Roy Hodgson kyykyttää Puolan mediaa: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1228908. Meillähän on kunnon 'äijä' jalkapallomaajoukkueen valmentajana.
Kyllä, näinhän sitä pitää! Nyt näyttää että kerrankin oltaisiin saatu asiallinen valmentaja maajoukkueen peräsimeen.MS kirjoitti:Roy Hodgson kyykyttää Puolan mediaa: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1228908. Meillähän on kunnon 'äijä' jalkapallomaajoukkueen valmentajana.
Suomella kävi hyvä tuuri, kun Puola tuli avausvastustajaksi. Juuri nyt Puola ei ole kovinkaan kummoinen joukkue, koska uusi valmentaja ja uuden systeemin sisälleajo. Voittoon oli ihan realistinen mahdollisuus ja niinhän se tulikin. Puola tulee olemaan vielä todella paha karsinnassa, kun saa uuden valmentajan johdolla pelin kulkemaan.PES kirjoitti:Ei olisi kyllä uskonut, että Suomi upottaa noin huikeasti polakit maanrakoon ja vielä vieraissa. Puola ei tunnetusti ole mikään helppo isäntä.
Voittoon on täydet mahdollisuudet, koska Portugali on kompuroinut vieraissa aikaisemminkin.PES kirjoitti:Tästä on todellakin hyvä jatkaa ja lähteä Portugali otteluun. Itseluottamus on varmasti kohdallaan. Mikäli Portugali ottelusta tulee vähintään tasuri niin olisin todella tyytyväinen. Portugali on kuitenkin se lohkon ennakolta kovin joukkue. Keskiviikkona onkin sitten huikea näytelmä ja se pelikin alkaa tilanteesta 0-0. Odotukset ovat kovat, vaikkakin Portugali on selkeä ennakkosuosikki. Litti on kuningas!
InSideHockey kirjoitti:Portugal voitti MM-kisoissa kaikki alkulohkon matsit. Portugal voitti jatkopeleissä Hollannin ja Englannin. MM-hopeamitalisti Ranska otti niukan 0-1 voiton välierässä ja pronssiottelussa Portugal hävisi Saksalle.
Portugal hävisi eilen ykkösmiehistöllään Tanskalle 4-2. Tanska ei pelannut MM-kisoissa.
Huomionarvoista että Portugal päästi neljä maalia ja Portugalin molemmat maalit teki toppari Carvalho. Ronaldo missasi pilkun.
Lihavoitu osuus muistutuksena että minkä tason joukkue on ensi viikolla vastassa.
Täysin sekaisin saa olla, jos on Littiä esim. Liverpool-aikojensa perusteella kehnona pitänyt.peruspata kirjoitti:Itse henk.koht. olen surrut Jarin uran käänteitä sitten Ajaxin. Mies ei todellakaan ole niin kehno kuin aika Barcelonassa ja Liverpoolissa antaa ymmärtää. Welcome back, Jari!!
Iker kirjoitti:Täysin sekaisin saa olla, jos on Littiä esim. Liverpool-aikojensa perusteella kehnona pitänyt.
Barcelonassahan iskivät vammat ja van Gaalin lähdön jälkeiset muutokset, Poolissa vaivasi tutun loukkaantumisherkkyyden lisäksi ennen kaikkea kyrpä-Houllierin jääräpäisyys pelaajavalinnoissaan. Litti oli kentälle päästyään lähes poikkeuksetta ottelun hahmoja, ja kuului mielestäni kiistatta Valioliigan parhaimmistoon.
Iker kirjoitti:Paremmilleen ei ole häpeä hävitä, kunhan oma peli pysyy kasassa eikä homma kaadu omiin munauksiin. Hyvien avauspelien siivittämänä olisikin sitten harvinaisen hyvä tilanne jatkaa eteenpäin seuraaviin matseihin.
Iker kirjoitti:Kallio huolettaa siellä vasempana pakkina. Kaveria viedään kyllä surutta omalla laidallaan, mutta minkäs teet, kun ei tilalle ole parempiakaan heittää. Keskiviikkona saattaa pari kertaa olla pujoteltavana, kun C. Ronaldo laittaa jalkansa kunnolla käyntiin.
Juu, ymmärsin kyllä, ettet itse Littiä kehnoksi haukkunut.peruspata kirjoitti:Näkisin, että olet asian ytimessä, pidä toi. En tarkoittanut, että itse olen pitänyt Litmasta huonona. Joskus vaan tuntui, että Suomessakin jossain määrin oli rivien välistä luettavissa, että Jari ei pärjää.
Snaipperi #16 kirjoitti:Nyt ne jotka väittävät ettei futis ole iso juttu Suomessa niin voivat mennnä mussuttamaan kotiasa. EIlenkin joka kuppila täynnä, jossa Canali näkyi ja se huuto kun Jari viimeisteli. Ja hieno tifoso oli Puolassa suomalaisilla, ja Jarikin sai aplodit puolalaisilta kuin tuli vaihtoon.
fastasashark kirjoitti:Löytyykö maalit eilisestä ottelusta joltain sivustolta?
Länäri kirjoitti:Samaa mietin minäkin. Ne on pakko nähdä!
Lorvi kirjoitti:Voi se noinkin olla mutta kyllä itse ihmettelen sitä kuinka kesy Puola loppuen lopuksi oli.
Väyrynen tylytti Dudekia huolella ja Litmanenkin onnistui. Hienoa hienoa.Kaivanto kirjoitti:Tässä kooste pelistä.
Twite kirjoitti:Eilisten näyttöjen perusteella tulee keskiviikon sukeltelussa jopa C.Ronaldo jäämään pahasti Eremenkon varjoon. Hyi vittu.
Tosin ei kovin paljon vähennä sen arvoa että Puola-ottelun voitti selvästi parempi joukkue. Hienosti hoidettu.
Entäs se 'auuu, toi löi mua päähän kyynärpäällä' ja ihan lopun päätyrajapelleily? Kaatui aika monta muutakin kertaa kuin sen yhden siellä boksissa.aave kirjoitti:Taisi jäädä uusinta katsomatta Twitellä, sillä minusta taas kun alin mies repii paidasta maahan, niin siitä kuuluu punainen kortti. Sellaisen kun tekee vielä boksin sisällä, niin rankkari on selviö.
Yksi yhtä vastaan -tilanne, jossa jr vei tilanteen loistavasti loppuun.