Ja nyt tuli kehaisu Soinille ja Tsysselle.Haavisto maaseuden asialla.
Koko tämä toisen kierroksen kampanjointi on ollut Haavistolta minusta todella läpinäkyvää Kepun/Rehnin äänten kalastelua. Alkoi jo ensimmäisen kierroksen tulosillasta kun jatkajat oli varmistuneet.Huoh, nyt oli kyllä läpinäkyvää Kepun imartelua Pekalta.
Masokisti? Itse olen koko kampanjassa katsonut puolisen tuntia sitä Stubbin yksilötenttiä Ylellä, siinä about kaikki.Ja sit mennään! Pakkohan nämä kaikki tentit on katsoa.
Nää on vähän kuin futiksen arvokisat joskus taannoin. Vaikka joku alkusarjan Japani-Kamerun aamuyöstä saattoikin jo vähän olla työlästä katsottavaa, pakkohan ne oli kaikki ottelut kuitenkin katsottava.Masokisti? Itse olen koko kampanjassa katsonut puolisen tuntia sitä Stubbin yksilötenttiä Ylellä, siinä about kaikki.
SIsääntulobiisit sentään. Näitä ei kai ole aiemmin ollut?Kuka näitä tenttejä enää jaksaa seurata? Eiköhän tuolla ole kaikki oleelliset asiat puitu jo monia kertoja
Mä pyytäisin lisäksi toista äänestyslipuketta siinä tiskillä...Suomelle oma ydinase niin äänestän tämän lupaajaa sunnuntaina.
Stubukka ei nyt selvästikään tietänyt mikä heittomotti on, vaan mietti noita 40 litran klapisäkkejä.Nyt meni kyllä Stubbin koivuklapin hinta aivan metsään.