Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 131 338
  • 3 006

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tämän mukaan ei pitäisi olla ennakkoäänissä Haaviston johto mahdollista:

Prosenttiosuudet pysyvät tismalleen samanlaisina, kun mukaan otetaan vain niiden kyselyyn osallistuneiden vastaukset, jotka ilmoittivat jo käyneensä äänestämässä ennakkoon tai aikovansa varmasti äänestää.
Jotenkin itse veikkaan että 58-42 on lopullinen jakauma. Aiemmin oli 60-40 oma veikkaus
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Millä sanoilla Stubb aloittaa ensimmäisen puheensa presidenttinä?

"Olen Pekan kanssa tästä samaa mieltä."
Meidän pitää ymmärtää, että olen Pekan kanssa tästä samaa mieltä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä veikkaan, että sekä @Brett että @Analyzer voivat olla tässä täysin oikeassa. Koska Stubbihan aloittaisi näin:

Mulla on kolme pointtia. Yksi: olen Pekan kanssa samaa mieltä. Kaksi: olen arvopohjainen realisti. Kolme...
 

Jeffrey

Jäsen
Haavisto kaivanut puukot esiin, ja iskee niitä jos kysymys liittyy edes jollain tapaa aiheeseen.

Toimittajan kysymys: Miten parantaisit tavallisen venäläisen saamaa suomikuvaa?

Vastaus: Sinä Alex syytit minua russofobiasta.
 

Waluigi

Jäsen
Nythän on ihan menoa ja meininkiä. Kiva-Pekka on saanut vähän yritystä.

Tosin Stubb iskenyt myös lisävaihteen silmään.

Päivä pitenee ja pelin taso paranee!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mitä jyrkkää Stubbin jutuissa on muka ollut? Asettuminen Venäjää vastaan ilman takaportteja - sitä taitaa kannattaa n. 95 prosenttia suomalaisista...
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvää haastamista Haavistolta. Tätä olisi kaivattu jo aiemmin. Stubbille riittää edelleen nollanollan pelaaminen, mutta Peksin pitäisi päästä viime minuuteilla rinnalle ja ohi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alex syöttää Kiinalle kiekkoa rauhan neuvotteluihin
 

Jeffrey

Jäsen
Omaan silmään Haaviston haastaminen ei nyt oikein onnistu. Näyttäytyy vähän kiukkusena setänä ja Stubb pääsee dominoimaan vakuuttavalla puheellaan oli asiasisällöstä sitten mitä mieltä tahansa ja näyttäytyy samalla melkoisena sovittelijana ilman suurempia puukkoja.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oisivat vaikka nyrkkeilleet, niin olisi jotain järisyttävää tapahtunut. Aivan hyviä residenttejä molemmat.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Antonio vei kyllä tuon puolisoiden skaban tänään. Kolme pointtia oli varmasta ennalta harjoiteltu heitto, mutta silti (vahingossa tulikin sitten neljä pointtia).

Suzannen suunnitelmat tuleville päiville olivat varsin porvarilliset - dinneriä perheen kanssa ja brunssia vaalitiimin kesken. Kai tuohon olisi jotain enemmän suurta yleisöä puhuttelevaa voinut keksiä, koska varmasti vaalityötä edelleen tehdään - nyt jäi hieman sellainen kuva, ettei sille enää olisi tarvetta.

Toki kielimuuri oli Alexin puolisolla tässä isompi, mikä myös vaikutti vastauksiin.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katson nyt jälkilähetyksenä tenttiä, mutta vähän rasittavaa, että tuota ydinasekeskustelua halutaan nyt väkisin pitää yllä, kun hyvin teoreettisesta asiasta joka tapauksessa on kyse. Liekö Haaviston kampanjatiimi laskelmoinut, että sillä tavoitetaan kantaansa empivien ääniä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nostellaas, tännehän voi vaalipäivän tunnelmia raportoida paremmin kuin ns. laajempaan keskusteluun.

Tuossa tunti sitten kävi äänestämässä, varsin rauhallista oli omalla paikalla. Jonkin verran porukkaa oli, mutta enemmän taisi olla sitä osastoa jotka siellä pitivät jotain vaalikahvilaa tai vastaavaa. Tosin menin juuri silleen sopivasti omalle äänestyspaikalle, että pian minun jälkeen tulleista ainakin joku joutui hetken odottamaan huoneen ulkopuolella. Mutta ei siellä mitään kunnon jonoja ollut, verrattuna siis viime kevään eduskuntavaaleihin kun paikalle oli kymmenien metrien jono.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Kohta suihkuun ja sitten vääntämään kasia lappuun. Varmistuksena, eihän sitä äänestyskutsua tarvita, henkkarit riittää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös