Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 132 509
  • 3 006

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Oli läpinäkyvää, mutta lopulta tunnistin tuossa itseä. Pelkältä paperilta pirun vaikea puhua, jos on fiilistä mukana ja sen haluaa pitää mukana.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Miks tämä on näin helvetin vaivaannuttavaa? :D
 

Alejandro

Jäsen
Mihinköhän asti vaihtoehtotodellisuuden presidenttiehdokas Aaltola pääsi äskeisessä puheessaan. Haavisto kuulosti joltakin tekoälyn luomalta ääninäytteeltä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Masokisti? Itse olen koko kampanjassa katsonut puolisen tuntia sitä Stubbin yksilötenttiä Ylellä, siinä about kaikki.
Nää on vähän kuin futiksen arvokisat joskus taannoin. Vaikka joku alkusarjan Japani-Kamerun aamuyöstä saattoikin jo vähän olla työlästä katsottavaa, pakkohan ne oli kaikki ottelut kuitenkin katsottava.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuka näitä tenttejä enää jaksaa seurata? Eiköhän tuolla ole kaikki oleelliset asiat puitu jo monia kertoja
SIsääntulobiisit sentään. Näitä ei kai ole aiemmin ollut?

Stubb
Olli Halonen: Pohjola

Haavisto
Darude: Sandstorm

Laskelmoitua paskaa molemmilta, sanon ma! Kas kun erästä Kari Tapion käännösiskelmää ei kuultu.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö Stubbin kannattajalle annettu mahdollisuutta kysyä kysymystä Haavistolta?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
A-studiossa Damström yrittää kaikin keinoin kiskoa haastateltaviltaan arviota pelin kääntymisestä Haavistolle.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haavisto on mielestäni tänään ensimmäistä kertaa ollut niskan päällä. Rento esiintyminen ja hyvin onnistunut kiertämään pahimmat karikot. Pisti Stubbin peruuttelemaan kerran kunnolla, "minulle jäi käsitys".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös