Minua aivan myhäilyttää uutiset äänestysaktiivisuuden putoamisesta alltimelow-lukemiin. Asiathan ovat silloin yleisesti ottaen tosi mallillaan. Kenelläkään ei ole hätää, ei puutetta, ei yhteisen elämän koordinaatisto hukassa. Pientä säätöä siellä täällä lähellä täydellisiä systeemejä. Fantastista! Toista se olisi jos olisi asiat pahasti pielessä ja tekisi mieli lähteä saatana näyttämään niille **********lle että täältä pesee ellei synny muutosta! Silloinhan äänestyssaleihin jonotettaisiin jo aamusta makuupusseihin kietoutuneina ja uutislähetykseenkin voisi hakea kuvamateriaalia Pasilaa kauempaa.
Olen myös vakuuttunut siitä ettei niiden äänestämättä jättäneiden - tosityytyväisten - laiskanpulleus haittaa minua laisinkaan. Oman fiksun ääneni painoarvo nousee kohisten sitä mukaa kun kaikenmaailman hampuusi-anot jäävät punkan pohjille lepäilemään. Tuskin heillä olisi mitään annettavaa raskaan sarjan poliittisten kysymysten ratkaisemiseen. Kuten, että annetaanko Sari Sairaanhoitajalle se satanen, vai peräti viis? Eikun TONNI!
Olen myös vakuuttunut siitä ettei niiden äänestämättä jättäneiden - tosityytyväisten - laiskanpulleus haittaa minua laisinkaan. Oman fiksun ääneni painoarvo nousee kohisten sitä mukaa kun kaikenmaailman hampuusi-anot jäävät punkan pohjille lepäilemään. Tuskin heillä olisi mitään annettavaa raskaan sarjan poliittisten kysymysten ratkaisemiseen. Kuten, että annetaanko Sari Sairaanhoitajalle se satanen, vai peräti viis? Eikun TONNI!