lopettaa. Toivottavasti ymmärsin väärin.


Kai sen voi tiivistää niin, että on yksi kanava, mitä kautta saada musaa esiin. Se on spotify ja siellä sitten on yksi henkilö, joka päättä että meneekö musa roskiin vai ei. Ei vissiin hirveästi napostele moinen ja ymmärrän.

Ymmärrän täysin mistä kaverilla tuulee ja olen samaa mieltä, mutta jos hän on tosiaan lopettamassa niin mun sielu itkee verta.. Just hyvästeltiin Ruudolf ja nyt vielä SP perään. Mun top 1 ja 2.. Aukko on massiivinen ja mun kohdalla en usko että sitä täytetään Suomiräpin sisältä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ymmärrän täysin mistä kaverilla tuulee ja olen samaa mieltä, mutta jos hän on tosiaan lopettamassa niin mun sielu itkee verta.. Just hyvästeltiin Ruudolf ja nyt vielä SP perään. Mun top 1 ja 2.. Aukko on massiivinen ja mun kohdalla en usko että sitä täytetään Suomiräpin sisältä.

Joo en tykkää kyllä yhtään, jos kaveri lopettaa! Oma asiansa on tietenkin tämä. Toivoisin kyllä, että noille spotifyn listoille voisi tälläinenkin räppiä päätyä, mitä SP tekee, mutta minkäs teet. Niin kauan kun siellä on tyyliin se yks tyyppi mikä päättää pääseekö sinne musa vai ei, niin ei lupaa hyvää. SP tekee kyllä aina laatua ja herran tuotannossa on tasan se yks levy mikä on kuraa ja vielä on itsekkin sitä mieltä. Eli vuonna 2013 tullut albumi "Mun Beverly Hills", jossa herran omien sanojen mukaan tehtiin liikaa kompromisseja.

Tämä on surullinen uutinen suomiräpille, mutta toivon ettei tämä lopettaminen kauaa sitten oikeasti kestä. Siinä on kuitenkin kaverit, jolle Cheekit ja kumppanitkin nostaa hatun aina ilmaan.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Katsoin muutaman klipin tuota, oli kyllä yllättävän kovaa musaa. Ikinä ennen en ollut kuullutkaan, mutta hyvä että tuli tutuksi :)
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ




Tullu kuunneltua taas pitkästä aikaa Ritarikuntaa ja toimii edelleen. Mitähän äijille mahtaa kuulua nykyään?

Edit. Näköjään albumi "pitää rakastaa" on tullu ulos 2020. Pitääpä ottaa kuunteluun.
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku




Kaikessa hämmentävyydessään edelleen loistavaa kamaa. RIP Ezkimo!


Siitä muuten vielä Silkinpehmeen viimeisintä ig-tarinaa. Ehkä sitä musaa tulee sittenkin. Tai ainakin perjantaina tulee biisi, mitä kyllä lupaili jo viime tarinoissakin, vaikka puhui lopettavansa. Aina ei mene hyvin elämässä kovin ilmeisestikkään ja itsellenikin pistänyt kyllä silmään tuo Silkinpehmeen kova ryyppääminen. No ei ainakaan esitä mitään!
 

Liitteet

  • Näyttökuva (26).png
    Näyttökuva (26).png
    518,5 KB · kertaa luettu: 137

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Siitä muuten vielä Silkinpehmeen viimeisintä ig-tarinaa. Ehkä sitä musaa tulee sittenkin. Tai ainakin perjantaina tulee biisi, mitä kyllä lupaili jo viime tarinoissakin, vaikka puhui lopettavansa. Aina ei mene hyvin elämässä kovin ilmeisestikkään ja itsellenikin pistänyt kyllä silmään tuo Silkinpehmeen kova ryyppääminen. No ei ainakaan esitä mitään!

Erittäin tervetullutta kehitystä edelleen että nämä vanhan koulun räppärit myös nostavat sitä lentopallomailaa ylös jos on tullut pahan olon keskellä heitettyä vaikka jotain äkkipikaista.

Ja parasta että ajatukset voi pistää paperin kautta biisiksi. Aina ei tarvitse jonkin pohjakosketuksen kautta löytää motivaatiota, mutta pohjalta löytää helposti vieläkin syvemmälle.

Eli Silkinpehmeen uutta materiaalia odotellessa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti




Kaikessa hämmentävyydessään edelleen loistavaa kamaa. RIP Ezkimo!


Siitä muuten vielä Silkinpehmeen viimeisintä ig-tarinaa. Ehkä sitä musaa tulee sittenkin. Tai ainakin perjantaina tulee biisi, mitä kyllä lupaili jo viime tarinoissakin, vaikka puhui lopettavansa. Aina ei mene hyvin elämässä kovin ilmeisestikkään ja itsellenikin pistänyt kyllä silmään tuo Silkinpehmeen kova ryyppääminen. No ei ainakaan esitä mitään!


"Jos sä oot räppäri, ni mä oon mr. Finland".

Kieltämättä yli seitsemän vuotta Ezkimon kuolemankin jälkeen närästää ettei Terroristereo julkaissut kunnolla vaikka Skandaalin mukaan mitään laskelmoituja tavoitteita ei ollut.

Toisaalta ihan hyvä että nuo Ezkimon primeajan biisit ovat tehokkaita kun se huumehelvetti tuotti myös hyvin heikkoa materiaalia. Eli hyvä ettei väkisin yritetty jotain tuossa mielessä. Olihan se nyt ja aina ihan ok päätös postuumisti.

Silti itselleni jää ikuinen mitäjos-fiilis kun pohdin kunnon terässä olevaa Skandaalia, Joniveljeä sekä Ezkimoa vaikkapa tälle vuosikymmenelle.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös