Joo, mielenkiintoisia ennakkoarvailuja on tullut että Shefki olisi Hodgsonin ykköskärki ja hänen takanaan pelaisi sitten joko Litmanen tai Eremenko. Mutta olen kyllä ihan varma, että jos Forssell pääsee takaisin huippuvireeseensä ja pysyy terveenä, häntä on mahdotonta pitää penkillä. Suomella ei kuitenkaan ole liikaa huippuyksilöitä. Litmasen ollessa poissa näkisin mielellään Suomen pelaavan Kuqi-Forssell kärkiparilla, Eremenkoa itse käyttäisin joko oikealla laidalla, piilokärkenä Kuqille tai vaihtopelaajana tarpeen mukaan. Ere ei tosin varmasti pelaa keskikentällä Royn jengissä, puolustusinnokkuutta ei vaan löydy tarpeeksi vaikka mies miten yrittäisi - päässä kun on se pieni "vika". Toki Eremenko-Forssell-akselikin voisi toimia, en vaan usko että Roy haluaa peluuttaa tällaista luonnonlapsikaksikkoa kahdestaan kärjessä kun peli perustuu armottomaan työntekoon, prässiin ja vastahyökkäyksiin.
Tänään sitten nähdään (tai no itse en näe perkele) mennäänkö neljän topparin puolustuksella, ja pelaako Tihinen vai Kuivasto vasenta pakkia. Puolustuksessa materiaali on kyllä surkuhupaisan kapea. Yhtäkään loukkaantumista ei saa tulla. Koskakohan Niklas Moisanderista saisi apuja? Vai tuleeko ikinä?
Tainio ja Litti ei ikävä kyllä pysty pelaamaan ja Markus Heikkinenkin on käsittääkseni poissa. Onkohan Roylla tosiaan pokeria jättää Forssell vaihtopelaajan rooliin...Veikkaan avauskokoonpanoksi seuraavaa:
Jässi
Pasanen-Hyypiä-Tihinen-Kuivasto
Johansson-Riihilahti-Väyrynen-Kolkka
Eremenko/Forssell-Kuqi