Lyömättömiltä uus biisi ja video. Molemmat hyviä.
Mitä sinä (oletettavasti täysi-ikäisenä) teet Helsinki Cupin diskossa? :DEge Zulu Helsinki Cupin diskossa. Kyllähän tuo tiputella osaa.
Silkinpehmeellä oli vähän siihen malliin ig-tarinaa, että nyt lopettaa. Toivottavasti ymmärsin väärin.
Kai sen voi tiivistää niin, että on yksi kanava, mitä kautta saada musaa esiin. Se on spotify ja siellä sitten on yksi henkilö, joka päättä että meneekö musa roskiin vai ei. Ei vissiin hirveästi napostele moinen ja ymmärrän.
Ymmärrän täysin mistä kaverilla tuulee ja olen samaa mieltä, mutta jos hän on tosiaan lopettamassa niin mun sielu itkee verta.. Just hyvästeltiin Ruudolf ja nyt vielä SP perään. Mun top 1 ja 2.. Aukko on massiivinen ja mun kohdalla en usko että sitä täytetään Suomiräpin sisältä.
Tullu kuunneltua taas pitkästä aikaa Ritarikuntaa ja toimii edelleen. Mitähän äijille mahtaa kuulua nykyään?
Edit. Näköjään albumi "pitää rakastaa" on tullu ulos 2020. Pitääpä ottaa kuunteluun.
Siitä muuten vielä Silkinpehmeen viimeisintä ig-tarinaa. Ehkä sitä musaa tulee sittenkin. Tai ainakin perjantaina tulee biisi, mitä kyllä lupaili jo viime tarinoissakin, vaikka puhui lopettavansa. Aina ei mene hyvin elämässä kovin ilmeisestikkään ja itsellenikin pistänyt kyllä silmään tuo Silkinpehmeen kova ryyppääminen. No ei ainakaan esitä mitään!
Kaikessa hämmentävyydessään edelleen loistavaa kamaa. RIP Ezkimo!
Siitä muuten vielä Silkinpehmeen viimeisintä ig-tarinaa. Ehkä sitä musaa tulee sittenkin. Tai ainakin perjantaina tulee biisi, mitä kyllä lupaili jo viime tarinoissakin, vaikka puhui lopettavansa. Aina ei mene hyvin elämässä kovin ilmeisestikkään ja itsellenikin pistänyt kyllä silmään tuo Silkinpehmeen kova ryyppääminen. No ei ainakaan esitä mitään!
Innostuin todella paljon nyt tästä levystä. On vaan kova, vaikka ilmestyessään en lämmmennyt.