Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 131 607
  • 3 006

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Stubb näyttää vanhentuneen. Peku on ollut tommonen kakskytä vuotta.
Stubb ei ole tykittänyt botoxia. Jos olisi 3 kierros niin Haavisto näyttäisi jo 20-vuotiaalta, sen verran botoksia on pistetty naamioon. Hyvä et hymy irtoaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voin kyllä kuvitella Haaviston vitutuksen. 2018 vaalit oli selvää että menee Niinistölle, mutta olihan se ajatus silloin että Haavisto on vuorossa kuuden vuoden päästä kunhan astuu ehdolle. Sitten sieltä tulee Stubb ihan loppumetreillä mukaan ja hoitaa homman kotiin.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos olen vielä elossa Haaviston iässä, niin toivon saavani samanlaisen iän tuoman karisman. Se nelikymppisenä otettu perhealbumin kuva oli jotain todella erilaista verrattuna nyky-Pekkaan, kaveri on kyllä charmantti olemukseltaan.
Botoksilla saa ihmeitä aikaan. Tosin minusta ilmeettömyys on out.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Onkohan tuollaista samalaista molemminpuolista rispektiä Bidenin ja Trumpin välillä samassa tilanteessa ensi vaaleissa? Vai uskaltaako ne edes laittaa niitä samaan tilaan? Ei täyty turvallisen tilan kriteerit.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Voin kyllä kuvitella Haaviston vitutuksen. 2018 vaalit oli selvää että menee Niinistölle, mutta olihan se ajatus silloin että Haavisto on vuorossa kuuden vuoden päästä kunhan astuu ehdolle. Sitten sieltä tulee Stubb ihan loppumetreillä mukaan ja hoitaa homman kotiin.
Minä ainakin olin jo täysin henkisesti valmistunut siihen, että Haavisto on seuraava presidentti. Noh, onneksi ei näin käynyt vaan loistava kampanja vei Stubbin ohi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Haaviston kampanja oli kuin Hannover 2001. 2-0 johto ja sitten Cajanek, Dopita ja Moravec -> game over.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
HIFK:n mies voitti vaalit.
Onnea Stubb ja voimia taisteluun arvaamatonta itänaapuria vastaan.
Uskon että meillä on hyvä uusi presidentti.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Oma veikkaus on että kisa menee ennakkoa tiukemmalle kun Haaviston joukot (SDP/Vas) ovat aktivoituneet ja Halla-ahon ja osin Rehnin porukka ei jaksa

51.5 - 48.5 Stubbille voitto
Lainaan itseäni jo tässä vaiheessa. Olisiko vaikla YLEllä joku hyvä homma vapaana?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olipa jännät vaalit! Punavihreiden hieno, laadukas ja osaava ehdokas Pekka Haavisto kamppaili komeasti saavuttaen toisen sijan.
Ei-sosialistinen ehdokas Alexander Stubb jäi viimeistä edelliseksi.

Mä oon kuullut tän jutun ennenkin, eri muodossa tosin. Aina miellyttävää, kun klassiset vitsit jatkavat eloaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös