madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Marinin aikana tätä ei valitettavasti tapahdu
No menkööt Marin sitten kavereineen rajalle turvaamaan Suomea.
Marinin aikana tätä ei valitettavasti tapahdu
"Nato allies" tarkoittaa nimenomaa jäsenmaita.”We will protect our allies” vai miten se meni, käytti termiä allies kuitenkin.
On erittäin kriittinen. Eikä pelkästään Pietarin läheisen sijainnin vuoksi vaan koko itämeren alueen strategisen luonteen vuoksi.Kyllä meikäläisestä tuntuu että Suomi on NATOlle ja Putinille aika helvetin tärkeä ja kriittinen maapala. Nyt on vaan kysymys siitä, kumpaan leiriin haluamme.
Niin, helppohan se.Marinin aikana tätä ei valitettavasti tapahdu
Tuskinpa. Siksi eduskunta tehköön sen päätöksen tänään, ei huomenna.Voiko Suomi edes jättää hakemusta ilman eduskunnan päätöstä?
Yöllä salaa ja toimittajia pyydettäis oleen hiljaaTuskinpa. Siksi eduskunta tehköön sen päätöksen tänään, ei huomenna.
Nyt tuli nimen kanssa, sitä ei voi ohittaa.Nuo uhkaukset, jotka tänään esitettiin Suomelle ja Ruotsille, esitettiin jo pari kuukautta sitten,
Minun näkemäni feministien kannanotot asevelvollisuuden osalta ovat vaatineet samoja velvollisuuksia kaikille sukupuolesta riippumatta, niin kuin muissakin asioissa. Asia ei toki ole kovin paljon esillä, kun kärsivästä osapuolesta pääosa on nykytilanteeseen tyytyväinen.Mikäs siinä muuten on että feministit ei aja naisille pakollista asepalvelusta?
Tilanne oli eri ja ny mainittiin nimeltäNuo uhkaukset, jotka tänään esitettiin Suomelle ja Ruotsille, esitettiin jo pari kuukautta sitten, ja on osa tätä "ei enää Naton itälaajenemista" retoriikkaa. Ja kuten Stoltenberg äsken totesi, myös Nato-maita kohtaan on esitetty tätä uhkaavaa "sotilasteknistä" retoriikkaa mikäli näihin absurdeihin vaatimuksiin itäisten jäsenten kohdalla ei suostuta..
Ei tietenkään voi ohittaa, mutta 26.12. todettiin myös näin:Nyt tuli nimen kanssa, sitä ei voi ohittaa.
Mun mielestä taas ihme hapuilua.Sauli vaikuttaa rentoutuneelta.
Noin!On erittäin kriittinen. Eikä pelkästään Pietarin läheisen sijainnin vuoksi vaan koko itämeren alueen strategisen luonteen vuoksi.
Todellinen ongelma Putinille olisi, että Suomen Natojäsenyyden myötä Nato tulisi samalla sen länsirajalle. Tuon jälkeen Venäjän peli olisi käytännössä pelattu sen imperialistisia laajentumispyrkimyksiä ajatellen.
Tämän jälkeen Venäjällä on kaksi vaihtoehtoa, tyytyä roolinsa ja pyrkiä liennyttämään tai aloittaa nollasummapeli, jossa ohjukset ilmaan ja do svidaniya.
En ehkä hirveästi odottaisi tästä. Kokouksia on.. jeejee..Mun mielestä taas ihme hapuilua.
Nämä nopeat puheet ei taida olla ihan Saulin vahvuuksia.Mun mielestä taas ihme hapuilua.