Väärin tai ei niin tämä on muuten juuri se syy miksi Haavisto ei vuonna 2024 vielä Suomessa voita. Jos hän olisi hetero, niin uskon että olisi voittanut.Toivottavasti saadaan hyvä presidentti, jos/kun Stubb voittaa. Mutta Pekan voittoa olisin toivonut, ihan siksi kun edelleen kuulee kylillä liikaa sellaista kommenttia että "en mä sitä HOMOA ainakaan pysty äänestämään".
Miesten mies Antonio Flores.Millä nimikkeellä kutsuttaisiin Antoniota?
Eli jokohan se Haavisto ymmärtää jatkossa jäädä pois?Ei olisi ollut mitään palaa. Onneksi ei lähtenyt mukaan, sillä edusti sitä suomettunutta YYA-sukupolvea, joita ei enää Suomen poliitikassa tarvita.
Vanhasella ei olisi ollut mitään saumoja Rehnin prosentteihin.Aivan kuten Rehn?
Tuli sitten yhden kauden presidentti tähän väliin.
Siellähän menee mummoilla ja papoilla iltasumpit väärään kurkkuun jos ei iltauutiset ala normaaliin tapaan. Sydänkohtausten määräkin saa ison piikin valtakunnallisella tasolla.Mikähän näiden "uutisten" lisäarvo mahtaa olla.
Minä.Ahaa, kuka on vuorossa kuuden vuoden kuluttua? Kysyn jo nyt, niin ei tarvitse jännittää.
Olisi ollut sama ongelma kuin Rehnillä eli värittömyys + selkeän länsimielisyyden puute. En siis sano mitenkään putinistiksi, mutta näinä Venäjä-aikoina Vanhasen varovainen linja ei ole kovin huudossa.Vanhanen olisi kairannut nämä vaalit, jos olisi lähtenyt ehdolle. Sympaattinen mies ja kova luu tenteissä.
Toivottavasti saadaan hyvä presidentti, jos/kun Stubb voittaa. Mutta Pekan voittoa olisin toivonut, ihan siksi kun edelleen kuulee kylillä liikaa sellaista kommenttia että "en mä sitä HOMOA ainakaan pysty äänestämään".
Rehnillä sentään on jonkinlaista karismaa ja sanottavaakin. Vanhanen on vain väsynyt ja kulunut hahmo.Olisi ollut sama ongelma kuin Rehnillä eli värittömyys + selkeän länsimielisyyden puute. En siis sano mitenkään putinistiksi, mutta näinä Venäjä-aikoina Vanhasen varovainen linja ei ole kovin huudossa.
Keskustalaista presidenttiä ei tähän maahan enää tule.
Mitäpä jos se onkin Pekka, joka sukupuolta vaihtaa. Petunia Haavisto ja Antonio Flores.Pekka Haavisto on Suomen presidentti vuonna 2030.
Antonio vaihtaa tässä välissä sukupuolta.
Sit Pekka kelpaa. Ei ole enää miespuolisoa ja Pekkakin on bi.
Pitäisi sitten kelvata Suomen kansalle.
Vanhasella ei olisi ollut mitään saumoja Rehnin prosentteihin.