Suomi Latviassa 2006

  • 230 402
  • 1 519
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Pauliina kirjoitti: Saako vai valittaa vaikka pöytäkirjassa lukee toisin ja tilastoihin merkitty toisin????

Saa ja pitää valittaa. Jos itse uskot ja näet, että Nummelin teki maalin niin ota yhteyttä veikkaukseen, he neuvovat nätisti ja kiltisti, mistä saat lähipaikkakuntasi kautta lomakkeet ja ohjeet, joiden kautta vaadit sinulle kuuluvat rahat itsellesi.
 

fani#x

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pauliina kirjoitti:
Saako vai valittaa vaikka pöytäkirjassa lukee toisin ja tilastoihin merkitty toisin????
Tietysti saa ja Karpelan Tanjaan kannattaa myös ottaa yhteys. Tanja ottaa kyllä huonoon kohteluusi kantaa lööpeissä nopeastikin.

Jaa-a kaksi voittoa vielä tarvittaisiin, niin homma olisi paketissa. Helpoltahan se kuulostaa, mutta..
Luoma on yllättänyt ainakin meikäläisen positiivisesti parissa viime pelissä.
Sean oli taas hyvä ja kyllä tuolta muutamia muitakin positiivisia puolia voitoin lisäksi löytyi.
Lauantaina sitten Tsekki kumoon ja peli alkaa ilmesesti 16.15, vaikka aikaisemmin oli tieto, että Suomen välierä on myöhäisempi. Noh parempi noin niin saadaan pitempi valmistumis aika finaaliin..
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Pauliina kirjoitti:
Saako vai valittaa vaikka pöytäkirjassa lukee toisin ja tilastoihin merkitty toisin????

Valittaa saa aina. Sitähän täällä tekee kaikki jostakin aiheesta. Veikkaus ei kyllä varmaankaan asialle korvaansa lotkauta, jos viralliseen pöytäkirjaan ei maalintekijäksi Nummelin tule, joten kannattaa keskittää se valittaminen tänne. Itsekin olin näkevinäni, että Jokisen luistimesta se kiekko maaliin meni.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Daespoo kirjoitti:
Aika selvästi pysty sanomaan että YLEn kuvan perusteella maalin tekijää ei voi sanoa, jostain se muutti suuntaa ja Peltonen se ei ainakaan ollut.

Mutta en oleta että sinä tätä tajuaisit.

No miksei voi sanoa? Jos kiekko muutti suuntaa Valko-Venäjän pelaajasta on maali silloin Nummelinin. Huono provo Daespoo, todella huono.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Scarface kirjoitti:
Erkkaa on paljon miellyttävämpi nyt seurata, ja hän saa sympatiaa myös minun pepultani.

Kyllä, Erkkaa on mukavampi seurata, kun miehen itseluottamus on huomattavasti parempi, kuin Summas-kohun jälkimainingeissa. En sitten tiedä mitä hän pepuista ajattelee...

Mr Scarface kirjoitti:
Glen Hanlon teki myös vahvaa ja hienoa työtä V-Venäjän peräsimessä, hänestä pystyi aistimaan upeaa sitoutumista ja työmoraalia, kun seurasi miehen otteita mm. vaihtoaitiossa.

Ihan pirteän näköistä peliä Latviassa V-Venäjältä aikaisempiin arvokisoihin verrattuna. Tällä kertaa Valko-Venäjä oli se, joka pikkumaista selvisi pudotuspeleihin. Varmasti Hanlon hommaansa oli sitoutunut, mutta niinpä taitaa olla aika moni muukin valmentaja, jokainen tyylillään.
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
Speedye kirjoitti:
No miksei voi sanoa? Jos kiekko muutti suuntaa Valko-Venäjän pelaajasta on maali silloin Nummelinin. Huono provo Daespoo, todella huono.

Katsoin Ylen MM-kisa sivuilta tuota maalia. Se osuu Valko-Venäläiseen! EI Jokiseen eikä Peltoseen.. Teen ihan varmasti valituksen! Mä haluun oikeutta. Kun muutenkin oon köyhä opiskelija! Heh
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pauliina kirjoitti:
Katsoin Ylen MM-kisa sivuilta tuota maalia. Se osuu Valko-Venäläiseen! EI Jokiseen eikä Peltoseen.. Teen ihan varmasti valituksen! Mä haluun oikeutta. Kun muutenkin oon köyhä opiskelija! Heh
Tee vaan, mutta voin kertoa ettei sillä ole vittuakaan väliä, mikäli Jokisen nimi lukee pöytäkirjassa.

Tämä matsi voitettiin, ja se oli tärkeintä. Ei siitä sen enempää.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Saku #11 kirjoitti: Tee vaan, mutta voin kertoa ettei sillä ole vittuakaan väliä, mikäli Jokisen nimi lukee pöytäkirjassa.

On väliä, sisäasiainministeriölle sillä on todellakin väliä, ja ovat taatusti erittäinkin kiinnostuneita asiasta, kokemuksesta voin kertoa.
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
Mr Scarface kirjoitti:
On väliä, sisäasiainministeriölle sillä on todellakin väliä, ja ovat taatusti erittäinkin kiinnostuneita asiasta, kokemuksesta voin kertoa.

Mitä Sisäministeriöllä on tässä asiassa osuutta ja arpaa. Kai veikkauksella on sen verran rahaa että voi yhdelle köyhälle opiskelija tytölle maksaa 195€!!
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mr Scarface kirjoitti:
On väliä, sisäasiainministeriölle sillä on todellakin väliä, ja ovat taatusti erittäinkin kiinnostuneita asiasta, kokemuksesta voin kertoa.

Vittu jos ministeriötä kiinnostaa tuollaiset asiat niin teen valituksen verojen väärinkäytöstä!

Peli Suomelta oli melkoista takkuamista ja varsinkin ykkönen oli aivan unessa kolmannen erän maaleja lukuunottamatta. T. Ruutu pelasi loistavan matsin, vaikka joidenkin mielestä varmaan Tomi Kallio oli ainaski 100 kertaa parempi. Koivun ja Hahlin kentät olivat selkeästi parhaat ja toivottavasti niiden peliaika lisääntyy jatkossa.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mr. Smith kirjoitti: Vittu jos ministeriötä kiinnostaa tuollaiset asiat niin teen valituksen verojen väärinkäytöstä!

Sisäasiainministeriö käsittelee valituksen, ja se vaatii veikkaukselta selvitystä asiasta. Minä olen usein joutunut toimimaan tätä tietä pitkin, ja saanut vastinetta toimilleni. Veikkaus joutuu tekemään todella pitkän ja selvän selvityksen, minkä takia on tapahtunut ja mitä. Et tiennyt tästäkään asiasta mitään, ja silti kiroat täällä. Nummelinille se maali olisi tosiaan aivan selvästi pitänyt merkata, osui V-Venäjän pelaajiin, katson juuri nytkin tuota tilannetta, ja jatkan analyysejäni.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heivais tuon Bergenheimin ykköseen, sama se vaikka nimi on "tuntematon", ei siellä puukäsi-Miettiset tai harhasyöttö-Jokiset ole saaneet mitään aikaiseksi, Bergenheimillä on suunta kohti maalia kun kiekon saa lapaan ja nopeudelle olis käyttöä ykköshyökkäyskentässä jos haluaa sen edes kerran tässä turnauksessa näyttävän ykköskentältä. Puolustuspäässä Sooni nyt ei erityisesti loista joten turhaan sitä siellä jämäketjussa jumitetaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr Scarface kirjoitti:
Sisäasiainministeriö käsittelee valituksen, ja se vaatii veikkaukselta selvitystä asiasta. Minä olen usein joutunut toimimaan tätä tietä pitkin, ja saanut vastinetta toimilleni. Veikkaus joutuu tekemään todella pitkän ja selvän selvityksen, minkä takia on tapahtunut ja mitä. Et tiennyt tästäkään asiasta mitään, ja silti kiroat täällä. Nummelinille se maali olisi tosiaan aivan selvästi pitänyt merkata, osui V-Venäjän pelaajiin, katson juuri nytkin tuota tilannetta, ja jatkan analyysejäni.

Että veikkaus sitten tulee muuttamaan jossain vaiheessa viralliset pöytäkirjat, joidenka mukaan mennään?
Vittu minäkin rupean tästä lähin veikkaamaan vain isompia kertoimia, ja aina kun menee väärin, niin väitän veikkaukselle päinvastaista. Haen rahani takaisin vaikka, marsin laidansäädännön mukaan. Minuahan ei veikkaus vittu kuse silmään.
Muistakaa hyvät jatkoajan kirjoittajat, kotijoukkueen voitto ei välttämättä ole kotijoukkueen voitto, jos sinä olet veikannut vierasjoukkuetta ja teet siitä valituksen.
Oikein kun valittaa, niin saadaan olympiakisojen finaalitappiokin junailtua voitoksi. Kait nyt jokun teki siitä vetoja, ja on vielä lappu tallessa.

Tämän päivän peli oli huonoa jääkiekko viihdettä.
Ykköskenttä jatkoi tuttua koomailua, JJ:n johdolla. JJ on ollut tähän mennessä kisojen turhin pelaaja, ja jatkaa hyväksi havaitsemallaan linjalla. OJ tulee hyvänä kakkosena tässä listassa.
Koivun ja Hahlin kentät olivat Suomen parhaat, ja niiden peliaikaa tulee lisätä, jos finaaliin mielitään mennä. Tsekit kyllä käyttävät JJ:n läpisyötöt hyväkseen.
Lehtonen on varmaakin ruvennut pelaamaan viime aikoina omalla tasollaan. Mitään muuta en miehen tason tippumiselle keksi. Tänään kaksi idioottimaista jäähyä, mutta eihän niistä puhuta. Ruutujen jäähyt on niin paljon tärkeämpiä asioita, kun ne loukkaavat ihmiskuntaa, ja järkyttävät jopa linnunradan tasapainoa.
Huono peli Suomelta, mutta lopputulos oli oikea, ja se on tärkeintä.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
repe_joke kirjoitti:
Lehtonen on varmaakin ruvennut pelaamaan viime aikoina omalla tasollaan. Mitään muuta en miehen tason tippumiselle keksi. Tänään kaksi idioottimaista jäähyä, mutta eihän niistä puhuta. Ruutujen jäähyt on niin paljon tärkeämpiä asioita, kun ne loukkaavat ihmiskuntaa, ja järkyttävät jopa linnunradan tasapainoa.

Ei Lehtonen mun mielestä tasoaan alkusarjassa ylittänyt, ei mies missään vaiheessa mitään hypetyksen arvoista ole esittänyt. Medialla ja Mertarannalla vaan on matala kynnys napata joku newbie estradille silloin, kun noita sinänsä merkityksettömiä alkupelejä kahlataan. Lehtonen muutamalla laukauksellaan jäi kiikkiin, kun tavallista heikompi puolustus pelasi muuten kykyjensä alle.

Ei siis ollut vaikea arvata, että jossakin vaiheessa mielipide täälläkin keikahtaa toisin päin. Lehtonen on vähän jäähyherkkä kaveri, tosin tämän päivän ensimmäisestä komennuksesta ei Lehtoselle pitäisi sapiskaa antaa. Mieshän niputti komeasti kaksi jätkää lakoon, toisen jopa kahdesti. Sanotaan kliseen uhallakin: jos jompi kumpi Ruutu olisi vastaavan tempun tehnyt, moni olisi sotkenut housunsa riemusta.
 
Viimeksi muokattu:

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Pauliina kirjoitti:
Mitä Sisäministeriöllä on tässä asiassa osuutta ja arpaa. Kai veikkauksella on sen verran rahaa että voi yhdelle köyhälle opiskelija tytölle maksaa 195€!!

Tuota Olli totesi maalista näin Ylen sivulla

Olli Jokinen: Ei ollut minun maalini

Moni suomalaiskatsoja oli mielissään siitä, että Olli Jokinen sai ohjattua ensimmäisen kisamaalinsa viimeisessä erässä.

- Ei ollut minun maalini. Mielestäni se meni vastustajan pakin mailasta. Sama se kenelle ne merkitään, vain voitot merkitsevät. Petu ampui tilanteessa hyvin. Ylipäätään nähtiin taas, että kun saadaan miehiä maalille ja vetoja aikaiseksi, tapahtuu aina jotain positiivista, OJ huomautti.




Itse ottelusta. Hienoa että ykkösketju sai onnistumisia aikaan ja Norrena pelasi nollapelin. Näitä lisää!. Myös plussat nelosketjulle,sekä myös Tuomo Ruudulle joka tsemppasi koko ottelun,harmi ettei ole tullut viellä tehomerkintöjä. Tsekkejä vastaan sitte pari maalia niin hyvältä näyttää :).
 

Rici

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D, Pönttövuoren Peikot
Daespoo kirjoitti:
Meni ketju kiinni joten sanon tänne uudestaan:

Tuomo Ruutu oli Suomen paras pelaaja, ylivoimaisesti. Loi tilanteita, kaivo kiekkoja kulmista, taklasi ja muutenkin oli erinomainen.

Se kakkonen tuli hyvin kyseenalaisesti ainakin YLEn kuvan perusteella, vaikutti aivan normaalilta kiekontavoittelutilanteelta.
Ruutu parantaa peliään. Norrena oli myös tänään varma. Entä mitä mieltä olet Nummelinin panoksesta tänään? Andrei Mezin oli Valko-Venäjän maalilla hyvä, mutta Suomi sai Valko-Venäjän hyökkäykset kuriin ja jatkopaikka on nyt meidän.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tää on aina huvittavaa luettavaa tämä fanien arvostelu.
Ykkösketju joka käytännössä ratkaisi pelin oli heidän mielestään ihan surkea mutta kentät jotka eivät saa mitään tulosta aikaan ovat huippuja.
Kun vaan tarpeeksi pörrää kentällä niin fanit ovat innoissaan vaikka mitään tulosta (lue:maaleja) ei tule mutta esimerkiksi OJ:n kenttä pitäisi aina tehdä lähes ihmeitä kentällä.
Eilen ne teki 66% maaleista mutta eihän se riitä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mixu kirjoitti:
Tää on aina huvittavaa luettavaa tämä fanien arvostelu.
Ykkösketju joka käytännössä ratkaisi pelin oli heidän mielestään ihan surkea mutta kentät jotka eivät saa mitään tulosta aikaan ovat huippuja.
Kun vaan tarpeeksi pörrää kentällä niin fanit ovat innoissaan vaikka mitään tulosta (lue:maaleja) ei tule mutta esimerkiksi OJ:n kenttä pitäisi aina tehdä lähes ihmeitä kentällä.
Eilen ne teki 66% maaleista mutta eihän se riitä.

Niin, itse asiassa ilman Petua, tuo "OJ":n kenttä ei olisi saanut aikaiseksi hevon helvettiä. OJ on ollut selkeä pettymys näissä kisoissa. Suomen paras pelintekijä on tällä hetkellä Petu ja hyvänä kakkosena tulee Koivu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Daespoo kirjoitti:
Meni ketju kiinni joten sanon tänne uudestaan:

Tuomo Ruutu oli Suomen paras pelaaja, ylivoimaisesti. Loi tilanteita, kaivo kiekkoja kulmista, taklasi ja muutenkin oli erinomainen.

Tuomo Ruutu tosiaan pelasi turnauksen parhaan pelinsä ja oli ehdottamasti minustakin Suomen joukkueen parhaimmistoa, myös Mikko Koivu pelasi jälleen erinomaisesti sen sijaan Antti Miettinen ei oikein mielestäni tuossa ketjussa onnistunut. Bergenheim pelasi myöskin hyvän pelin. Suomen ykkönen ei vieläkään oikein toiminut, Olli Jokinen oli pari erää varsin näkymätön mutta paransi loppua kohti (alkoi mm voittamaan aloituksia) ja Peltosen Ville teki komean maalin Nummelinin erinomaisesta tarjoilusta.

Hyvä peli Tuomolta vaikka tälläkään kertaa tilastoihin ei tullut kuin jäähymerkintä. Energinen esitys kaiken kaikkiaan ja se jäähy ei kyllä mielestäni ollut tyhmä vaan enemmänkin puhdas vahinko kulmatilanteessa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
flintstone kirjoitti:
Mikko Koivu pelasi jälleen erinomaisesti sen sijaan Antti Miettinen ei oikein mielestäni tuossa ketjussa onnistunut. Bergenheim pelasi myöskin hyvän pelin.

Tätä minä en juuri ymmärrä, miksei Bergenheimiä pistetä Koivun ja Ruudun vierelle, kun kerran kaveri tekee kentällä kaikkensa, nopeutta löytyy ja kädet riittävät ratkaisuihin maalin edessä. Miettinen voisi ihan hyvin keskittyä nelosessa puolustustehtäviin, kun ei kerran kädet riitä ratkaisupaikoissa.
 
Tuomo Ruutu & co ovat onnistuneet mielestäni aivan hyvin. Siis tarkoitan koko ketjua. Omissa ei pahemmin kolise ja kiekko on miesten ollessä jäällä lähes poikkeuksetta vastustajan puolustusalueella. Jokainen ketjun jäsen taklaa mielellään ja luistelee kovaa. Ja mikä minun silmää miellyttää, niin he eivät pihtaa laukausta vaan joka paikasta lähtee. Sääli ettei tehoja ole pahemmin tullut.

Tuossa joku alkoikin jo Lehtosta suolaamaan. Mies on kuitenkin ollut suomen pakiston parhaimpia vaikka edes auttoikin kanadalaista tekemään alivoimamaalin. Tottahan sen ymmärrän, että kärppälähtöisiä kavereita pitää suolata, mutta omassa päässä varsin varma kaveri. Hyökkäyspäässä vähän hiipunut, mutta Lehtosen tyyli on aina ollut sellainen, että jos häntä käytetään ja jaetaan kiekkoja, niin kyllä kutia lähtee maalille. Jos taas hyökkääjät eivät jaa kiekkoa, niin mielällään Lehtonen varmistelee. Pari nousua on Lehtonen tehnyt takatolpalle peleissä, mutta ilmeisesti hyökkääjät eivät ole tähän tottuneet, kun kiekkoa ei tule. Enemmän plussaa on Lehtosesta ehdottomasti kuin miinusta.

Saravo paransi omaksi ilokseni viime pelissä. Aiemmissa peleissä on maila tärissyt todella pahasti, mutta nyt alkoi löytymään jotain pelaamisen näköistäkin. Luoma sen kuin vain parantaa eikä Nummelinkaan osoita hiipumisen merkkejä vaikka kaikki JA:ssa sitä toivookin, koska Petu ei mikään jättiläinen ole. Kroppaa kun katsoo niin ei tod. ole suomen heiveröisempiä kavereita vaikka lyhyt onkin. Pelityyli on vain ... pehmeä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Tottahan sen ymmärrän, että kärppälähtöisiä kavereita pitää suolata, mutta omassa päässä varsin varma kaveri.

Ei tässä ole kyseessä mistään Kärppälähtöisten kavereiden suolaamisesta, vaan henkilökohtaisista virheistä, jotka ratkaisevat ottelun. Se on ihan sama kuinka tasaisen hyvin joku pelaa puolustuspäässä, jos tsekkiä vastaan tai finaalissa tulee hyökkäyssiniviivalla aivopieru, josta vastustaja tekee voittomaalin. Siitä ei voi saada liikaa paskaa niskaansa, oli se sitten kuka tahansa. Ja yksinläpitilanteesta on ihan turha syyttää maalivahtia.

Ja minä EN halua, että Lehtonen hyllyttämistä, mutta minä toivon sydämeni pohjasta, että Lehtonen ymmärtää käyttää tulevissa otteluissa niitä keinoja hyökkäyspäässä johon taidot riittävät.
 
Ohmi kirjoitti:
Ei tässä ole kyseessä mistään Kärppälähtöisten kavereiden suolaamisesta, vaan henkilökohtaisista virheistä, jotka ratkaisevat ottelun. Se on ihan sama kuinka tasaisen hyvin joku pelaa puolustuspäässä, jos tsekkiä vastaan tai finaalissa tulee hyökkäyssiniviivalla aivopieru, josta vastustaja tekee voittomaalin. Siitä ei voi saada liikaa paskaa niskaansa, oli se sitten kuka tahansa. Ja yksinläpitilanteesta on ihan turha syyttää maalivahtia.

Ja nytpäs ymmärsit pointin ihan väärin. Mielestäni Lehtonen ei todellakaan ole ollut huonoimpia pakkeja suomella. Jäähyjä on tullut muutama, mutta niin on tullut muillekin pelaajille. Yksi kardinaalimoka ja omissa soinut. Esim. Berg on lepsuillut omassa päässä paljon useammin ja aiheuttanut vaaran paikan ja on muutama maalikin tullut omiin. Helpompi on suolata esim. Lehtosta.

Siinä olet kyllä oikeassa, että henkilökohtaisiin virheisiin ei ole varaa. Kuitenkin, Ville Sireniä lukuunottamatta, virheistä oppii ja tällaisissa turnauksissa pysyy varmasti tuollaiset asiat hyvin muistissa.

EDIT: ja yksinläpitilanteet eivät ole molarin maaleja. Jos taas yksinläpitilanteet menevät samassa pelissä usein maaliin, niin silloin on jo huonoa tuuria, koska kaikkien ei pidä mennä. Maalivahdin on kyettävä ottamaan haamujakin suomen joukkueessa.. tätähän te olette toitottaneet aiemminkin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Siinä olet kyllä oikeassa, että henkilökohtaisiin virheisiin ei ole varaa. Kuitenkin, Ville Sireniä lukuunottamatta, virheistä oppii ja tällaisissa turnauksissa pysyy varmasti tuollaiset asiat hyvin muistissa.

Tätä oppimistahan minä juuri tarkoitin. Lehtosen on syytä tuijottaa tänä iltana peiliä ja toistaa tuhat kertaa pieneen ääneen, "minulla ei ole käsiä kikkailemaan kiekon kanssa hyökkäyssiniviivalla, vaan roiskaisen kiekon kulmaan, jos tulee ahdasta."

Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Maalivahdin on kyettävä ottamaan haamujakin suomen joukkueessa.. tätähän te olette toitottaneet aiemminkin.

Minua ei tarvitse teititelllä, mutta haluaisin nähdä sen tekstin, jossa olen tällaista toitottanut. Vai onko minut luokiteltu johonkin ryhmään, jossa tällaista toitotetaan? Jälkimmäisessä vaihtoehdossa, meillä on hyvin vähän keskusteltavaa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Ja nytpäs ymmärsit pointin ihan väärin. Mielestäni Lehtonen ei todellakaan ole ollut huonoimpia pakkeja suomella. Jäähyjä on tullut muutama, mutta niin on tullut muillekin pelaajille. Yksi kardinaalimoka ja omissa soinut. Esim. Berg on lepsuillut omassa päässä paljon useammin ja aiheuttanut vaaran paikan ja on muutama maalikin tullut omiin. Helpompi on suolata esim. Lehtosta.

Eilen meinasi tulla Vol 2 (toisessa tai kolmannessa erässä), tosin sillä erotuksella, että taidettiin pelata tasamiehityksellä. Lehtonen onnistui neppailemaan Belarusin nuoren miehen puolittain läpi. Paikkasi tilanteen itse, mutta arvaa, mikä oli ensimmäinen ajatus, kun menoa katseli.

Minä en henkilökohtaisesti usko, että nuo tilanteet löytyvät Westerlundin suunnitelmista, vaan kyseessä on henkilökohtaiset virheet. Se on Vuorjoki, joka kritisoi varovasti, täällä saa varautua vähän isompaankin äänenkäyttöön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös