Ootahan kunhan Stubbille käy presidenttiyden aikana Obamat. Eihän tuo vielä pahakaan.Stubb näyttää vanhentuneen. Peku on ollut tommonen kakskytä vuotta.
Stubb ei ole tykittänyt botoxia. Jos olisi 3 kierros niin Haavisto näyttäisi jo 20-vuotiaalta, sen verran botoksia on pistetty naamioon. Hyvä et hymy irtoaa.Stubb näyttää vanhentuneen. Peku on ollut tommonen kakskytä vuotta.
Taitaa eksyä Kiekko-Espoon matsiin. Haavisto tulee teille näytille.Stubb voisi tulla keskiviikkona pudottamaan aloituskiekon; ei Nordiksella viime vuosikymmeninä ole liikaa voittajia juhlittu.
Muumimamma olisi vetänyt hattivatit nieluun.Tuo oli suoraselkäisin teko pitkään aikaan. Olisikohan Muumimammalla ollut moista tyylikkyytttä?
Botoksilla saa ihmeitä aikaan. Tosin minusta ilmeettömyys on out.Jos olen vielä elossa Haaviston iässä, niin toivon saavani samanlaisen iän tuoman karisman. Se nelikymppisenä otettu perhealbumin kuva oli jotain todella erilaista verrattuna nyky-Pekkaan, kaveri on kyllä charmantti olemukseltaan.
Minä ainakin olin jo täysin henkisesti valmistunut siihen, että Haavisto on seuraava presidentti. Noh, onneksi ei näin käynyt vaan loistava kampanja vei Stubbin ohi.Voin kyllä kuvitella Haaviston vitutuksen. 2018 vaalit oli selvää että menee Niinistölle, mutta olihan se ajatus silloin että Haavisto on vuorossa kuuden vuoden päästä kunhan astuu ehdolle. Sitten sieltä tulee Stubb ihan loppumetreillä mukaan ja hoitaa homman kotiin.
Botoksilla saa ihmeitä aikaan. Tosin minusta ilmeettömyys on out.
Muumimamma olisi vetänyt hattivatit nieluun.
Lainaan itseäni jo tässä vaiheessa. Olisiko vaikla YLEllä joku hyvä homma vapaana?Oma veikkaus on että kisa menee ennakkoa tiukemmalle kun Haaviston joukot (SDP/Vas) ovat aktivoituneet ja Halla-ahon ja osin Rehnin porukka ei jaksa
51.5 - 48.5 Stubbille voitto
Olipa jännät vaalit! Punavihreiden hieno, laadukas ja osaava ehdokas Pekka Haavisto kamppaili komeasti saavuttaen toisen sijan.
Ei-sosialistinen ehdokas Alexander Stubb jäi viimeistä edelliseksi.